help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    373
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Da's in elk geval goed nieuws Lilmomo!

2. Niet meer actief

Hoi,

Mijn man wil juist wel klussen, dus misschien staat deze tekst niet in de goede topic, maar wilde het toch even kwijt en vragen.
    Ik heb gisteren iets meegemaakt waar we alle2 wel een beetje van schrokken.
    Mijn mannetje kon maar niet klaarkomen. :confused:
    We hebben maar even een timeout genomen en na enkele min. weer een poging gedaan.
    Ja gelukkig lukt hem het nu wel, maar hij moest zich wel erg goed consentreren om klaar te komen, dus het was niet zo lekker zei hij. :(
    Ik vroeg hem of het misschien teveel druk gaf om te klussen, want ja je wilt zo graag. :whistle:
    Wie heeft dit ook al meegemaakt met het mannetje? :(:

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo dames :)

ik wilde even vertellen dat we het al DRIE :confused: keer gedaan hebben deze week ik ben super blij! hopelijk is het genoeg ik probeer hem vanavond nog één keer te verleiden omdat ik gisteren een positieve ovulatie test had toen hebben we het ook gedaan maar mijn temp was vanmorgen nog laag dus mijn ei komt vandaag ik zou het fijn vinden als ik nog een extra shot soldaatjes krijg vandaag dan weten we zeker dat we goed zitten deze maand. :D

lilmomo:wat een goed nieuws dat de zwemmertjes goed zijn hopelijk zijn ze er snel achter waarom het nog niet lukt om zwanger te raken.
    succes met verhuizen

majkuh: dikke knuff wat een vervelende situatie tja je zou ovutesten kunnen gebruiken maar dat neemt de pijn niet weg dat je mannetje niet mee wil werken. even samen goed praten er over dat heeft bij ons ook geholpen mijn mannetje zij ook toen we begonnen dat ik niet moest verwachten dat hij een konijn zou worden. sterkte meid.
    ps je hebt wel een hele mooie orginele banner!

wendy: ik weet niet waar het aan kan liggen maar je leest wel vaker dat een man moeite heeft met presteren in de vruchtbare dagen ik denk dat dat inderdaad tussen de oren zit. omdat jullie een regelmatig sezleven hebben zou ik proberen er niet te veel over na te denken dat een prestatie is maar doe gewoon lekker vrijen en als het dan een keer niet lukt positief blijven en even rust nemen.
    succes met zwanger worden.

chiaraa en milkt hoe gaat het met jullie? :rolleyes:

4. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Hoihoi,

Hier zelfde probleem. Goede voornemens, maar als t er op aan komt is meneer te moe, en wil ie pitten. Van de week zelfs uitgebreide massage geven, en hij had belooft om niet te gaan pitten daarna. deed ie het toch! en toen ik hem wakker maakte wilde hij dus echt niet meer :(
    Weet bijna zeker dat we weer t ei gemist hebben deze maand :(

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    chiaraa: hoest bij jou? goed aan de klus?

puck: je zag er zo tegenop, en nu gewoon al drie keer, netjes! Ei al gesprongen?

Majkuh: wil het al een beetje lukken? mannetje al kunnen overtuigen dat meer dan 1x per week toch handiger is, of is het voor hem toch echt te vermoeiend?

Nrg50: balen. hier ook mannetje die snel in slaap valt. de truuk is bij ons dus om niet rond bedtijd te klussen.

lilmomo: gefeliciteerd met de goede zaadjes. wanneer mag je naar de gyn?

wendy: ken het probleem wel een beetje. Gisterochtend lukte het ons allebei niet zo lekker. Uiteindelijk wel, maar kostte veel moeite. Komt denk ik toch doordat de spontaniteit er iets af was...

Hier gaat het goed, redelijk aan de klus (ma-do-za-zo?), verwacht ei ieder moment (doe geen testen). Ik hoop het wel, want vanaf volgende maand ga ik ook weer 3x per week sporten, en hij ook (op andere dagen), dus dan zijn we allebei snel moe of gewoonweg afwezig enzo...

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Goed werk Puck!

Hier hebben we nog even rust voor we weer aan de slag mogen! Eind van komende week is het hopelijk weer zo ver!

