help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

Ondanks het slechte weer heb ik een onwijs leuke dag gehad. Het was niet te druk en niet te rust en hing een gezellige sfeer en alles is goed verlopen.

Iedereen bedankt voor de felicitaties en de foto's komen snel.

Wel een tegenvaller gehad. Ben precies maandag middag ongesteld geworden dat was echt een tegenvaller. Maar we wisten dat het eraan aan het komen was.

groetjes lil momo

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    hey newly-wed! gefeli. wel balen van je ongi inderdaad... succes in je witte broodsweken dan maar ;)

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Lilmomo, van harte gefeliciteerd! Leuk om te lezen dat het een geslaagde dag was!

Succes inderdaad de komende weken!

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo: fijn dat je een leuke mooie dag hebt gehad innderdaad jammer dat je net dan ongi moet worden maar de witte broods weken duren wel twee weken dus............. je weet maar noit op naar de volgende ronde nu als man en vrouw precies zoal het volgens het boekje!

lili: ja geweldig hé zulke mannen met een gebruis aanwijzing succes met zwanger worden en als je je frustratie weg wilt schrijven kan dat lekker hier op dit topic.

volgens mij zit mijn ongi er aan te komen ik heb al buikpijn en rug pijn enz..... maar nog geen bloed en zoals ze zeggen geen bloed geeft moed.

5. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Lilmomo, gefeliciteerd! Fijn dat je een mooie dag hebt gehad, wel een domper van de rooie duivels..

Puck, inderdaad! Bloed is het enige teken hoor!

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @lilmomo: proficiat! had je een mooie dag gehad?

@rest: :confused: BEN ZWANGER! zoooo blij! nu hopen dat het deze keer wél goed gaat, maar ik heb er -in tegenstelling tot twee maanden geleden- een héél goed gevoel over. :)

er is dus hoop, want we hebben deze ronde zeggen en schrijven 3x geklust. ;) had wel ovutestjes gebruikt om te zien wannéér dat moest gebeuren, haha. heeft bij ons dus prima gewerkt!
    vriendlief helemaal blij, maar ook bang dat het weer fout zal gaan. mag het dus ook aan niemand vertellen nog (moeilijk!).

jullie allemaal héél veel succes, en ik kom hier af en toe nog wel kijken hoe het met jullie gaat. dikke knuf, Lien

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lien: HARTELIJK GEFELICITEERD geniet er van!
    fijn dat je er een goed gevoel over hebt nu gaat het zeker goed komen.

ik ben iets minder vrolijk de spotting is begonnen we gaan dus binnenkort naar ronde 13 ik baal echt als een stekker we hadden deze maand erg goed geklust.
    neus in de wind t ieten naar voren en de moed niet op geven puck
    even mezelf wat moed inpraten.

groetjes

8. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Heh Puck, jammer dat het weer niet gelukt is!
    Hopelijk wordt (ronde) nummer 13 jullie geluksgetal!

Lien, gefeliciteerd! Goed dat je er een positief gevoel over hebt. Ik hoop dat deze zwangerschap zal leiden tot een prachtig babietje!

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    gefeli, Lien! Geeft weer hoop voor degenen onder ons die niet zoveel klussen.

Puck: balen zeg, hopelijk lukt het de volgende ronde!

10. Niet meer actief

lilmomo fijn dat je zo een mooie en goede dag hebt gehad ( nog gefeliciteerd ) ! hopelijk zijn jullie snel met zijn drietjes!

Puck, grrr klote zeg had goede hoop voor jullie dit keer :(

Lien, gefeliciteerd met je zwangerschap zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan!

11. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Puck, wat ontzettend jammer en wat gemeen zeg jullie hadden zo jullie best gedaan :evil: .
    Dikke knuf voor jou, moge idd nr 13 jullie geluksgetal worden. [-o< .

Lien, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik kan je onzekerheid begrijpen, dat speelt hier ook.
    Kunnen opgeluchter genieten als we meer weten.
    Ik moet gelukkig al snel voor mn 1te afspraak bij de verloskundige.

Iedereen fijn weekend

groetjes Poeki

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik ben een beetje zenuwachtig :oops:

vanaf volgende maand gaa we ervoor, dat is dus nog een weekje of 2 voordat mijn ei springt, maar.........

mijn vriend is in al die tijd dat wij samen zijn bijna nooit IN mij klaargekomen,
    hij kan het wel, we doen eht alleen nooit, hooguit 3x per jaar :oops:

en nu moet ie ineens constant in me klaar komen, aan de ene kant maakt dahet dubbel zo bizonder, aan de andere kant vind ik dat spannend, wat als het niet lukt, als het langer duurt en hij het nie leuk vind, of....weet ik veeel.... :oops: :rolleyes: :p

13. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    oeh, spannend Majkuh! Hopelijk lukt het jullie, kan me niet voorstellen dat hij het niets vindt ;)

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha, ja dat zei hij ook, hij moest erom lachen en zei dt ik me nergens druk o moest maken,

maar ja, stel dat je echt een paar maanden bezig bent, het is wel echt HEEL anders dan normaal haha ;)

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    :( ben zwaar chagerijnig en heb ook de griep geen puf dus :(

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Dikke knuf voor jou, puck!

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    vitamientjes jouw kant uit gestuurd Puck! en een bon voor een goed humeur, one mood fits all ;)

18. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb goed nieuws eindelijk heb ik me mannetje zover om naar de huisarts te stappen met zijn probleem. En om te kijken of hij wel genoeg schietertjes produceerd. Of ze het gelijk gaan checken weet ik niet of dat we er voor naar het ziekenhuis moeten maar in iederval hij wil al naar de huisarts gaan. Hopelijk weten we dan snel of we ons wondertje kunnen krijgen of niet, ben inmiddels ook alweer 13 rondes verder en heb met me ex ook geklust een jaar lang zonder resultaat en hij ook met zijn ex 8 jaar lang zonder resultaat. Dus het is maar afwachten.

groetjes lilmomo

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Oh, wat spannend lilmomo. Wel heel erg fijn dat je man (klinkt het?) nu ook stappen wil ondernemen. Zoals ik het lees hebben jullie redenen genoeg om een keer goed te laten checken. Succes!

20. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ja inderdaad het is heel fijn dat hij wil meewerken nu. Een tijd geleden zei hij dat ook maar toen wou ik een afspraak maken en toen zei hij nee laat maar doen we wachten nog even en hij had er helemaal geen zin in. Niet dat hij het nu leuk vind maar hij ga tenminste wel. Hij praat niet zo graag over seksuele dingen enzo en zeker niet als het betreft dat hij in een potje moet spuiten zou maar zeggen.

groetjes lilmomo

Deel Deze Pagina