help mijn man wil niet klussen!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by puck1234, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    lilmomo, super va je en wat fijn dat hij zo reageerde!

bij mij werkte schrijven altijd veel en veel beter, en nog doe ik het wel eens als ik het ech nie durf of de boodschap niet over komt.

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    goed lilmomo dat je het zo van je af hebt kunnen schrijven. en ook prettig dat hij je nu beter begreep.

dannabelle: succes deze week

ik zit nog steeds op het wachtbankje maar ik hoop er eigenlijk niet meer op mijn spotting is er nog steeds en ik heb voor de rest geen symptomen dan rugpijn en hoofdpijn en dat krijg ik ook altijd als ik ongi ga worden afwachten maar weer.

groetjes

3. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Puck en dat wachten maakt je soms gek waarom moeten wij vrouwen altijd wachten haha mannen zijn daar veel beter in .

Ik wacht ook hoor in spanning af en hoop toch een beetje dat me banner fout zit nog steeds
    zaterdag vruchtbaar slijn gehad en dus geklust en zelfs zonder bescherming haha had ik nooit verwacht van mannetje
    Zondag heerlijk gegeten maar maandag kostmisselijk ervan geworden ( heb ik toch al snel hoor)
    Zondag en maandag ook kleine krampjes en vandaag weer witte afscheiding met wat bruinsel erdoor geen flauw idee maarja nog 2 weken tot me ongi helaas moet ik dus ook wachten.

Mijn man wil wel klussen maar mijn man wil zijn 2 biertjes niet laten staan die hij per dag neemt :(
    Frustraties nemen dus toe hahah

4. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Ha meiden

Hoe gaat het nu?

Dikke knuff van mij

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik zit te popelen om te gaan testen.. maar lijkt me nog een beetje vroeg. Vandaag dag 38,... dus nog een weekje geduld hebben. Zucht!

6. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    En dan komt weer dat wachten om de hoek kijken haha
    Maar testen jullie gelijk al na 1 dag NOD of wachten jullie nog geduldig af?

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Melanina,

Ik probeer altijd te wachten tot mijn NOD. Maar omdat mijn cyclus steeds kuren vertoond, verschillend aantal dagen, doe ik er maar een gooi naar. Toevallig deze maand voor het eerst een positieve ovulatietest,.... daarvoor blijkbaar altijd ver voor en na de eisprong geklust. Dacht namelijk niet dat ik op dag 30 nog een eisprong zou hebben... Tja... toch wel dus. Nu ga ik a.s. zaterdag op vakantie. Misschien vrijdagmorgen effe een poging wagen.... en anders wachten tot de 28e. Dat zou dan 14 dagen na mijn eisprong zijn... en dus de verwachte NOD.

Wachten, wachten..... vreselijk!

Groetjes!

8. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Tja wachten... dat doe ik ook. Wat gaan de dagen langzaam als je vakantie hebt....

9. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik ken het gevoel hoor haha ik mag als ik niet ongie word testen in me vakantie maar weet niet of ik dat wel wil.
    Is natuurlijk leuk om te weten dat je met 3 terug komt maar aan de andere kant je kan niet gelijk ff naar moeders enz.
    En als die negatief is is het gelijk een domper .
    Maar ik ga er gewoon vanuit dat we gewoon zwanger worden in ronde 3 a 4 kunnen we nog even 2 maanden aan het idee wennnen haha

10. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Hier nog geen teken van ei volgens de ovulatietests.. En ik vertrouw wel op die dingen want de afgelopen maanden gaven ze ook een duidelijk ei aan :) Ben manlief aan het voorbereiden: goh we kunnen de komende week proberen of we een kindje kunnen maken.. etc. Wie weet werkt het ;)

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    hallo

wachten duurt inderdaad lang.
    vanochtend had ik bruinverlies dit lijd altijd tot ongi dus was vanochtend flink chagie toen kwam vervolgens mijn eerste klant binnen die vroeg letterlijk "ben je nog niet zwanger"dat was effe slikken.
    ik ben toen naar achter gegaan zachtjes een flinke traan gelaten toen weer mijn happy face opgezet en weer naar de klant toe gegaan toen zei ze "je vind het toch niet vervelend dat ik dat vraag" ik heb toen even de waarheid gezegd netjes natuurlijk dat we vandaag een jaar bezig zijn en net weer een ronde verder moet. ik denk dat ze het de volgende keer niet meer vraagt.
    verder alles ok ben alleen erg moe.

groetjes

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    jeetje puck, kan me voorstellen dat je er echt wel genoeg van hebt nu, wat lijkt me dat reselijk moeilijk als je zolang moet wachten.

