Ja zo was het bij mij ook, haha ging op internet kijken want me man wou graag een hond hebben, een grote. Ik zo naja ik dacht jack russel is ook wel goed toch om te beginnen en we woonde toen op een appartementje. Dus ik gaan kijken daar en gelijk rammstein (reutje meegenomen 8 weken oud) 3 maanden later zie ik op internet een teefje te koop staat een pup van 4 maanden oud, en ik vond dat zo zielig. En rammstein blafte ook veel als hij alleen was. Dus een vriendinnetje voor hem halen. Was ze voor de eerste keer loops geworden en ik wist helemaal niet hoe dat werkte broekje aan gedaan enzo haha en ik dacht dat het over was zaten ze de volgende ochtend vast aan elkaar. Oeps. Gelukkig kan het geen kwaad ze zijn nu 10 en 11 maanden. Maja wie weet als de pups er zijn wil ik er zelf ook wel eentje houden maar me man zeg heb aan die 2 al genoeg haha. Drukte schoppertjes. groetjes lilmomo
lilmomo wat leuk ik ben helemaal jack russel gek mijn ouders hebben er ook een eigenlijk was die van mij maar toen ik op mezelf ging wonen op een flatje en 60 uur in de week werken was toch een beetje zielig voor het beestje "onze Puck" mijn under cover name haha vandaar! echt spannend zet je straks wel even foto,s in je album dan kan ik even kwijlen! groetjes
Hey puck, ja natuurlijk zodra ze er zijn zal ik een paar foto's plaatsen ben zelf ook nieuwsgierig, madam is wel wat ziek de laatste paar dagen, zwangerschap zeker. haha, zelf moet ik vrijdag naar de gyneacoloog, ben benieuwd wat eruit ga komen. of ze nu eindelijk verder gaan met onderzoeken enzo en dat ik snel weet wat er aan de hand is. me cyclus is de laatste tijd wel aardig regelmatig gelukkig. groetjes lilmomo
Hey meiden, Gisteren eindelijk na 3 weken eens geklust, het is wel niet tijdens me eisprong maar je weet het maar nooit he. Hopelijk doet hij aankomende week goed zijn best. Denk het niet echt maar hoop er stiekem wel op, maar mannetje lief moet steeds over werken en werkt nu ook al 19 achter achter elkaar. Steigerbouwer he, naja de moed zit er weer een beetje in. Ook is hij nu al 2 en halve week helemaal gestopt met alchohol drinken en ben super trots op hem. groetjes lilmomo groetjes lilmomo
nou mijn vriend laat echt zijn 2 biertjes niet staan. Maar het klussen zit er hier echt goed in hoor sinds de condooms weg zijn echt hij lijkt steeds meer zin te hebben. Vroeger wou die het liefs oraal hebben nu wil ie beide hahah dus er komt steeds meer hoop.
Klinkt een stuk positiever Lilmomo! Puck, hoe gaat het op de wachtbank? Gisteren aardig positieve ovutest,maar was op cursus extern. We hebben dinsdag, donderdag, zondag en nu net geklust en zonder problemen. Na een posi ovu test duurt het toch een halve dag tot 48 uur voor je ei springt? En ik las op wikipedia dat je ei 12 tot 24 uur blijft leven. Daarom toch nog maar ff geklust zojuist. Of het nog op tijd is weet ik niet, wel de hele middag al steken linksonder in mijn buik.
