Volgens mij is het gewoon mijn ongi.... Ik heb mijn banner gemaakt op basis van de dag van de positieve ovutest. Maar deze gaat denk ik voor mij niet op...
Jammer chiara, maar we geven de hoop niet op ook al valt het soms zwaar, vooral omdat je zo goed geklust hebt. Kop op en op naar de volgende ronde! Groetjes lilmomo
Inderdaad! Eerst maar eens afwachten of het nog verder doorzet en dan over een week weer aan de slag!
hey dames ik ben een par dagen met 8 vriendinnen weg geweest chiarra wat maak je het lezen weer spannend leuster geen bloed geeft moet! ik blijf voor je duimen lilmomo: hoe gaat het met je heeft je mannetje nog zin gekregen? sterkte groetjes
Ik ben volgens mij hartstikke ongi ! Puck, succes de komende dagen! Hopelijk waren je dagen gezellig met de meiden!
hallo dames ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest en er was een foliekel aan het groeien van 1,1 mm nu moet ik donderdag terug en moet woensdag avond vrijen dan gaan ze kijken of de zaadjes goed aankomen. ze waren weer super vriendelijk ik ben blij dat alles meteen zo snel gaat. groetjes
Wat houd dat in, dat die foliekel aan het groeien is? Wel fijn dat ze donderdag meteen kijken, hopelijk lukt het woensdag! Dan ben je wel meteen een stuk wijzer!
een folikel is het begin van je ei volgens mij? als ik het goed begrepen heb hij moet donderdag groter zijn en op springen staan! hopelijk lukt he vrijen wensdag mijn mannetje is oververmoeid en ziet er zo ook uit hij is net terug uit china en moet al meteen s,morgens om 7 uur beginnen en heeft vanavond en morgen avond een werkbespreking met eten wat laat word. ik snap best dat hij moe is met die jet leg er nog bij chiara hoe is het met je? en lilmomo waar ben je hoe gaat het met je meisje? hopelijk gaat het dadelijk met je nieuwe gyn ok zo soepel en snel! ik heb wat tranen laten rollen dat hielp goed! groetjes
Ja met mij gaat alles goed alleen een drukke week gehad. Me mannetje is niet meer gelukt om te klussen. Alleen gister avond maar is een week voor me ongi. We zullen het wel zien of die 3 keer klussen buiten me ei gelukt is of niet denk het niet maar geef de moed niet op de wonderen zijn de wereld nog niet uit. groetjes lil momo
geklust 8 dagen na ongi geklust 10 dagen na ongi geklust 20 dagen na ongi Dus denk het niet meiden. groetjes lilmomo
lilmomo: dag 10 zou best wel eens goed kunnen zitten hoor! (is het dag 10 ná je ongi of is je ongi dag 1 voor jou?) Ik duim voor je, succes!
lilmomo ik ga voor je duimen de kans is klein maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. ik heb vandaag een positieve ovulatietest morgen moet terug naar de gyn en we moeten vanavond vrijen als dat maar goed gaat! ik ben namelijk vrijdag gevallen en mijn schouder doet heel erg zeer. ik heb gisteren foto,s laten maken er zit misschien een scheurtje in. groetjes
Pff zal je idd net zien Puck! Succes vanavond in ieder geval, ben benieuwd naar de uitslag morgen. Lilmomo, tja de kans is klein, maar het hoeft maar 1 keer raak te zijn....
hey damens ik heb even vandaag een zware dip dag gehad. het vrijen gisteren avond of vanmorgen was niet gelukt mijn mannetje heeft wel zijn best gedaan maar het mocht niet lukken. hij zei dan proberen we het vanavond nog een keer echt lief bedoeld. toen moest ik naar het ziekenhuis en dacht nog nou dan vanavond maar. maar goed mijn ei was dus al gesprongen en moet ik volgende maand weer deze test opnieuw proberen. dat was z,n domper ik baalde zo ik vroeg of het nog zin had om vanavond te vrijen maar dat had geen zin meer. weer een maand verder!... echt k u t ... om het maar even lomp te zeggen. ik heb al heel de dag migraine dus het zou me niet eens lukken om vanavond nog en poging te wagen.
Meis puck wat jammer, naja je moet maar zo denken het was nog maar de eerste keer met de testen en volgende keer beter. Je kan helaas niet altijd alle timen, jammer meis. Maar wij geven de moed niet op puck denk dat we samen door mogen gaan naar de volgende ronde dan. Ik zit nu in ronde 15 en als het goed is jij toch ook? groetjes lilmomo
lieve forum vriendinnen ik ga afscheid nemen. ik ga afstand nemen van het hele zwanger worden. wel ga ik door met onderzoeken en degelijke maar ik moet nu echt de rest los gaan laten voor mij en mijn relatie ik wens jullie allemaal het beste en hopelijk zijn we allemaal snel zwanger. dikke kus puck