san rob fijn dat je het herkend het is toch raar eigenlijk dat er mannen zijn die niet van sex houden. ik dacht altijd dat ik de enige was. groetjes
Ik dacht ook inderdaad ik de enige was. Mannen zijn rare wezens. Ook ik ga het bij mezelf zoeken, maar dat moet je natuurlijk niet doen. Maar het is fyn om het even kwijt te kunnen aan anderen die het ook meemaken. groetjes
Dames, Wat ik meestal doe is dat er niet altijd geslachtsgemeenschap hoeft plaats te vinden. Probeer eens een keer (buiten je vruchtbare dagen, anders is het zonde) hem oraal te bevredigen....dan hoeft hij alleen te liggen in plaats van andersom. Sommige vrouwen houden er niet van, maar het is wel verandering van spijs... Als een man het idee heeft dat hij alleen moet presteren dan kan het zo zijn dat 'het' niet wil of kan.... Just een idee
Ehm sorry... dan moet je denk ik in t vervolg er maar bij gaan zetten wat voor adviezen je vooral wel wilt en welke niet. Want dat voorkomt voor jou een hoop "onnodige tips en zogenaamde goedbedoelde adviezen". T lijkt me echter niets meer normaal dat mensen je als tip geven om er niet zo bovenop te zitten omdat dat je realtie helemaal geen goed zal doen. Je mag best een kutdag hebben hoor, maar als je om adviezen vraagt krijg je nou eenmaal niet altijd datgene te horen wat je graag wilt.. Begrijp me goed ik gun het je van harte, t zou alleen jammer zijn als het er op den duur allemaal zoooo dwangmatig wordt dat jij/jullie, en/of je relatie er aan onderdoorgaat
Als we vrijen is er echt wel afwisseling en hij hoeft echt niet alleen te presteren. Er zijn nu eenmaal mannen die niet zo sexueel gericht zijn, soms is dat fyn, maar in dit geval dus niet. En wij hebben zo'n man getroffen en we doen het ermee., omdat we van hem houden.Maar af en toe er van balen er je hart luchten tegen lotgenoten moet kunnen, toch?
Gelukkig houd mijn vriend wel van klussen! Alleen hebben wij een ander probleem, hij is militair en alleen in het weekend thuis. En jammer genoeg heb ik niet altijd mijn eisprong in een weekend Dus ik ga er maar vanuit dat het bij ons wat langer gaat duren
Als we het daar dan toch over hebben, dan heb ik 2 problemen. EN mijn man is niet super dol op klussen EN hij is internationaal vrachtwagenchauffeur; dus ook de weekenden alleen thuis en regelmatig pas op zaterdagochtend,-middag. Maar ach dat mag de pret niet drukken;positief blijven. O ik vergeet nogn probleem; mijn eitjes zijn ook al redelijk oud.Heb ik er zomaar 3. Wat zal ik hiermee winnen?
san rob ja we blijven positief! zit je op de wachtbank of ben je aan het wachten op je vruchtbare dagen? groetjes
ach doos dat ik ben ik had niet naar je banner gekeken sorry hopelijk blijven de duiveltjes weg over twee dagen succes groetjes
Puck Deze geen kans, niks gebeurt. Morgen WOD. Volgende maadn hopenlijk beter, hoewellie vandaag alweer liep te zeieken dat als er een kind kwam, we financieel moeilijk gaan krijgen.(valt best mee hoor;er komt genoeg binnen,maar er gaat ook een heleboel uit;hoge hypotheek en sparen veel) Maarja daar wordt je niet vrolijk van.
erg vevelend ik ben nog erger als ik 1 keer heb geklust dan hoop ik nog dat de zaadtjes wel 5 dagen blijven leven echt een lachertje ik weet dat dat niet kan maar hoop doet wonderen. en ja een baby kost een paar centjes maar toch niet zo veel? ik weet dat eigenlijk niet maar je krijgt er zo iets moois voor terug en dan laat je vanzelf andere luxe dingen succes volgende maand groetjes enne gewoon hier blijven schrijven en klagen dat doe ik ook ook dat helpt soms!