NRG50, welkom in dit topic! Inderdaad handig om dus maar niet 's avonds te klussen!

Milkh, hopelijk komt je ei snel met dat goede klussen! Knap dat je het zonder testen doet....

Succes weer allemaal van mij!

7. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden.

Ik heb het heel druk gehad met de verhuizing, moeten nog veel dingen doen maar we zijn eindelijk in onze nieuwe woning.

Vanmiddag naar de huisarts mijn verwijsbrief ophalen voor de gyn. Me man had me eraan herrinnnerd net. Hij zo je moest toch je brief ophalen dat is belangrijk hoor. hahaha.

NRG50: Ik ken jou verhaal zo gaat het bij mij dus ook altijd. En mis zo al heel vaak me ei.

Deze maand hebben we ook maar 2 keer geklust. We hebben het ook nog eens druk erbij. Maja nu maar afwachten wat de gyn zegt.

ik ga nog wat doen in me huisje.

groetjes lilmomo

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen dames

lilmomo: die twee keer klussen was dat wel in je vruchtbare periode denk je? want er hoet er maar één de winaar te zijn ik duim voor je.
    hoeveel rondes zijn jullie nu bezig?

nrg50: ja heel herkenbaar alleen mijn mannetje valt niet in slaap hij heeft er gewoon geen zin in. maar nu we er goed over geproken hebben gaat het goed op de vruchtbare dagen die ik d.m.v tempen en ovutesten opspeur. het is erg vervelelend en moeilijk om dan rustig te blijven.
    succes en klets gezellig mee. dit topic bestaat al effe en de meeste zijn zwanger geworden ook door weinig te vrijen.

milk: ja mijn ei is gesprongen op dag 16 erg laat voor mij ik heb meestal een cyclus tussen de 26 en 28 dagen het ziet er dus nu uit dat het 30 dagen gaat worden erg lang voor mij dus.
    en inderdaad ik zag er zo tegenop en kijk mij nou 4 keer in één week deze maand zijn we een jaar bezig nu toch wel eens raak zijn.
    wat fijn dat het klussen ook goed gaat bij jullie.
    ik ga voor je duimen.

chiaraa: succes eind deze week ik duim voor je

ja ja mijn eitje is gesprongen en we hebben een high score van ff op mijn tempkaartje. ik vind deze week altijd spannender dan mijn nod week maar goed hij zit er weer op en we hebben het maarlieft 4 keer gedaan niet normaal veel voor ons ik ben echt super blij.

majkuh: knuffel voor jou

ik ga vandaag lekker een dagje relaxen in de sauna met mijn zus heerlijk.
    groetjes en nog een fijne dag allemaal
    en zoals de banner van majkuh zegt we blijven positief denken! ! !

9. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Puck, you go girl!
    Duim, duim, duim, duim!

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey puck,

Ik zit aan evenveel rondes als jou 13 rondes dus.

groetjes lil momo

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Pff meiden. De laatste paar dagen zit ik niet lekker in me vel en het lijkt wel steeds erger te worden. Heb het idee dat mijn mannetje me steeds onwijkt en als hij me ziet snauwt hij naar mij of verzint hij wel weer een reden om alleen weg te gaan of om te gaan vissen nou daar zie ik me absoluut echt niet zitten. Voel me hierdoor in de steek gelaten en heb het idee dat hij me gewoon niet wilt. Dat we seks hebben gehad is ook alweer andere halve week geleden en toen moest ik ook de aanzet geven en eigenlijk wou hij helemaal niet had het idee dat hij het deed zo van het moet maar. Elke avond ligt hij maar naast mij in bed zijn ding te doen ( tv kijken roken en noem maar op) maar lekker met me knuffelen is er zelf niet bij of ik moet tegen hem aan gaan liggen maar voel ik me er ook maar zo bij liggen van ja umh is dit het nu.

