help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    poekie: fantatsisch gefeliciteerd!

marentje: vriedje is hier ook 14 jaar ouder en geeft id aan niet meer zo snel te herstellen als vroeger ;)

Maar goed, vannacht hebben we waaaaanzinnig gevreeen, echt weer als vroeger, du ik loop op wolkjes! hihi.......

2. Niet meer actief

puck, ja met mij gaat het goed en met jou?
    Ik zie dat jij ook goed geklust hebt deze ronde, geweldig hoor zal voor je duimen !

Marientje wat ga je snel zeg !

Majkuh, wat goed dat het vanacht zo geweldig was tussen de lakens hopelijk volgen er meer van dat soort nachten ;)

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ik kon het niet laten en heb getest ben niet zwanger maar dat wisten we allang. Ik kon me toch herrineren dat ik 1 keer seks had gehad met me partner maar dat was maar heel kort:S.

Verder is me schoonvader aangekomen en de vriend van mijn partner gisteren avond. Helaas heeft mijn schoonvader een epileptische aanval gehad vanmorgen en ligt hij op het intensive care voor hart bewaking nu maar hopen dat hij er op tijd terug uit is. Ze hopen in het ziekenhuis dat alles goed blijf gaan en dat hij morgen naar ons huis terug kan komen.

Verder gaat alles prima alle dingetjes zijn geregeld en ben vanmiddag naar de kapper geweest. Me jurk en noem maar op ligt klaar (natuurlijk niet thuis).

Verder POEKI TOP MEIS en geniet van je zwangerschap
    PUCK mijn duimen draaien voor jou ook dat het deze maand eindelijk eens raak mag zijn.

Ik ga weer verder.

Groetjes lilmomo

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    373
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Super hoor Poekie!

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hihi, net een vluggertje, afgesproken niet te lang zodat hij nie te moe werd ;)

ikke benne blij :-D

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik had gisteren opeens een positieve ovutest! Eigenlijk testte ik alleen maar om ze op te maken, dacht dat mijn ei al geweest was, maar niet opgemerkt door de testen.

Gelukkig toch nog wat gedaan vannacht :)

Poekie, hoe voel je je nu? Wat zal jij een fantastisch weekend hebben gehad!

Lilmomo, hopelijk is je schoonvader op tijd opgeknapt voor jullie bruiloft! Wederom een geweldige dag gewenst!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bij ons is het vaak anders om :(

Ik heb zelf MS en dit maakt het vaak niet makkelijk om te klussen :(
    Gelukkig zijn we heel inventief en zijn er zat manieren waardoor het mij geen moeite kost en ik er niet als lappenpop bij lig :D

Maar ik het ken ook wel dat mn Man geen zin heeft..........hij heeft een hele zware baan en soms kan hij niet meer :(
    Ja, dat is jammer.............maar voor mij niet het einde van de wereld :)

Nu zijn we met IUI bezig en moet hij er vrij voor nemen en dit is wel zo prettig.................voor ons dan!

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    chiaraa: offffff mischien ben je wel zwanger dan krijg je ook een positieve ovulatietest :D :) :rolleyes:

sloppyslaver:jeetje dat zal inderdaad wel moeilijk zijn als je ms hebt hopelijk is het nu snel raak met je iui succes

majkuh: jippie goed meid :)

lilmomo spannend hoor waneer was nu ook al weer de dag? jaja korte termijn geheugen van een zeef.
    jammer dat het niet raak is maar dan ben je ook zeker niet misselijk op de grote dag.

poeki: :) :) ben je al misselijk of iets dergelijks?

hier alles goed het is kermis hier en dan gaan we altijd flink op stap met veel alcohol ik houd me nu al bijna een jaar in
    en telkens is het niet raak dus ik ben gisteren gewoon gaan drinken niet ladderzat of zo maar gewoon gezellig.
    nu ben ik al sinds vandaag een patij beroerd en buikpijn rommelende darmen al 10 keer voor een grote boodschap naar de wc geweest en geloof me ik heb daar altijd heel veel moeite mee!
    maar goed nu weet ik niet of het van de drank van gisteren is of van het broodje kip van vanacht na het stappen of tja offfffff................?
    afwachten dus maar weer ik durf eigenlijk niet te hopen maar goed!
    morgen avond gaan we weer op stap met mijn colega,s en dan gaan we ieder jar flink los dus als ik morgen niet ga drinken dan gaan ze zinch wel iets afvragen wat zal ik doen rekening houden of er een keer niet mee bezig zijn?

groetjes

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hé Sloppy, Welkom in dit topic.
    Jammer dat je hier moet aansluiten, maar wel gezellig!

