Goedenmorgen miamel, Ik snap best dat het voor jou frusterend is om geen seks te hebben op de vruchtbare dagen. Maar je mannetje onder druk zetten werkt ook alleen maar averrechts. En ik snap ook dat jou wens heel groot is, maar probeer er rust in te krijgen. En wanneer je seks heb heb je seks en wanneer het raak is is het raak. Het is misschien makkelijk gezegt en ik begrijp je gevoelens ook wel van elke keer teleurgesteld te worden. Maar 1 a 2 keer in de week seks moet normaal voldoende zijn. Dat is beter dan bijvoorbeeld 1 keer in de maand en daarbij komt de man nog niet eens klaar. Dat is bij mij dus aan de hand. Maar ik kan me eigen er druk om maken en ruzie zoeken. Maar dat helpt hem er niet echt bij stimuleren. Succes miamel, en probeer de rust te zoeken. groetjes lilmomo
Ik weer op naar de volgende ronde. Tijdens mijn vakantie ongesteld geworden! ... Baal, baal, baal! Chiaraa hoe is het bij jou? Al een positieve test?
Wij gaan ook naar de volgende ronde. Ik ben vrijdag ook ongesteld geworden. De maand september gaat nieuwe kansen voor ons brengen!
chiara en libelle balen zeg weer naar een volgende ronde sterkte. miramel: erg vervelend ik weet hoe je je voelt en hoe meer druk je er achter legt hoe minder zin dat ze krijgen ik weet er alles van. succes met zwanger worden en welkom op dit topic helaas niet het leukste onderwerp maar wel fijn om af en toe je hart te luchten. JAAAAAAAAAAAAAAAAA we hebben VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEE eindelijk we hebben gisteren geboekt en gaan woe naar Gran canaria dus als ik er even niet ben dan weten jullie waar ik zit. en jawel precies in mijn vruchtbare dagen en mijn mannetje vindt het vreselijk om op vakantie te vrijen ja echt raar maar goed. vreemde omgeving doet hem juist niet goed i.p.v wel goed de meeste koppels hebben dan juist meer sex maar wij niet . afwachten dus! jullie horen het na de vakantie groetjes
Alvast een fijne vakantie! Gek inderdaad hoe je man over vrijen op vakantie denkt! Bij mij werkt het juist tegenovergesteld
Puck, Fijne vakantie! Ikzelf ook nog een weekje vrij alvorens weer te gaan werken,... nog ff genieten! Chiaraa, balen zeg! Op naar de volgende ronde.... xxx
hallo ik ben net op kraambezoek geweest bij mijn colega/ vriendin een zoontje RAFF twee dagen oud en erg klein ik heb hem lekker lang vast gehouden. oh wat is het toch leuk hopelijk zijn wij zelf ook snel aan de beurt. maar eerst lekker op vakantie groetjes
Hey puck, Ja dat is zeker leuk zo'n kleine mogen vasthouden, Veel plezier op vakantie. Meiden deze maand is het bij mij ook niets geworden. We hadden heel de maand niet geklust Alleen gisteren ochtend. Maar ja eisprong allang gehad dus dat heeft ook geen nut. Gisteren middag waren we op een 6kamp en komt een bekende naar me toe en zegt gefeliciteerd, ik zo umh ja dankje(dacht met me trouwerij ofzo) zegt ze ineens hoe ver ben je al:S. Nou toen schoot er toch een brok in me keel en me mannetje zag dat, dus die zei erop. Nee ze is niet zwanger misschien me hondje wel. (heb twee jack russels) ze zei ja dat hoorde ik van iemand dat je zwanger was, Naja heel me middag verkloot. Voelde me teleurgesteld, iemand feliciteerd mij terwijl het helemaal niet lukt om zwanger te raken. En ze was er echt van overtuigd en volle overtuiging zei ze gefeliciteerd, naja heb ik weer. Moet wel zeggen ben in 3 maanden tijd wel 6 kilo bijgekomen, sinds ik aan de anti despessiva zit. Zou het daar aan liggen. groetjes lil momo
oh lilmomo wat een rot situatie voor je.weet je ook waar ze die informatie vandaan had? die mevr zal dit ook nooit geen tweede keer meer vragen! het zit je allemaal niet mee de laatste tijd, wat zei je mannetje naderhand nog tegen je? of zei hij daar niks meer van? dames ik ga jullie voor een week verlaten de computer gaat zometeen naar de monteur en we gaan op vakantie vanacht lilmomo: ik geef je nog een dikke knuffel en denk maar zo na regen komt zonneschijn dus er komen beter tijden. libelle werk ze weer volgende week! chiarra succes met de volgende ronde tot volgende week doeiiii
Jemig Lilmomo dat die vrouw dat zomaar doet! Vreemd hoor, zonder dat van jou zelf te horen. Zou ook wel benieuwd zijn wie dat heeft gezegd. Kan mij voorstellen dat je dag niet zo gezellig was. Gelukkig dat je man er tussen kwam. Hoe gaat het nu saampjes?