vanavond was hij met ons oude huisje bezig en om 6 uur gestopt en ging hij naar huis zei tie. Ik ging eten koken en dat was om kwart voor 7 klaar meneer was nog niet thuis. Toen belde ik hem op om 7 uur zat hij bij een kennis. Om 8 uur kwam hij dan eindelijk aanwandelen. En verwacht hij dat ik vrolijk tegen hem doe. Hij ging vissen zij hij om 9 uur zat hij al aan het water en ik moest nog wat gaan halen wat hij nodig had ik weer naar huis op de fiets weer terug. Was het weer niet het goede. Ik baalde als een stekker en hij schonk ook maar geen seconde aandacht. Ik sagerijnig als een weet niet wat en had dus geen zin om aan het water te gaan zitten zeker niet met dit weer. Ik zei ik ga naar huis. Vraag hij wat hij nu weer had gedaan. Ik heb er niet op geantwoord en ben gewoon naar huis gefiets met het antwoord ik me gedachten. Dat ik nou het probleem je hebt helemaal niets gedaan.

Meiden het moest even van me af.

groetjes depressieve lilmomo

12. Mickey76

Mickey76 Lid

13 aug 2008
    6
    0
    0
    Hoi! Ik lees hier net mee! Herkenbare verhalen!
    @ Puck je kan ook een iets latere eisprong hebben dan precies op dag 14 van je cyclus van 28 dagen.
    Wat goed dat jullie 4x geklust hebben!

Ik merk aan mijn man dat het ook niet lukt als ik vertel dat ik waarschijnlijk mijn eisprong heb. Soms kan hij dan ook niet klaarkomen, nee. Weet even niet meer wie dat zei, maar het is goed te lezen dat ik niet de enige ben waar het bij gebeurt.
    Dus ik vertel het vanaf nu maar niet meer. We hebben ook een vervelende periode achter de rug en dat werkt bij hem denk ik nog door.
    Daar komt ook nog bij dat het bij ons er gewoon ook bij inschiet. Soms 1 keer per 3 weken. Afgelopen weekend had ik waarschijnlijk mijn vruchtbare periode en hebben we vrijdag en zondag geklust. Best aardig voor ons dus ;)

Weet iemand hoe dat zit met de kwaliteit van het zaad? Wordt het minder als je je 3 weken niet klust en dan pas weer rond je eisprong? Is het dan nog wel goed van kwaliteit ipv dat je een paar dagen ervoor nog geklust hebt?

Sorry voor het lange verhaal ;)

13. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    hee lilmomo, wat een nare situatie zeg. Misschien toch even tegen hem zeggen dat je af en toe gewoon een knuffel nodig hebt. Het hoeft toch niet te zijn dat hij alles meteen moet laten! Gewoon even over praten, komt vast goed.

welkom mickey. twee keer klussen kan zeker genoeg zijn hoor, en de kwaliteit zit wel goed hoor. Het is alleen zo dat de kwaliteit wel iets verbeterd als het regelmatig gebeurd, omdat je dan steeds een verse voorraad zaadjes krijgt. Maar op zich doet een zaadcel er al 30-60 dagen over om te ontwikkelen, dus die paar daagjes extra kan het ook wel hebben ;)

14. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Heh lilmomo balen zeg! Ik zou maar eens op een goed moment vertellen waar je mee zit. Wellicht heeft hij, net als veel mannen, een bord voor zijn kop en ziet hij echt niet in wat hij verkeerd doet. Praten is echt de enige manier om dichter bij elkaar te komen!

Mickey, welkom hier! Ben je al lang bezig om zwanger te raken, test je, .. ?

15. Mickey76

Mickey76 Lid

13 aug 2008
    6
    0
    0
    Hopelijk komt het snel weer goed lilmomo. Vervelend zeg.

@Chiaraa: dit is pas de 2e ronde. Al wel sinds januari met de pil gestopt. Had netjes een cyclus van 28 dagen.
    Heb deze keer een ovulatietest gedaan, omdat ik niks van mijn lichaam snap en beetje uit nieuwsgierigheid. Heb zowat de hele maand vage steekjes/pijntjes.
    Maar wat wil nu het geval, ik heb geen eisprong kunnen ontdekken! En nu zijn de 7 tests op. Zelf heb ik nu het idee dat ik vrijdag en/of zaterdag te veel gedronken ofzo heb. Er staat in de bijsluiter (de CB digitaal; wat zijn die duur zeg!) dat je 4 uur niet mag plassen van te voren. Nou dát red ik niet hoor, haha :( de andere keren heb ik 's ochtends vroeg getest, dat is denk ik beter voor mij. Dus ik denk dat ik op de test mijn ei gemist heb.
    Of kan het zo zijn dat je een keer geen eisprong hebt? Ook als je altijd netjes een cyclus van 26-28 dagen hebt?

