help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb geprobeerd met hem te praten daadwerkelijk heeft het niet geholpen.
    Hij was vannacht om 5 uur thuis van het vissen( hij was in slaap gevallen zei tie) kan wel zijn. Vandaag ging hij niet werken hij melde zich ziek hij zei ik heb rot werk en heb daar geen zin in. Vanmiddag onze oude woning dan maar aan kant gedaan want morgen moeten we de sleutels inleveren. Toen de man van de delta kwam in onze nieuwe woning voor de tv aansluiting nam hij niet eens het initiatief om naar beneden te gaan en open te doen. Ik moest het maar doen en hij lag daar maar in zijn bed. Tot slot besloot ik maar om te gaan bingo spelen met mijn zus. Dus ik weg naar de bingo en belde hem in de pauze. Zat hij bij een vriend van hem te helpen met een vloer erin te leggen. Terwijl we zelf niet eens klaar zijn met onze eigen woning. Ik vroeg wanneer ga je naar huis, straks zei hij. Ik kom net terug van de bingo en het haard buiten staat te branden, meneer ligt op de bank half te snurken. En ik vraag hem wat hij gedronken heeft hij zegt alleen bier. Ik kijk in de koelkast ligt er een aangebroken fles vieux. Terwijl hij niet meer aan de sterke drank zou gaan inverband ook met onze kinderwens enzo.

Ik voel me gewoon echt niets. En heb ook het idee dat hij nog steeds niet besef waar ik allemaal mee in me hoofd zit. Ik raak zo het vertrouwen ook steeds meer in hem kwijt. Morgen ochtend is hij thuis en zal hem er dan wel op aanspreken maar nu is het geen optie.

19 september mag ik trouwens eindelijk eens naar de gynecoloog werd tijd.

Meiden in ieder geval bedankt dat jullie naar me luisteren en sterkte wensen ik heb heel veel aan jullie en ben blij dat ik me ei op deze manier toch kwijt kan.

groetjes lilmomo

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo: je kan altijd je ei hier kwijt.
    je verhaal klinkt inderdaad niet positief er zal zeker iets dwars zitten bij hem. hopelijk draaid hij snel weer bij. dikke knuff en sterkte

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Vanmorgen om half 7 werd hij vrolijk wakker. Ik was nog zo moe als een hond en heb hem gezegt dat ik niet blij met hem was wat er gisteren avond aan de hand was toen ik thuis kwam. Ben toen weer gaan slapen. Om half 9 maakte hij me wakker had hij op zijn manier een ontbijtje beneden gemaakt met een kaarsje erbij en noem maar op. Heb hem er natuurlijk ook voor bedankt. Ik hoop dat hij nu zo blijft en niet weer ineens omdraait.

groetjes lilmomo

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hai lilmomo, erg rot om te lezen dat het zo gaat hoor! Maar misschien denkt hij nu een béétje na, nu hij ook een ontbijtje voor je heeft klaar gemaakt.. Jullie zijn ook nog maar net getrouwd lees ik! Laat hem maar weten dat hij jou pijn doet, iemand krijgen is makkelijk, maar om iemand te houden daar moet je ècht voor werken. Laat hem dat maar in zien hoor. Je kan je niet altijd op je kop laten schijten zoals ik dat maar even noem!

In een relatie moet je ook goed kunnen praten. Ookal komt er ruzie, ook dat moet je uitpraten. Hopelijk gaat het nu de goede kant op, want ik begrijp dat hier helemaal niets aan is voor jou. Sterkte meis.

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    staffie, welkom hier. gewoon niet tegen je mannetje zeggen dat je op dat moment vruchtbaar bent, gewoon lekker veel klussen. Succes!

puck, voel je al iets?

poeki: *cyberknuf*

lilmomo, vertel het ons maar hoor, dit forum is er juist om al je frustraties ook eens kwijt te kunnen! het lijkt alsof hem iets goed dwars zit, hopelijk heb je snel duidelijkheid! wel fijn dat hij vanochtend weer een beetje de goede kant op ging.

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi meiden

Puck mijn vriend wil ook nooit zo vaak klussen hoor! volges mij heeft hij gewoon een laag libido ofso, wist niet dat dat ook kon bij mannen maarja tis zo!

Wij gaan vanaf 1 november beginnen met ronde 1, dus heb hem al voorbereid dat we dan dus echt wel 3 a 4x in de week gaan sexen omdat we dan een kindje willen.

hoop dat dat wat invloed heeft! hij zei dat hij dat goed vond en dat ook wou maarja we zullen zien, ik hoop het egt! want ik zou ook egt gek worden als hij dan geen zin heeft ofso volges mij word ik dan woest en dan ga je al helemaal niet meer klussen natuurlijk.... haha agja.. we zullen zien!

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ja, zit nu in mijn vruchtbare dage, en hij heeft al 2 dagen knallende hoofdpijn........en we hebben al zo weinig sex, nu heb ik helemaal het gevoel dat ik aandring, aaaaargh klote!

sorry hoor.....

