Hai Chiaraa en Anneies en de rest natuurlijk Voorheen deden wij het ook wel heel veel en heel lang, maar door zijn positie als alleenstaande vader en werk waardoor hij soms nachten niet slaapt werd hij steeds vermoeider, dus het werd al wel steeds minder en het laatste jaar is het echt weinig (voor mij dan) het gemiddelde staat nu op 3x per maand en dat is wat ik een leuk WEEKgemiddelde zou vinden, dus tsja..... ik vind het moeilijk en steeds frustrerender, weet dat het niet aan mij ligt, en wil geen egoist zijn, maar mijn lijf heeft WEL meer behoefte aan sex en dan zijn we nog niet eens bezig voor een baby. Ik weet at hij van me houd en dat het daar net aan ligt, maaar vind het wel eng, wat als het nog minder word, voor mij is sex binnen een relatie wel belangrijk. hoe ga jij daaree om chiara?
@Majkuh, dat lijkt me inderdaad best frusterend. Ik moet eerlijk zeggen dat wij voor we zwanger wilden worden ook op gemiddeld 1 keer per week zaten ofzo. Maar nu we er toch voor gaan, probeer ik hem elke dag (in de periode rondom ei) zover te krijgen. Het helpt in ieder geval als ik niet vlak voor slapen gaan wil klussen, want vaak wil ie dan meteen slapen. Hopelijk kun je je mannetje een beetje overtuigen, misschien kan ie na zo'n inspanning ook meteen beter slapen
Hey meiden, Zo te lezen gaat alles goed hier. De laatste tijd ben ik niet zoveel mee aanwezig dat omdat ik over 4 dagen ga trouwen. op 1 augustus krijgen we ook de sleutel voor onze nieuwe woning dus dat zal ook lekker druk worden voor het klussen in huis en niet in bed. Helaas denk ik dat ik tijdens mijn trouwerij ongesteld ga worden. of daarvoor of daarna. We hebben heel de maand niet geklust en ben echt verdrietig ook omdat ik gewoon de liefde en de aandacht mis. groetjes lil momo
Dat vind ik rot voor je, dikke kus voor jou. Hier hebben we een ''pauze'' wat betreft sex. We hadden het zoveel gedaan, soms verplicht, soms niet. Dat zelfs ik het ff zat was haha. Nu wil ik wel weer, maar mn man niet. Komt misschien wel weer. groetjes aan iedereen liefs Poeki
Ha meiden wat een treurige berichten van Majkuh en Lilmomo. Majkuh, ik ben er inmiddels aan gewend. Ik heb wel veel meer zin in sex dan hij. Naar mijn idee maakte ik dat altijd wel duidelijk aan hem, maar hij pikte het niet op. Aan mij dus te taak duidelijker te zijn tegen hem. Vind het wel moeilijk dat het 9 van de 10 keer van mijn kant moet komen, maar daarna gebeurd er wel wat. Tja, het moet maar zo. Lilmomo, verdrietig dat je je juist nu zo voelt, terwijl er een aantal andere hoogtepunten in je leven zijn. Het enige wat ik je kan aanraden is goed te blijven communiceren, zodat je van elkaar weet wat er speelt. Ik wens je een geweldige bruiloft toe!
oke op zo'n manier! ja wij hebben wel vaak sex zijn 6 jaar bij elkaar. en het is nog steeds goed gelukkig. wel vinden het allebei ook wel belangrijk in een relatie. maar het is ook wel zo dat we ook zo uren kunnen knuffelen ipv sex. ach alles is binnen onze relatie gewoon goed. een perfecte relatie bestaat niet zeggen ze, maar ik denk dat wij dat wel hebben. tuurlijk we hebben ook wel ruzies enzo maar dat heeft iedereen wel ,dat hoort ook in een perfecte relatie vindt ik anders is er 1 dombo bij hoorde ik altijd van mijn moeder. ik hoop dat het met de sex ook zo blijft dat we er altijd tijd voor maken en willen blijven maken. want het is en blijft toch een intiem mooi moment met zijn tweeen liefs
Ongesteld Positieve ovutest cyclus Gemiddelde 3 april Niet getest 28 dagen 28 dagen 1 mei Geen 33 dagen 30,5 dagen 2 juni 18 / 19 juni 29 dagen 30 dagen 30-6/1 juli Tot 17 juli geen Ha meiden! Willen jullie even met mij meedenken? Hierboven zie je mijn schemaatje tot nu toe. Ik heb deze maand wederom nog geen positieve ovulatietest. Wel had ik 14 en 15 juli aardig wat cervixslijm gespot. Maar nog geen ovu! Mijn vragen: -Zou mijn ei al geweest zijn voor ik de 13e begon met testen?Lijkt mij sterk, daarna kwam het cervixslijm pas. - Kan je ook cervixslijm hebben, zonder dat je ovulatie komt? (misschien komt er deze maand wel weer geen) ? - Zou ik deze maand geen ei meer krijgen, of te wel, kan ik beter stoppen met testen en mijn ongi maar weer afwachten? Ik hoor graag jullie reacties! groetjes ...