Ik zie dat je al heel lang zwanger probeert te worden! Heftig hoor! Dat je er dan toch nog redelijk rustig onder kan blijven als het niet gebeurt!

Puck, volgens mij kan ik niet zwanger zijn... Heb vorige zondag en afgelopen maandag geklust, dan is dit dus te snel helaas... ;)
    Maar wel gek dat het slijm ook al 5 dagen geleden was....

Gezellig he,kermis! Goed dat je lekker wat hebt gedronken. Ik was ook gestopt,maar heel soms drink ik toch nog wat. Helemaal niets drinken is ook onnodig als er toch niets-weinig gebeurd!

Ik zou zelf niet drinken als er mogelijk een succes is. Ik zou dan gewoon het af doen als een antibiotica kuurtje. Deze tip las ik hier op het forum.

Veel plezier in ieder geval!

10. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Nee gelukkig niet. Maar bij mn dochter had ik pas klachten een aantal weken later.
    En elke zwangerschap kan anders zijn, hoop dus niet misselijk te worden.
    We zullen zien, maar ik zal zeker niet gaan klagen, ben zo blij zwanger te zijn en weet dat het een wonder is. Ik ga genieten.

Hoe gaat het met jou Puck, wanneer is je NOD.

groetjes aan iedereen

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0

Hey puck,

morgen is de grote dag, we trouwen om 15:00 uur.
    me schoonvader is gelukkig sinds vandaag weer thuis.
    het kwam door de reis en de emotie na lang zijn zoon niet zien met combinatie van medicijnen niet innemen dat alles teveel werd en heeft hij een epielepsie aanval gehad. hij moest ter controle in het ziekenhuis blijven.
    ik ga lekker naar mijn bed voor morgen de grote dag moet ik uitgerust zijn.

groetjes lilmomo

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Lilmomo, dit is de dag!

Hopelijk klaart het nog op!
    Veel plezier en laat nog even weten hoe het was !

13. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Lilomomo,

Een onwijs fijne trouwdag gewenst.
    Ik zal proberen de wolken voor je weg te blazen ;) .

Enne fotos plaatsen he :)

groetjes Poeki

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    lilmomo: veel plezier vandaag, maak er een topdag van! Fijn dat je schoonvader ook weer op de been is.

Poeki: gefeliciteerd, en geniet ervan natuurlijk!

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    fijne dag lilmomo!

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo: heel veel plezier vandaag geniet van deze dag en als jullie getrouwd zijn gaat het beebje vast heel snel komen! veel geluk saampjes
    en alvast hartelijk gefeliciteerd.

poeki mijn nod is zaterdag ik denk niet dat het raak is we hebben wel drie keer in onze vruchtbare dagen geklust maar mijn gevoel zegt: het zal wel weer niet raak zijn dus onze puckie gaat vanavond weer op stap en gewoon drinken.

chiraraa: ja die smoes van anti-biotica en niet fit zijn hoofdpijn op dieet enz.... die heb ik al zo veel gebruikt ik ga vanavond gewoon drinken ik houd me nu al bijna een jaar in ik geef het op het zal wel weer niet raak zijn. in okt naar het ziekenhuis en dan zien we wel verder.

ik ben vandaag weer fit dus het was denk ik toch het broodje kip dat verkeerd gevallen was.

groetjes

17. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Lieve Puck, en toch hoop ik dat je wel zwanger bent.
    Ik deed ook best negatief van het zal toch wel niet. Had ook geen symptonen.
    Maar ben dus wel zwanger.
    oooooh ik duim gewoon nog harder voor je. Dikke knuf en veel plezier met het uitgaan.

Lilmomo hoe was je dag. Gefeliciteerd met jullie trouwen
    SMAK SMAK SMAK :D

18. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Even weer een berichtje van een oude bekende. Poeki, gefeliciteerd!

Puck, ik had net als Poeki ook geen symtomen en een gevoel van: zal wel weer niet. En net die keer was het juist wel raak. Dus ik duim ook heel erg voor je en hou dit topic in de gaten!

Lilmomo, gefeliciteerd met je huwelijk. Hopelijk heb je een mooie dag gehad!

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dank je wel poeki en vera

het uitje gisteren was bere gezellig ik heb om en om gedronken spa blauw malibu cola light toch een beetje rekening gehouden niet veel want het ging best snel.

lilmomo: :) HARTELIJK GEFELICITEERD :)

is alles goed gegaan?

20. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi puck.....ik heb ook zon man haha ze snappen het niet denk ik en als je dan segt dat het nu moet dan seggen ze kan morgen toch ook en dan kan je werer een maand wachten ik snap precies wat je bedoelt liefsss

Deel Deze Pagina