help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Meiden vanavond rond 8 uur ben ik terug in Nederland !

Mijn nederlandse nummer heb ik niet meer..

Ik heb nog hoop da het goed komt tussen mij en bob, ik voel dat hij niet zonder mij kan en wil.
    Maar op dit moment is het echt het beste als we uit elkaar zijn.
    Ik hoop dat ik binnen een maand weer in Spanje ben, dus duim voor mij meiden.

Ik kom niet meer online, ik vraag of één van de beheerders mijn account kan verwijderen morgen.
    Zodat ik vanavond nog wel kan zeggen dat ik veilig aangekomen ben.

Duim verder dat ik niet zwanger zal worden ik heb binnen nu en twee dagen mijn eisprong. We hebben gister en net sex gehad.

We hebben allebei de keuze gemaakt mocht ik zwanger zijn dat ik het meteen weg laat halen. Ik kan dat niet over mijn hart verkrijgen maar het is echt het beste dan :(

Meiden, tot vanavond nog even ik zal mijn msn wel online zetten voor meiden die het willen xxx

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo

goed nieuws ik ben benieuwd

ikdus ik heb je een pb gestuurd hopelijk lees je die nog.

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier goed nieuws, vandaag met me mannetje naar de huisarts geweest. En ze gaan nu eerst zijn zaadkwaliteit bekijken. Is dat allemaal goed dan gaan ze met mij verder kijken. Dus vandaag in de MMM eindelijk.

groetjes lilmomo

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    spannend lilmomo en succes gewenst!

ikdus, jeetje heftig verhaal zeg, heel veel sterkte gewenst!

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lieve zp vriendinnen

ik ga proberen even afstand nemen ik ben er te veel mee bezig.
    ik kan niet meer blij zijn voor alle zwangere vrouwen hier.
    terwijl ik het iedereen gun.
    hopelijk gaat het over een tijdje weer beter en kom ik weer langs. klets gezellig door ik zal het toch niet kunnen laten op mee te lezen.

dikke knuff voor iedereen

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    kan ik me heel goed voorstellen Puck,
    neem lekker afstand en als je eraan toe bent zien ze je op het forum wel weer,
    heel veel sterkte!

7. Marientje

Marientje Actief lid

Lien, van harte gefeliciteerd !

Ikdus, wat erg dat het uit is met je vriend :( en dat je hier nu niet meer komt :( We zullen je missen.
    Je hoeft je beebje toch ook niet weg te halen als het nu toch raak moest zijn. Jullie hebben zo lang geprobeerd ... Ik denk dat je er eigenlijk op dat moment ook niet mee zal kunnen doorgaan. Je kan het misschien nu wel in je hoofd halen door al de emoties ... Als je boos bent, kan je soms tot beslissingen komen waar je achteraf spijt van hebt.

Puck, ik begrijp je heel goed en voelde het ook al een beetje aan.
    Daarom dat ik de laatste tijd ook niet meer meekletste, omdat ik het je niet moeilijker wou maken. Dikke knufff !

Lilmomo, wat een goed nieuws, ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Ik hoop op positief nieuws !

8. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey puck,

misschien is het beter om even afstand te doen op zo moment en je rust te nemen. Ik gun je het beste meid.

Nou ik ook weer, vanmorgen moesten we van ons man lief de test wegbrengen, het moest er tussen 8 en 11 zijn. maar man lief moet altijd om 7 uur al van huis. nou hij ff gebeld naar zijn baas ik kom iets later en om kwart voor 8 tada. duurde nog geen minuut stond hij dus met zijn potje klaar en zegt vrolijk schat ik ben gaan werken. ik als de were wieriga naar het ziekenhuis gefiets wat hier 5 km verder van ons huis is. nou ik was er stipt om 8 uur hahaha, wat me dat wat, ben alleen wel rustig terug gefietst. Volgende week horen we de uitslag over mijn man. Als alles bij hem goed is gaan ze bij mij verder.
    Nou dat was me weer een avondtuur.

groetjes lilmomo

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Haha, klinkt inderdaad als een avontuur. Nu maar hopen dat alles goed is!

Hier toch ongi, helaas. Deze ronde nog maar een keer goed klussen, volgens mij wil lief wel meehelpen ;) Hij zij vandaag 'jammer, we hadden toch goed ons best gedaan dit keer'.

10. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ha meiden

Ben weer terug van weekje vakantie!
    Lilmomo, spannend, maar wel goed om verder te kijken. Dan krijg je hopelijk wat meer duidelijkheid!

Vind het nu leuk spannend! Ben benieuwd of het raak is.... binnenkort weten we meer !

11. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Update: we gaan naar de volgende ronde!

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    knuf voor chiaraa :(

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo ik kan het niet laten om toch iets te tikken jaja wat een verslaving!

mijn mannetje en ik moeten er vanavond weer voor gaan ik ben zeer benieuwd.
    ik denk dat ik een vroeg eitje heb deze maand dus ik wil zeker niet te laat zijn.
    ik zie er nu al tegen op om deze vruchtbare dagen in te gaan.

we zullen zien hoe het deze maand gaat jullie horen het wel.

groetjes puck

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    eindelijk gaan we ervoor! zondag ongi geworden en deze maand gaan we eindelijk proberen het ei te benutten, joehoe, ben zo blij! nu maar hopen dat het klussen niet te vermoeiend voor hem is ;)

15. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ha Puck!
    Zet hem op de komende dagen! Hopelijk wordt het niet meer zo warm als vorige week, dan is het verplichte klussen niet echt leuk lijkt mij!

Majkuh, jij ook heel veel succes deze ronde. Ik zie dat je regelmatige cyclussen hebt, wel zo handig! Of waren dat de cyclussen van toen je nog aan de pil was?

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hai Chiaraa,
    dat zijn mijn cyclussen sinds ik met de pil ben gestopt, tot nu toe superregelmatig dus, ben ik echt heel blij mee!

17. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Dat is inderdaad wel fijn! Hopelijk blijft het zo. Ik slik voorlopig nog maar ff wat teunisbloemolie!

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    OK, van slag! :(

manlief vandaag naar de dierentuin geweest met zijn kids terwijl ik moest werken, komt thuis en is helemaal enthousiast over alle buggy's en babies die hij heeft gezien,w ant wij gaan er deze maand ook voor, cool! :D

helemaal mooi dus, dus ik zeg dat et enige waar ik em druk over maak is, of het voor hem niet te vermoeiend gaat woden, al dat klussen, zegt ie doodleuk dat ie het echt niet x in de week gaat doen, is niet nodig want de vorige keer was 1x per week ook goed (bij zijn ex dus)

krijg nou wat, de mazzel van 2 lucky shots en dan denken dat het bij ons ook wel zo werkt.......ben gewoon echt van slag en verlies al bijna de moed vor we eraan beginnen.... :( :(

en ik wil er zo graag geen druk opleggen, maar weet ook iet hoe dat moet als iemand iet spontaan meerdere keren per week sex wil bah!

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    jeetje majkuh, lastige situatie. De truc zal nu zijn om goed te timen rond je ei, wie weet is het bij jullie ook meteen wel raak, je weet het niet. Ik duim voor je!

20. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Man lief zijn zwemmertjes zijn goedgekeurd. Druk bezig met verhuizen op het moment en morgen om een brief voor mij om naar de gyn te gaan. Hopen dat daar dan een rede uit komt waarom het nog niet zover is.

groetjes lil momo

p.s sorry voor het korte bericht ben druk op het moment

Deel Deze Pagina