Ik weet gelukkig van mijn vriendje dat het echt niet aan mij ligt, ook niet dat hij geen zin heeft, hij is echt TE moe. Vandaag heb ik het er voorzichtig met hem over gehad, was zo gefrustreerd dat het van mijn gezicht af te lezen was. Ik begrijp het echt wel , en gelukkig begrijpt hij mijn frustratie ook. Hij zegt zelf ook dat als hij weer fysiek beer is het wel weer beter zal gaan, maar dat het zo vermoeiend voor hem is en het zo lang duurt voor hij weer een beetje er boven op is (haha, wat klinkt dat erg, alsof ik hem uitput...nah jah, doe ik eigenlijk ook whahaha) ) maar goed, voelde heel goed het gezegd te hebben, uiteraard wist hij het wel, maar dan praat je er weer lange tijd niet over en gata het toch weer een beetje broeien. Onze relatie is verder gelukkig echt alles wat ik wil, kan serieus waar niet gelukkiger wezen
chiara: ik heb het ook al twee keer gehad dat ik te laat was met mijn ovutesten en dat mijn ei al was geweest. ik had toen mijn eitje eerder en een langere dpo. ik begin voortaan altijd op dag 9 met testen succes
Wij zijn alle 2 niet zo van het klussen. (meestal 1x in de 2wk) Als hij wil is dat meestal wel in mijn vruchtbare dagen (was toen nog aan de pil) Je straalt dan toch iets uit wat erg aantrekt. En nu de 1e ronde gewoon weer alles zijn gang laten gaan. En ja hoor, weer.
Hey meiden, Gisteren nog met me mannetje gesproken en hem gezegt dat ik heel blij met hem ben en echt super veel van hem hou, maar dat ik zo enorm naar hem verlang. Hij zei mij ik ook met jou en ik verlang ook naar jou, maar weet alleen niet waarom ik steeds geen zin heb. Ik zei tegen hem, je moet ook begrijpen dat ik me gevoelens heb en dat ik verlangens heb ik vind het niet leuk op deze manier maar jij kan er niets aan doen. Maar toch ik voel me er rottig door. Hij vondhet toch wel fijn dat ik er met hem over praatte dat ik me gevoelens uit. Want eerst zei ik er helemaal niets meer over dat we geen seks hadden. Als ik er niets van zeg zeg hij al helemaal niets erover omdat hij gewoon geen zin heb en er niet over wil beginnen uit zijn eigen. Maar het belangrijkste is dat hij van me hou en me mooi vind. hij is heel zijn leven al zo geweest dat seks hem niet interreseerde en hij weet ook niet waarom. Hij wil wel graag een kindje zegt hij altijd. Ik vind dit nogal een lastig parket maar ik hoop dat we er in de toekomst wel uit komen en dat we een mooi kindje krijgen. groetjes lilmomo
hai lilmomo, klinkt best bekend hier die van mij is dan wel geinteresseerd i sex, maar door de oververmoeidheid ehbben we al heel lang hetzelfde resultaat als jullie. Ik ond het ook heel fijn om et er gisteren over te hebben, heb ik wel eens vaker edaan en hij maakt er vaak een grapje over, maar toch s het fij om serieus aan te geven dat je die verlangens hebt, dat je iet boos bent op de ander, maar dat je het wel vervelend vind zonder daarbij dus een schuldige aan te wijzen. vriendje vatte het bij mij ook heel lief op, elke eer als hij me even zag kreeg ik een kus in mijn nek, extra ikke knuffel of zoiets, hij is echt heel erg lief en dan moeten we daar maar van uitgaan toch?! beter zo als adersom, dat hij me elk dag wil en geen donder om me geeft TOSSIE: ik vind het juist in mijn vruchtbare dagen moeilijker om precies die reden als jij schrijft, ik geloof echt dat je meer uitstraalt, en ik begrijp heel goed waarom!Ik heb eigenlijk altijd wel zin, mar rond die periode is er echt niets voor nodig om me op te winden haha, moeder natuur regelt at bij mij helemaal zelf! en juist dan heb ik enorm veel zin! En ik zit deze maand voor het laatst op de wachtbank, mijn ei is zaterdag (baal dat ik hem nog eens moet laten gaan, aar toe maar) dus mijn hele lijf is er klaar voor zo gezegd....bloos...... ben heel benieuwd of er iets verandert als we straks voor het echie gaan......
Gefeliciteerd Poekie ! lilmomo een hele dikke knuffel voor jou! Ik wil je ook vast een fijne huwelijks dag wensen, dat hij heel mooi en perfect mag worden.
POEKI HARTELIJK GEFELICITEERD wat een goed nieuws zo vroeg op de ochtend geniet er van! ikdus wat leuk dat je er weer eens bent hoe gaat het met je? groetjes puck
Hey Poekie, wat een fantastische nieuws, van harte gefeliciteerd meid Hopelijk zijn er hier nog een paar meiden die je deze maand volgen Majkuh, erg frustrerend maar ook erg herkenbaar, mijn ventje is 18 jaar ouder dan mij en de eerste jaren deden we het bijna elke dag, maar nu heeft hij werk als vrachtwagenchauffeur en is ie steeds uitgeput dus ja, dan gaat het niet meer. Hij zegt zelf ook wel dat ie het mist, maar ja, hopelijk komt er ooit terug wat meer schot in de zaak Lilmomo, alvast een hele fijne huwelijksdag gewenst ! Hier gaat alles prima met het beebje, zit nu op de helft
Bedankt voor de felicitaties. Het vele klussen heeft dus toch zn vruchten afgeworpen. Hoop van harte dat jullie me snel volgen. En nu hopen dat het hier goed gaat, ben wel onzeker nu.