Ik had gisteren of vannacht (denk ik) mijn ei, want donderdagmiddag een positieve ovulatietest en gisteren niet meer. Donderdag en gisteren met effect geklust, woensdag en vanmorgen (jaja) lukte het niet Dus we hopen er nu het beste van.. Mijn NOD is de eerste dag van mijn vakantie..
spannend dannabelle we gaan voor je duimen nu twee weken wachten en dat duurt zooo lang. chiara: ja echt een spannende cyclus ik denk telkens nu ben ik ongi en dan ga ik broekgluren en dan zit er één spotje bruin het zet maar niet door grrrrr maar het zit er echt aan te komen ik voel het gewoon. en mijn temp is ook al gezakt. jij nog een weekje voel je al iets? groetjes
Danabelle, god dat je op het juiste moment nog wel hebt geklust! 't Hoeft maar 1 keer raak te zijn ! Puck; kan me dat broekloeren helemaal voorstellen. Doe ik hier namelijk ook, maar dan voor een eventuele innestelingsbloeding. Totaal geen zw verschijnselen hier.... Ik haat wachten
gek gek gek gek gek gek wordt ik er van nu weer niks noppes nada heel de tijd buikpijn maar geen bloed grrrrr morgen mijn temp afwachten en anders ga ik testen. kan dat ook s,avonds of moet dat met ochtend urine? want mijn mannetje is morgen vroeg niet thuis hij gaat golfen en ik wil wel met z,n tweeén testen! meestal als ik zeg dat ik ga testen dan zet mijn ongi door dus zoals gewoonlijk afwachten! groetjes
chiaraa ik wacht nog steeds ik heb buikkrampen maar geen bloed ik durf niet te hopen en ook niet te testen ik ben zo bang voor een teleurstelling.
Puck, gaat het weer wat beter? Nu zijn Majkuh en ik zeker de volgende op de testlijst? Ik denk niet dat ik kan wachten tot mijn NOD... Symptomen? Ik kan er genoeg verzinnen, maar echte volgens mij niet. We zien wel hoe het loopt van de week....
Hey puck, Wat jammer dat je ongi is door gekomen me duimen zaten echt voor je te draaien. Dames sorry dat ik niet veel reageer ik lees wel mee maar heb even veel aan me hoofd. Me mannetje wil helemaal niet klussen en geef ook niet aan zijn behoeftes toe. Ik wacht het maar een beetje af groetjes lilmomo
Nee chiara even niet op het moment, we hebben wel geen ruzie ofzo. Maar hij heeft weer zijn geen zin fase heb ik het idee en die duurt wel heel erg lang. Het is alweer een maand geleden dat we geklust hebben, maja. Zit ff in een dippie. groetjes lilmomo
Majkuh, hoe istie bij jou? Iets van symptomen te herkennen? Ik had maandag getest, had mij misrekend met de dagen (stom, maar goed... ) Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag was iets te zien, maar moest je wel goed die test op een bepaalde manier bekijken. Gisteren erg rommelende darmen gehad, zonder dat ik echt naar de wc moest (meestal in dat geval ) . Vanmorgen ander soort test, totaal niets te zien. Heb er weinig hoop op deze maand...
oh ik was jullie kwijt! ik ben even een paar dagen niet geweest het gaat weer goed met me. ik heb maandag het ziekenhuis gebeld nu heb ik een brief opgestuurd gekregen en die moeten we samen invullen en terug sturen. er staan voor mijn mannetje vragen in zoals zin in vrijen enz ik ben benieuwd wat hij invuld. daarna krijgen we een telefoontje voor een afspraak in het ziekenhuis. chiaraa: ik ga voor je duimen lilmomo: heel veel sterkte ik snap dat je even geen zin in dit topic hebt maar je mag hier altijd even klagen en je frustraties er uit gooien. groetjes
chiarra ik vind het heel spannend je kan kiezen voor een snelle behandeling of een langzame snel houd in meteen onderzoeken en uitslag en langzaam houd in eerst een intake gesprek en dat een afspraak maken voor onderzoek daarna de uitslag ik wil voor de langzame gaan ik heb toch al zo veel geduld dan kan dit er ook nog wel bij. ik wil graag eerst even weten wat voor onderzoeken ik dan ga krijgen en mijn mannetje! we gaan eerst lekker samen op vakantie volgende week en dan ga ik alles invullen en terug sturen ik wacht deze cyclus nog af. hoe gaat het met jou nog op het wachtbankje?
Hey meiden ! De laatste maanden moet ik steeds harder mijn best doen om m,n vriend ervan te overtuigen dat we moeten klussen in m,n vruchtbare dagen! Het is zo vervelend !Als ik niet achter z,n reet aanzit hebben we maar 1 of 2 x sex per week! Ja een kindje komt er niet vanzelf ! ALTIJD zegt hij tegen mij : Schatje als ik thuis ben dan .... Als hij thuis is zegt hij : Na het eten oke Na het eten: Even eten laten zakken 3 kwartier later ligt ie te slapen op de bank en als ik er dan naar vraag zegt ie: Ja zometeen in bed oke... Als we in bed liggen: Ja schat morgenochtend oke En s,ochtends is hij de deur uit om 7 uur en krijg ik het hele rijtje weer van voor af aan te horen... ZO frustrerend! Te bedenken dat ik er zo hard en lang mee bezig ben en dat hij het dan gewoon verdomt om te klussen. Als het de dagen voor m,n ei is dan moet ik echt ruzie met hem maken om hem zover te krijgen! Anders gebeurd het gewoon niet! En dan heb je EINDELIJK sex en dan is de hele sfeer verpest! Het lijkt wel of m,n vent binnen 4 maanden helemaal anti-sex is geworden! Ik hoef echt niet te verwachten dat ie zomaar spontaan spannend doet in bed ofzo. Als het wel spontaan gebeurd dan moet daar ook weer een heel ritueel aan vooraf gaan. Hij MAAKT een afspraak : Schat ga je vandaag .... En dan als hij thuis is stelt hij het weer uit... (terwijl ik er niet over begin!) Lekker spontaan he... Ik vind het zo klote ! Krijg het bijna echt niet voormekaar om op de goeie dagen sex te hebben! Wat is er mis? Vind hij me niet aantrekkelijk meer? Ik snap het echt niet.... Mede daarom ben ik deze maand aan het smep-plan gegaan en heb hem heel duidelijk gemaakt op welke dagen je sex moet hebben! Ik snap best dat gepland klussen niet echt leuk is maar je moet er wel iets voor over hebben! Hij hoeft niet eens al het werk te doen! Liefs Melanie