Jij test toch ook Chiaraa als ik het goed las (heb niet alles teruggelezen :oops: ) welke gebruik je?

16. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    phoeh wat een hoop om te lezen swwy ben nieuw :oops: :D
    Hier ook een man waarbij het niet `lukt` als ik begin over vruchtbaarheid e.d.... hij heeft zoiets van als het komt komt het echt een mannengedachte volgens mij :(
    Inmiddels alweer ruim 8maanden bezig dus van mij mag het wel een keertje lukken nu :rolleyes:

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dag dames

lilmomo: dikke knuf meid het is zeker vervelend als je mannetje zo doet en je weet niet waarom.
    dat maakt je onzeker in je relatie en helemaal omdat je al weinig sex hebt zijn die knuffels zoooo belangrijk voor je daar haal je voldoening uit om verder op te bouwen.
    praat met hem en probeer dat uit te leggen en vraag of hem iets dwars zit. misschien is het iet op z,n werk of de verhuizing of is hij gewoon oververmoeid
    de regel is dat mannen zich altijd afreageren op diegenen waarvan ze het meeste houden! dus hij zal wel hééééél veel van je houden.

mickey: welkom hier!
    ja de ovu testen van clear bleu zijn erg prijzig ik heb die de eerste maanden ook geprobeerd maar daar kon ik mijn ei niet mee opspeuren nu heb ik sensitest van internet die werken prima en zijn een stuk goedkoper.
    ik weet precies wanner ik mijn ei heb want ik temp en gebruik ovutesten mijn ei komt altijd tussen dag 10 en 15 en deze maand had ik een laat ei pas op dag 16. succes met zwanger worden.

vera: dank je wel voor je berichtje.

groetjes

18. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik gebruik de ovutesten van sensitest. Deze zijn goedkoop vind ik. Ik had eerst ook de digitale van CB, maar erg duur!

Ik bestel gewoon zo'n pakket op sensitest.nl en dan heb je voor 2 euro erbij 3 zwtesten. Daar kan je er nog eens eentje "zomaar" van gebruiken.

Hier moet er binnenkort wat gaan gebeuren. Heb geen idee hoe ik mijn man weer zover moet krijgen! Argh!

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik heb me ook veel rot gevoeld omdat ik het gevoel had dat mijn vriend mij niet wilde. Moest (en nog steeds wel) ook steeds de aanzet geven. Nou wil hij elke keer wel wanneer ik de aanzet geef, maar toch. Je zit dan zelf wel met een rot gevoel. Hij doet het dan uit lust, terwijl jij ook van hèm wil voelen dat hij jou wil. Dat hij nog steeds dat voor jou voelt, wat er in het begin ook was.

Heb er met hem over gepraat en de eerste dagen zat hij steeds aan mij, niet voor sex, gewoon uit liefde. Maar dat is nu ookal weer voorbij. Knuffel voor het slapen gaan moet ik ook altijd uitdelen. Het lijkt wel of het in de man zit. Mannen hebben sex uit lust, vrouwen voelen er véél meer bij (of je zwanger wilt worden of niet).

Maarja. Ik zou zeggen, praat er met hem over.. Het lijkt wel alsof de jouwe overal voor weg loopt. Misschien zit hij ergens mee? Dat weet je ook niet.. Good luck.

20. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Meld me even, ben al een paar weken zo ziek. Voel me echt beroerd.
    Het komt door de zwangerschap, dus het is een goed teken.
    Maar bweh.
    Zal verder niet klagen hoor.

Ik wilde laten weten dat ik aan jullie denk en jullie niet vergeet.

Lilmomo, dikke knuf meid .

Puck, spannende tijden weer he

Deel Deze Pagina