Ik met me goede adviezen. Ik moet zeggen bij mij gaat het op het moment erg maar ook erg slecht als het op seks aankomt. me mannetje wilt helemaal niet meer zelfs niet na of voor me ei, 4 weken geen seks gehad lijkt niet veel voor sommige maar voor iemand als mij wel en loop met me hoofd tegen te muur, van wat is er in godsnaam mis met mij. en gisteren avond was de druppel, ik was zo boos boos en nog eens boos dat ik zo boos achter de pc ging zitten en op de bank heb geslapen. Ik heb hem gevraagd waarom hij geen seks wilt, hij zegt dat tie het niet weet. Kan wel op een andere site mijn verhaal neer zetten maar daar denken ze weer gelijk dat hij vreemd gaat, terwijl ik 100% zeker weet dat hij dat niet doet. Hij is altijd braaf in mijn buurt zou maar zeggen en ik weet altijd wat tie gaat doen. Maja hij weet het niet zegt tie, ik vroeg ook aan hem ben ik niet goed genoeg voor je of doe ik het niet goed genoeg hij zei jawel daar ligt het niet aan, ik zo aan wat dan wel hou je niet van me meer. Zegt tie ook jawel. ik zo ligt het uberhaubt wel aan mij Nee het ligt niet aan jou ik weet niet wat het is ik heb gewoon geen zin Mij vriend wilt heel graag kinderen en dat zegt tie ook tegen heel de wereld het liefst heeft hij dit jaar al een kleintje zegt tie altijd, maar zo werkt dat niet volgens mij denkt tie dat tie nog steeds met de ooievaar aan komen vliegen Zelfs tegen zijn moeder heeft tie het al gezegt. Wie heeft dit ook eens meegemaakt? weet echt niet meer wat ik moet doen of denken groetjes lilmomo
Jeetje meid..... Ik zou het ook niet weten. Hoelang is dit al aan de gang? Misschien vind hij het idee dat hij je zwanger kan maken wel eng? En heb je al eens geprobeerd hem te verleiden....heel anders dan je normaal doet zeg maar?
Het is eigenlijk al een tijd aan de gang en probeerde me eigen groot te houden. Het was al vaak zo voordat we samenwoonde dat we soms maar 1 of 2 keer in de maand seks hadden. Eerst trok ik me van niets aan, op een gegeven moment lag ik gewoon te huilen in bed als hij me afwees, toen dacht ik bij me eigen, ik laat hem gewoon doen en als het zo zo is dan is het zo en dan heb ik geluk zou maar zeggen Dat heb ik een tijd volgehouden en opeens ging het een tijd goed, soms 3 keer per dag en nu hebben we al 4 weken geen seks meer gehad, en gisteren probeerde ik hem te verleiden zou maar zeggen gewoon als normaal en wees hij me weer af.
Jeeetje wat vervelend, kan me voorstellen dat je je helemaal kl*te voelt Misschien dat je eens samen met hem naar de huisarts kan gaan om erover te praten?