Hey chiara, Ja het gaat zo zijn gangetje, we hebben eindelijk eens geklust maar natuurlijk te laat op vrijdag en zondag, vrijdag was hij niet gekomen. Lukte om een of andere reden niet. Ook is hij sinds gisteren gestopt met drinken en krijgt hij daar hulp bij van verslavingszorg, dat omdat hij al van zijn 11 jaar alchohol drinkt, en hij nu 32 is en er een stevige gewoonte van had gemaakt. Ik hoop dat dat goed blijft gaan en dat hij daar zichzelf ook in kan vinden. Het loopt niet altijd lekker tussen ons maar we doen ons best en we doen ook meer samen en er zijn ook betere afspraken tussen ons op het moment. 19 september mag ik eindelijk naar de gyn en zien we hoe het verder ga. groetjes lilmomo
Lilmomo, ik kan me voorstellen dat het voor je man niet makkelijk om overal even hard aan te werken. Zoals ik het begrijp zal het voor hem niet makkelijk zijn aan zijn drankprobleem te werken, daarnaast heb je verwachtingen naar elkaar als getrouwd stel en moet er voor een kindje gewerkt worden. Ik merk het aan mijn man ook. Als hij zich niet goed voelt, is het een hele opgave om iets in bed te gaan doen en te presteren. Gelukkig klinkt je bericht een stuk positiever als eerst!
dames, voor het geval jullie het nog niet wisten, ik ben zwanger Ronde 1 meteen raak, ik realiseer me dat we erg in onze handjes mogen knijpen. Veel hebben we niet geklust, je kan het zien in mijn album op het kaartje, maandag voor het laatst en dinsdagnacht om 4 uur mijn eisprong gehad. dus ook met weinig klussen kan het gewoon!
ha Majkuh ik miste je al hier! Gefeliciteerd zeg! Geniet ervan en het geeft inderdaad hoop voor velen van ons!
momenteel ben ik juist diegene die geen zin heeft in sex haha, savonds ben ik echt afgemat en heb gewoon niet zo'n zin, vind het toch ook een beetje eng, zit zo iets kleins en kwetsbaars in me, straks maken we het kapot....... op mijn kaartje staat 3 keer klusssen, nou bij keer 3 op maandag hadden we het ook echt gehad, zelfs ik, is toch anders klussen als je weet dat het ''een reden '' heeft, eigenlijk hadden we die woensdag ook ''gemoeten'' maar was het zo zat dat we het niet gedaan hebben en het was gelukkig niet nodig
Hoi allemaal hoe staan we er op dit moment voor? Wij gaan het weekend maar eens wat aan dat luie zaad doen en dan van de week aan de slag!
ik wil graag mee blijven kletsen, maar misschien vinden jullie dat wel vervelend omdat ik nu zwanger ben......gewoon eerlijk zeggen hoor, OK?
Wat mij betreft ben je van harte welkom op dit topic! Wordt misschien alleen wat moeilijker voor jou om mee te praten Hoe voel je je Majkuh? Kan mij indenken dat je geen seks durft te hebben! Naast de vermoeidheid last van andere kwaaltjes?
hai Chiara, Dankjewel, vraag het voor de zekerheid maar even, want wil niet dat het voor jullie pijnlijk is omdat ik nu zwanger ben..... ik heb eigenlijk nergens last van, mijn borsten doen sinds gisteren niet meer zo zeer, behalve als je erop drukt, dan zijn het net 2 blauwe plekken vermoeidheid valt nu nog reuze mee, 1x in de 3 dagen ofzo ben ik even misselijk en 1x per 2 dagen voel ik at onderin mijn buik, dus het is dat ik een positieve test heb ( nah jah, 5 dan haha) en mijn borsten soms ontploffen, anders geloofde ik het niet eens!