8. MyPrecious

Hahah, mijn vriend wilde heel vaak seks wanneer ik nog aan de pil zat en er niet op aandrong. Nu lijk ik wel de man en hij de vrouw, echt erg. Ze beloven van alles, maar nu zijn zìj moet in plaats van de vrouwen zelf ;). Let er maar op :p. Gewoon dwingen die handel haha :D.

9. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

de arts heeft ook beschreven dat mijn man een heel laag libido heeft maar zijn zwemmers waren goed. Het ging vanmorgen de goede kant op met ontbijtje en noem maar op. Tot hij weer in de stad bleef hangen hij is nog niet thuis. En we hebben nog genoeg te doen in onze woning, ga hij vanavond en morgen iemand anders helpen met verhuizen. Ik zo ja die heeft toch ons ook niet geholpen zegt hij maakt toch niet uit. Naja ik snap er niets van en laat hem maar doen. Er nu over praten heeft toch geen zin. En wordt hij sagerijnig en ga hij toch zijn zin doen.

Ik ga me boodschappen uitpakken die ik alleen heb kunnen doen voor een hele week.

groetjes lilmomo

10. MyPrecious

Praat er met hem over lilmomo... Dit lijkt me helemaal niet gezond voor jou, voor niemand, om zo door te gaan. Je moet jezelf niet weg poetsen meis... Kom voor jezelf op.

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

Gisteren avond was hij pas om 23:30 thuis gekomen en was straalbezopen en had lol in zijn eigen en vond alles geweldig. Vanmorgen moest hij natuurlijk uitslapen en had nog niet met hem kunnen praten. Ik had ontbijt gemaakt en hij kwam naar beneden en eet wat en is weer weg zijn vriend helpen met verhuizen. Ik heb hem gezegt dat ik dit echt niet leuk vond. Maar schijnbaar doet mijn mening er helemaal niet aan toe.
    Gisteren avond vroeg hij ook nog of we volgend weekend gezellig weggingen naar duitsland ik heb gezegt dat we niet gaan. Hebben het druk genoeg, dat begreep hij dan weer wel maja. Het is nu wel iets rustiger hier maar toch blijf het me dwars zitten dat hij me meer en meer ontwijkt.

groetjes lil momo

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@myprecious ik denk dat het egt wel aandringen wordt ja! hahaha:p

@lilmomo Echt niet leuk dat je mannetje zo doet hor! je moet gewoon ff proberen e ngoed gesprek met hem te houden, heel rustig proberen te blijven. wantja dit vind je echt niet leuk en dat moet hij gewoon weten.

13. MyPrecious

Vraag me af of het wel goed is om een kindje te krijgen in zo'n situatie... Als ik heel eerlijk ben...

Dan is het wel zo eerlijk om van te voren een goed gesprek met heb te hebben. Voordat het straks mis tussen jullie gaat en jullie met een kind zitten.. Dat wil je helemaal niet denk ik.

Praten is toch nu het eerste wat je zult moeten doen.. En anders is het tegenover jezelf ook niet eerlijk.. Hoe kun je zo doorgaan :eek:....

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    majkuh: wat vervelend nu weer en dat in je vruchtbare dagen ik weet helemaal hoe je je voelt hoe meer je aandringt des te minder dat het gaat lukken.
    sterkte meid geef hem wat paracetamolletjes misschien helpt het.

lilmomo: wat een vervelende situatie voor jullie als kersvers bruidspaar
    ja praten is de beste oplossing maar dat is altijd voor een ander makkelijker gezegd dan gedaan vooral als er één niet meewerkt.
    ik had net bijgelezen en las eerst dat hij een lekker onbijtje had gemaakt ik dacht oh dat gaat weer de goede kant op maar dat was dus weer voor korte duur. hopelijk draait hij snel bij. maar denk aan jezelf hou van jezelf en laat je niet wegcijferen door niemand weet wat je zelf waard bent. t i e t en naar voren en neus in de wind!

sannahai: ik wistook niet dat het bestond dat mannen een laag libio hebben haha maar goed voor de rest is mijn mannetje wel lief en zeer behulpzaam in huis dat vind ik ook wel prettig.
    succes met zwanger worden.

milkhd: nee ik voel nog niks denk daarom steeds dat het niet raak is omdat ik er heilig van overtuigd ben dat ik iets zou voelen als het raak is maar goed ik zit pas 5 dagen na mijn eitje.

groetjes

15. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Meiden het is weer eens volle maan en voelde het al aankomen, de ongi is er door gekomen.

Vanavond met me mannetje aan het water gezeten lekker stil en hij was aan het vissen. Nog wat gepraat ik hoop dat hij mij nu ook beter begrijpt.

Het is niet zo dat ik me hierdoor me kinderwens gelijk op zij zet en me mannetje ook niet.