Wat dat betreft ben ik verwend, bij de eerste in maand 1 zwanger en bij de tweede maand 2, ik hoop dat het nu ook snel gaat, kan me voorstellen dat je van zo lang wachten diep ongelukkig word.

Wij hebben nu mijn vruchtbare dagen erop zitten, braaf 3 keer gelust, dus om de dag en waarschijnlijk vannacht mij ei gehad, voor de zekerheid doen we het vanavond nog maar een keer, maar denk dat het al klaar is en dan dus wachten.

Ik heb een redelijk korte LF, dus wachten valt gelukkig mee, we moeten het maar zien, ben iig blij dat mijn vriendje zo hard zijn best heeft gedaan :)

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    heh Puck wat een rotdag voor jou!

Heel veel sterkte van mij

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    hallo dames mijn ongie is nog niet door gezet echt kut ik heb nu al weer 5 dagen spotting laat die duivels maar komen dat we weer voor een nieuwe ronde kunnen gaan. of laat me nu kots misselijk worden dat ik zwanger ben maar dit is zo vervelend

groetjes

15. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Hé Puck
    Heb je vaker zolang last van spotting?
    Had je een zwtest gedaan?

Ik heb zelf nooit last van spotting...

16. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    jeetje puck, dat ze dat zomaar aan je vragen: ben je nog steeds niet zwanger? :confused: hoezo bot?!?!
    kan me wel voorstellen dat je daar even een traantje om moest laten. ik weet niet of ik in jouw geval zo netjes gebleven was: waar bemoeien ze zich mee?

@allemaal hier: ik hoop zo dat het jullie gauw gegund is. ook wij hebben amper geklust, en hee: ik ben hartstikke zwanger! :D het kan dus echt!
    maandag de echo, daar zie ik nu wel tegenop: ben zooo bang dat ze ineens gaan zeggen dat het fout zit (hoewel ik daar geen enkele aanleiding toe heb gelukkig, maar toch, na die miskraam vind ik niks vanzelfsprekend meer...).

dan strooi ik tot besluit wat HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG voor jullie!

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    hey lien ik kom even onder de hcg douche staan hmmm heerlijk
    ja mensen kunnen soms iets doms zeggen tja ze vond dat ik straalde en dacht echt dat ik zwanger was! ik moest wel netjes blijven het blijft een klant.

chiaraa: ja ik heb wel vaker last van spotting ook al één keer erder 5 dagen maar dan begint het met een inie minie beetje en dan elke dag iets meer tot aan dat mijn ongi doorbreekt nu heb ik al 5 dagen elke ochtend bij mijn grote boodschap (als je begrijpt wat ik bedoel) een veeg bloed met en dan de rest van de dag niks meer het zet niet door! wat wel positief is dat mijn temp nog steeds heel hoog is normaal zakt hij tegelijk met de spotting
    ik wacht tot zondag dan ga ik testen of maandag ik weet het nog niet.

groetjes

18. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Hmzzz afwachten dus.
    Wel knap dat je zolang wacht met testen. Laat gauw wat weten als je meer weet!

Ps. ik heb ook stiekem wat van het HCG gesnoept ;)

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    vandaag nog geen spotting gehad maar temp wel iets gezakt dus weer tegenstijdig ik wacht nog steeds.......................................eigenlijk weet ik wel dat deze ronde voorbij is maar ik blijf toch hopen op een wonder.

chiaraa lekker he die hcgtjes hhhmmmmmm

ik ga werken groetjes

20. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Jemig Puck wat een spannende cyclus dit keer zeg!

Fijn dat je moet werken, dan heb je even een klein beetje wat anders aan je hoofd.

Voor mij wordt het ook hoog tijd om weer te gaan werken. De dagen duren hier erg lang tijdens de vakantie. (Werk in het basisonderwijs...)

Share This Page