help mijn man wil niet klussen!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by puck1234, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    fijn voor je lilmomo er zal wel een last van je schouder zijn afgevallen.
    succes

groetjes

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Fijn dat je naar een ander kunt Lilmomo! De wachttijd valt op zich nog wel mee, een maand.

Inderdaad omgekeerde wereld Majkuh, maar dit keer gelukkig om een goede reden!

Hier inderdaad afwachten. Vandaag volgens mij mijn innestelingsdag. Nog niets van gemerkt.

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    chiara: innesteling hoef je niet te voelen maar ik denk ook altijd dat je iets moet voelen!
    ik duim voor je.
    een kennis van ons is in verwachting een ongelukje ze zijn er wel heel blij mee maar goed waarom krijg ik niet gewoon z,n ongelukje dat is toch wel makkelijk en het scheelt een heleboel stress.

groetjes

4. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Pff ja das helemaal de omgekeerde wereld!

Ik heb idd ook gelezen dat de meesten helemaal geen innestelingsbloeding hebben. Toch ben ik wel zo suf dat ik er constant op let als ik naar de wc ben geweest!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    lilmomo fijn dat je naar een andere gyn kan !

Chiara een innesteling vind plaats tussen dag 5 en 10 na de eisprong..
    Dus als jij wel één van de gelukkige bent die iets voelt bij een innesteling, kan het ook nog later gebeuren ;)

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    hallo allemaal

alles is goed gegaan in het ziekenhuis, ze werkte super lief mee echt prettig. maar goed over twee weken de uitslag van mijn uitstrijkje.
    tevens vonden ze dat ik erg lang had gewacht om voor mijn kinderwens langs te komen dus ze zetten er nu ook meteen vaart achter,
    ik mag maandag meteen voor een echo komen.
    het kan namelijk zijn (hoeft niet) dat ik te weinig vruchtbaar slijm aanmaak om de zaadcellen de goede weg te wijzen dit komt omdat ze mijn baarmoedermond deels is verwijderd. dit gaan ze nu onderzoeken.

groetjes

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Geweldig dat ze je gaan helpen in het ziekenhuis, ben blij voor je :D

En hopelijk is je uitstrijkje goed !

8. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Fijn dat je zo goed geholpen bent Puck!

Gelukkig kan het dus ook op een andere manier dan Lilmomo ons vertelde.

Hoelang vonden zij dan dat je had moeten wachten voordat je langs kwam?

9. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    chirara ik weet niet hoe lang maar ik ben al twee en half jaar niet meer aan de pil en dat vonden ze wel lang maar ik zei toen meteen dat mijn man niet van sex houd en dat we het de eerste anderhalf jaar maar ééns per maand deden en dat is toch wel weinig om zwanger te raken en dat we pas één jaar op de vruchtbare dagen vrijen en dat vonden ze toch lang gezien mijn geschiedenis. echt fijn als ze zo begripvol zijn ik moet er wel bij zeggen dat ze wel zagen aan me dat ik het er moeilijk me had het huilen stond me nader dan het lachen.

ja zo zie je maar weer dat het ook anders kan ik moet zeggen dat ik nu al sinds drie jaar ongeveer op de afdeling gyn kom ze vanaf de eerste dag super vriendelijk waren en echt gemeend behulpzaam erg prettig.
    maar pap 4 hebben is ook best heftig

groetjes

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Hey meiden ik ging net naar de toilet om te plassen, en ineens zat er een slijmprop aan me toilet papiertje van een centimeter, weet iemand wat dit kan zijn?

groetjes lilmomo

11. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Volgens mij is dat cervixslijm. Dit betekent dat je vruchtbare periode nabij is! Het slijm is een natuurlijke manier om de sex makkelijker te maken.

Ik heb het altijd een paar dagen voor mijn ovu, maar die van jou zou al voorbij zijn?

12. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Ja klopt net 2 dagen, maar had niet meer getest want teste altmaar negatief. Misschien zou het inderdaad me naderende ei kunnen zijn, maar man lief heeft geen zin vanavond, helaas. Naja dan maar weer op naar volgende ronde.

groetjes lilmomo

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
  14. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Ik heb al anderhalve dag eerst gevoelige en vandaag al lange tijd pijnlijke (.) (.)
    Zou het ..... ?

Aan de andere kant weet ik hoe psychisch het is en wie weet houd mijn lichaam mij gewoon voor de gek en ik ben natuurlijk een gewillig slachtoffer!

Deze week ook opeens rare plekken in mijn gezicht. Kan door stress komen of misschien toch de hormonen...

Spannende dagen hier!

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    oehhhh chiara spannend, ik duim voor je!

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Spannend Chiaraa!
    Ik zal voor je duimen!

17. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Ik heb vandaag een beetje bruinig bloedverlies gehad...

Op basis van mijn positieve ovutest heb ik de calculator gemaakt, dus mijn NOD zou woensdag pas zijn.

Enig idee wat dat ienieminie beetje bloed kan zijn?

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    haha, kom op chiara, laten we elkaar gene mietje noemen! dat kan natuurlijk een innestelingsbloedinkje zijn.......maar dat weet jij ook wel ;)

klinkt iig heeeeeel goed, de duimen draaien voor je!

19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Ja dat hoop ik natuurlijk ook, maar het kan ook een vroege menstruatie of dat er iets mis gaat/is.
    Ik las dat je van een innesteling een paar dagen later ook wat bloed kan krijgen.

Elke keer dat het niet gelukt is, is het balen natuurlijk, maar deze keer zou het wel extra hard aankomen... De symptomen wijzen op iets positiefs.

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    duim, duim, duim, duim duim! :-D

Share This Page