Het ligt eraan hoevaak jullie normaal klussen. Wij doen het nooit op die manier, dus moet het wel geforceerd. Daar is mijn man het ook mee eens. Welkom trouwens in dit topic!
ja ik heb er hier ook 1....altijd druk bezig op zijn laptop,en zijn vrouw komt op de 2e plaats zo voeld het.
Puck1234: grappig hoor, eerst lees ik de eerste berichtjes van dit forum en daarna ga ik kijken naar de nieuwste berichtjes, en heb je toch een meewerkende man! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En nu maar hopen dat het raak is, spannend! Mijn man geeft ook nog steeds aan dat het spontaan moet gebeuren, dus geen ovu-testen of tempen ed. Ik doe nu gewoon elke dag alsof (nou ja, alsof...) ik wil, en zet dan iets vaker mijn zin door als ik weet dat het rond mijn ei zit. De ongi-week en wachtweek heb ik er ook niet altijd behoefte aan, dus dan laat ik het vaak varen, haha.
tja milk hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik eigenlijk niet wel willen we allebij graag een baby en ik denk dat mijn man nu na 12 rondes wel snapt dat hij er niet ingevlogen komt. ik hoop dat het deze maand raak is maar eigenlijk durf ik niet te hopen. we hebben nu drie keer geklust dat is echt een opgave, de laatste keer een dag voor mijn ei hopelijk is het genoeg. ik gebruik trouwens wel ovutesten en temp ook. succes met zwanger worden en welkom hier. debby welkom hier hopelijk komt je mannetje snel achter de laptopvandaan om een mooie baby te maken succes. vera: dank je wel voor het duimen. wish: succes met zwanger worden. ff heeft mijn kruis verplaast vandaag mijn high is veranderd in good hopelijk is het genoeg. groetjes
Mijn vent zit in het leger. zien elkaar s avonds maar heel kort, en dan alleen in het weekend. Maar dan wil hij vaak lekker knuffelen en niet altijd sex.......Vind ik wel jammer....maar wil het ook niet verplichten.
Pff elke dag sex kan toch niet goed voor een mens zijn. Na 2 dagen achter elkaar ben ik al een wrak haha. Het vervelende is dat ik nog steeds geen posi ovulatietest heb, maar al wel cervix en buikpijn. Straks waren we te vroeg. Moet er niet aan denken om vanaaf weer te moeten hahaha
Uhmz nee niet echt! Voor hem is het lichamelijk echt een uitputtingsslag. Hij zit in de ziektewet thuis en heeft veel lichamelijke klachten. Dat is ook 1 van de redenen dat ik op dit topic mee schrijf. Maar goed, ik ben al blij dat het lukt! Zoals ik al een tijd geleden schreef heb ik daar een kleine ingreep gehad, waardoor ik nu voor het eerst in 7 jaar op die manier sex kan hebben zonder pijn!
Ja heh, daarom was ik ook helemaal blij dat ik eindelijk een dokter vond die een lichamelijk oorzaak zag ipv een psychische! Kleine ingreep en geen pijn meer! In die 7 jaar hebben we natuurlijk wel wat gedaan, maar niet de sex die je nodig hebt om een beebje te maken
ja dat snap ik hahahaha.7jaar echt zonder zou bijna niet lukken denk ik Nou gelukkig heb je nu een goeie dokter!
@puck: Dag voor je ei is toch perfect?! Heeft het eigenlijk nog zin om te klussen in de paar uur na de eisprong? Vroeg ik me gewoon af... @Chiaraa: volgens mij heb ik hetzelfde. veel klussen, dan heb je het gehad, en achteraf blijkt dat je ei wat later was... Maar hopelijk voor jou niet dit keer, meer spierpijn kunnen we hier niet gebruiken, haha.
milkhd ja een paar uur na je ei wel maar hoe later hoe minder kans. volgens mij de eerste 7 uur wel en daarna neemt het langzaam af succes
hmmm, dan ik ook maar een berichtje, vanaf volgende maand gaan vriendje en ik samen voor een kindje, en we hebben er enorm veel zin in....maar de reden dat ik in dit topic reageer is dat vriendje door zijn werk veel en rare uren maakt en momenteel zwaar overwerkt is, fysiek is hij gewoon best wel op......... nu heb ik een hele hoge sexdrive, ik wil eigenlijke elke dag wel........je raad het al....dat doen we dus niet meer 1 x per week of per 2 weken and it is driving me nuts! Ik baal ervan want wil gewoon graag meer sex met hem en ik vraag me af hoe ik zo zwanger moet raken want ik wil niet ''verplicht'' gaan klussen,zucht...... ik weet dat vriendje me mooi, lief, aantrekkelijk echt alles vind, daar igt het absoluut net aan, maar hij is 15 jaar ouder dan ik, heeft gewoon toch minder zin en door de vermoeidheid hoeft het van hem allemaal niet zo. En mijn sexdrive....tsja....die is behoorlijk zo, wilde het gewoon even van we afschrijven......tips helpen hier dus niet, kan hem wel verleiden enzo en het gaat dus ook niet om de prestatiedruk, maar hij is gewoon fysiek gesloopt en krijgt echt fysieke klachten als hij zich teveel inspant en sex met mij is eigenlijk erg inspannend ikw eet het, maar kan het niet helpen, en dan doen we het wel korter enzo, maar ik ben toch wel een beetje teleurgesteld als het weer een vluggertje is, wat het steeds vaker is de laatste tijd omdat....tsja......kan eindeloos typen, ben best gefrustreerd eigenlijk
majkuh: ja dat lijkt mij erg frustrerend ja. i ik ben even aan het meelezen hier en dan lees ik dat dus lang niet alle jongens zo sexverslaafd zijn! dan heb ik eigenlijjk maar een makkie ik hoef maar te knip ogen en hij gaat mee naar boven. bewijze van spreken! we hebben zowiezo gemiddeld wel elke dag sex behalve als ik ongi ben dan niet. maar dan balen we ook als een stekker ook omdat ik niet zwanger ben natuurlijk. ook al doe je dan wel andere manieren toch vindt ik het jammer. is toch anders. ik kan mij niet voorstellen dat mensen geen zin in sex hebben. dat lijkt mij erg frustrerend voor 1 van de twee. heel veel sterkte iedereen hier en hoop dat jullie snel een beepje mogen krijgen! liefs
Majkuh, heel herkenbaar.Voor mijn man is sex hebben ook echt een uitputtingsslag en daarom is het bij ons nu wel een "moetje". Anders zou er niet veel gebeuren. Over dat ei, dit staat er op wikipedia: Na de ovulatie kan de eicel nog slechts enkele uren bevrucht worden door een zaadcel om tot de ontwikkeling van een embryo te komen. Maarja, dan moet je dus wel weten wanneer je ei precies was. Ik denk het hier al dagen, buikpijn enzo,maar nog steeds geen positieve test... Ik ga het maar weer eens een testje tegenaan gooien!