Jemig wat erg... Wij hebben overigens ook niet zo vaak sex hoor. Alleen bij ons wil het de laatste tijd soms op een andere manier niet lukken . Afgelopen zaterdagnacht was ik even in tranen. Het was al de derde keer in een maand tijd dat het niet lukte... Hij , werd slap zeg maar toen hij naar binnen wou. Daar heeft hij eerder (toen ik nog aan de pil was) nooit last van gehad. Dat is het vage juist. Ik zag het even niet meer zitten. We hebben toen ook lang gepraat, want ik was natuurlijk bang dat we op deze manier nooit kinderen zouden krijgen. Hij weet zelf ook niet waar het aan ligt. Uiteindelijk zijn wij erachter gekomen dat we alleen nog maar sex hebben om een kind te produceren. Mijn vriend wil ook ontzettend graag papa worden, maar hij heeft het idee dat hij nu moet presteren: namelijk mij zwanger maken. En hij is stiekem bang dat het hem niet lukt ofzo. Vanaf nu proberen wij sex weer leuk te maken. Overigens heb ik nog wel een tip voor geïnteresseerden..... Er zijn voedingssuplementen (hoe schrijf je dat ) te koop bij De Tuinen die libidoverhogend zijn. Het is gemaakt van kruiden, dus kan geen kwaad. Het helpt mijn vriend wel enigszins trouwens. Zie ook: http://www.vitotaal.nl/116?navId=5
Mijn man houdt niet zo van pilletjes slikken, haha. ja en voel me nog steeds klote, ik heb het hem wel gezegt dat ik me er niet goed voel bij dat hij me steeds afwijst. maar of het iets gaat helpen ik weet het niet meer. Ik ga gewoon helemaal geen zelf initatief nemen, laat het gewoon aan hem over want het komt meestal toch van mijn kant. hij heeft wel ineens heel opvallend 1037953427 keer gezegt vanavond dat hij van me houdt, maar dat weet ik onder tussen wel. Pff wil gewoon me ventje zoals die was en niet zo saai hangende op de bank zittende vent die pas naar bed ga als tie moe is en dan te moe is voor seks
mijn huidige vriend wil wel klussen maar mijn ex met wie ik 2 jaar bezig ben geweest om zwanger te worden zei dat hij het niet kon, en dat terwijl we als ik nu terug kijken vaker seks hadden dan ik nu met mijn huidige vriend heb ( papa en mama zijn is in ons geval niet echt top voor je seks leven ) weet dus hoe vervelend het is........ Het " grappige " hier is dat het er juist wel van komt als we moeten klussen anders schiet het er nog weleens bij in. Mede omdat hij niet van initiatief houden houd, nooit gedaan. Ik ben altijd de gene die begint, veel heeft niet nodig maar net dat zetje dan gaat ie los. En als ik dus geen intiatief neem geen seks. Als ik hem er voor de zoveelste keer naar vraag krijg voor de zoveelste keer een vaag antwoord dus doe ik maar niet meer.. Slap worden heeft ie niet maar toen er sprake was van gaan samen wonen ( voor hem 1 e keer en moest gelijk ook 200 km verder gaan wonen ) gebeurde dat regelmatig en wat voelde ik me dan afgewezen, onaantrekkelijk noem het maar op. Hij gaf dan aan dat zijn hoofd te vol zat en zich niet kon overgeven...
Het is niet bij hem gelukkig zo dat tie slap is, maar gewoon ook al is tie hard dat heeft tie geen zin, beneden wel maar vanboven niet in zijn hoofd. heb er gisteren nog met hem over gepraat waarom het nou zo is altmaar, hij zegt het echt niet te weten. En omdat het eitje deze maand toch mis is gelopen zei tie (hoe die dat weet weet ik niet maar goed) volgende maand ga ik proberen er echt voor te gaan want dat wil ik wel heel graag en let maar op het wordt een tweeling. Zo is hij, en ik denk gewoon dat hij daar ook gewoon bang voor is en daar teveel aan denkt ofzo. Of inderdaad bang is dat hij niet kan presteren ofzo ik weet het niet. We zullen het maar afwachten. groetjes lil momo
Ik denk nog steeds dat het komt omdat er dus seks is om een kindje te krijgen en het spontane er af is. Voor de mannen ligt er nu wel extra druk op he? En de ene weet daar beter mee om te gaan dan de ander. Het enige advies is toch echt om de druk van de ketel te halen bij je man, het er niet steeds over te hebben en inderdaad geduld te hebben. Heeft bij ons in ieder geval goed geholpen