Chiaraa Hoe is het mogelijk he... altijd net weg als die eisprong er is/komt! Ken het probleem hoor! Maar die van zondag en vandaag doen zeker mee in de race... ( als ik de verhalen etc. mag geloven ) Spannend wachtbankje voor jou nu! Ik nu dag 23... dus nog ong. een week voor mijn eisprong. Ben mezelf er al op voor aan het bereiden...de ovulatietesten liggen klaar! xx
lilmomo wat goed dat jullie geklust hebben succes komende week! chiaraa: het is goed dat jullie het nog een keer gedaan hebben je weet maar nooit beter te veel als te weinig. wel balen dat je net weg was toen je een positieve test had. ik heb vaak twee dagen een positieve test. libelle: succes volgende week. hier is het helaas weer voorbij ik ga op naar ronde 14 ik raak er aan gewend ik heb er nog geen traan om gelaten deze keer. verder heb ik volgende week woensdag mijn controle in het ziekenhuis voor mijn uitstrijkje aansluitend krijg ik dan een intake gesprekje wat we verder kunnen gaan doen. misschien ben ik daarom wat rustiger. groetjes
Hey puck, Het is inderdaad zo hoor, als je moet wachten op uitslagen of afspraken dan ben je er geruster over en weet je dat er wat aan gedaan word. Was bij mij ook zo, maar is wel spannend. Morgen moet ik voor het eerst naar de gyn ben benieuwd wat hij gaat zeggen enzo. Gelukkig heeft mijn arts ook vermeld wat de problemen zijn ook bij mijn man. Staat libido man is laag. Vind het zo raar dat het er staat, maar ben wel trots dat hij daar voor uitgekomen is tegen de arts. groetjes lilmomo
Hey meiden, nadat ik weg ben gegaan op het forum ben ik toch weer terug gekomen.. Ik heb hier niets gezet, maar ik lees nog wel elke keer vol spanning mee hoor ! Wou even zeggen dat ik jullie niet vergeten ben, nog steeds duim voor jullie en een dikke knuffel geven
Owja helemaal vergeten, ben nu ook aan de ovu testen begonnen, vandaag washij nog negatief. Maar even afwachten tot ik een goede in handen heb. Gisteren had ik er een zonder maar 1 streepje te zien, mislukt dus. En ben vandaag geslaagd voor me theorie examen voor de rijbewijs gelijk de eerste keer. Dus ben weer trots op mezelf. groetjes lilmomo
Hartstikke goed van je theorie Lilmomo Puck, echt heel rot dat het weer niet raak is! Fijn dat er nu verder gekeken gaat worden. Wellicht geeft dat idd wat rust! Zelfde voor jou Lilmomo, succes morgen! Ik ben benieuwd hoe het was! Ikdus, bedankt voor je bericht. Hoe gaat het nu?
Lilmomo, gefeliciteerd met het behalen van je theorie examens ! Chiaraa, ja gaat prima na een tweede keer proberen met mijn ex is het nu echt over en uit. Hij wou het echt niet meer. Ik ben een week in Spanje geweest samen met mijn mama, om mijn spulletjes te halen bij mijn ex. En in die tijd heb ik ook een superleuke jongeman leren kennen.. Ben helemaal verliefd op hem hij woont helaas ook in Spanje
lilmomo: wat goed geslaagd vor je theorie succes morgen bij de gyn ik ben benieuwd. gaat je mannetje mee? ikdus: wat leuk weer eens iets van je te horen ik had wel gezien dat nog online was. hoe gaat het nu met je? ik ben ook trots op mezelf mijn bedrijfje bestaat vandaag 9 jaar morgen heb ik met het personeel een verrassingsuitje onder werktijd erg leuk ze weten helemaal niet wat we gaan doen. groetjes
Gefeliciteerd met je 9 jarige bestaan van je bedrijfje Inderdaad liefde kent geen afstand ! Hij gaat morgen voorschot vragen op zijn salaris, zodat ik even bij hem kan zijn
Trouwens dikke knuffel nog dat je weer naar ronde 14 bent gegaan. Ik hoop dat je in het ziekenhuis hulp krijgt en lekker snel zwanger bent en dat iedereen jou volgt !
Wat leuk Puck, een eigen bedrijf! 9 jaar is lang, veel bedrijven redden dat niet. Veel plezier morgen! Ikdus, fijn dat je nieuw geluk in je leven hebt gevonden! Heel veel plezier samen!