Ik denk dat het gewoon de spanningen van de afgelopen tijd waren die eruit kwamen.

Groetjes lilmomo

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ik heb het roer rigoreus omgegooid en het helpt!

ik werd zooooo gestresst van dat getemperatuur, gevoel, slijm checken, ovutesten etc etc en niet alleen ik , mijn vriend ook!
    :(
    Die knallende koppijn, daar kon ik wel eens de oorzaak van zijn ;)

een heel goed gesprek met mijn beste vriendin gehad en die zei me ook dat ik het echt los moest laten en ik wist dat ze gelijk had.

Ben naar huis gegaan en heb alles weggedaan, vriendje alles verteld en heel hard gehuild en uitgelegd waarom ik er zo gestresst mee bezig was, dat ik bang was niet zwanger te raken omdat we zo weinig sex hebben.

Hebben nu afgesproken dat in mijn vruchtbare dagen we het netjes om de dag doen en hebben eergisteren ''het'' voor het eerst weer gedaan, zo lief en intiem, echt zoals je wil dat de omstandigheden zijn als je een kindje samen maakt, en na afloop hebben we samen op zijn initiatief augurken gegeten echt zo gaaf!:D

Dus ik laat het helemaal los en voel me zoooooooveel beter
    Vind het soms nog best moeilijk, het idee dat je geen controle hebt, maar eigenlijk heb je toch geen controle wat je ook doet, je moet gewoon mazzel hebben....

dit wilde ik met jullie delen, misschien dat iemand van jullie er ook iets mee kan

Lieve LILMOMO, ik kan het niet helpen, maar als ik je verhaal lees kan me dat niet goed lijken. Ik weet uit ervaring dat kindjes alleen maar meer druk op een relatie leggen en dat je relatie juist heel goed moet zijn voordat je eraan begint. Plant hem in een stoel en praat met hem, als hij in ieder geval maar luisterd, of als hij dat te moeilijk vind, wat ik bij mijn ex deed wat alles opschrijven en het hem laten lezen, dat was minder bedreigend voor hem, maar doe iets, want het klinkt alsof jullie allebei onder erg veel stress staan, succes meisje.

liefs Maaike :D

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Majke zo moet het ook gewoon loslaten wat stress kan ook rare dingen met je doen.
    Gewoon veel praten met je mannetje erover en het lekker op de romantische manier doen is toch veel leuker zwanger worden.
    Pas als het na een half jaar tot een jaar niet lukt kan je om medische redenen al die dingen doen zodat de HA weet wat hem te doen staat.
    Nu moet je gewoon lekker ontspannen vrijen en je zal zien dat het dan ook wel vaker gebeurt.

Mijn virend is ook niet zon vrijer hoor maar merk wel dat het nu beetje bij beetje meer komt en heb hem ook gezegt dat we wel vaker moeten vrijen als we een kleintje willen proberen te maken.

Ik merk wel dat ik NU wel zin in seks heb nu ik weet dat er iets moois uit kan komen want 2 mensen samen met een laag libido is nooit goed maarja we zien wel.

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey maaike
    goed gedaan meid ik ben trots op je ik zou willen dat ik het kon de knop omzetten maar ik weer niet waar de schakelaar zit. waarscheinlijk tel je nu snel aan dat hoor je zo vaak.

lilmomo:fijn dat je even gepraat hebt is er toch een last van je schouder af gevallen. wel balen daje ongi bent geworden. knuff

groetjes

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha, nou mijn libido is niets mis mee, hooguit en beetje veel ;) maar mijn vriend is gewoon een stukje ouder dan ik, behoorlijk overwerkt en trekt het echt niet om zo vaak te sexen als ik wil, dus meestal is het eens per week, als ik pecht heb eens er 2 weken, maar dan begin ik ook echt te klagen hoor! ;)

Ben blij dat we het zo opgelost hebben, hij is enorm opgelucht en ik ook en nu vond ik ook nog vruchtbaar slijm, dus heb nu echt het gevoel dat we er deze maand ook onze best voor doen, als het niet meteen lukt dan gefet dat niet, maar ik wil gewoon gene knasen missen omdat we te weinig vrijen en dat snapt hij nu wel.

20. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey puck,

Dankje voor je knuf ik heb hem ontvangen. Gisteren praten met me mannetje heeft volgens mij wel geholpen en denk ook wel dat hij het beseft hoe ik me eigen voel. Maar ik denk dat hij ook niet wist hoe hij met de situatie moest omgaan het is niet niets om te trouwen en te verhuizen in 1 maand tijd en neemt ook de nodige financiele stress met zich mee wat heb irriteerd. Vandaag kwam ik thuis van me zus en hij had gewoon het huishouden gedaan en was aan het koken enzo terwijl dat echt al 2 maanden geleden was. Vanavond is hij met een vriend gaan vissen. Zo hoe het altijd ging, ik hoop dat het nu ook wat beter blijft gaan.

groetjes lilmomo

Deel Deze Pagina