lieve puck, ik kwam weer gluren hier, ook speciaal voor jou. wat jammer dat het nog niet gelukt is. knuf knuf knuf heel veel succes en geluk meid, het gaat goed komen en ik hoop heel snel ik snap je afstand dag lieverd ook voor de rest blijven mn duimen draaien
Puck heel veel succes en laat wel weten als het zover is he! ik ben zo benieuwd, ook omdat we gelijk lopen met onze rondes, en ja ik snap je afstand. Ik ben ook vaak wel eens niet op het forum omdat het ander te veel word. groetjes lil momo
Bij mij is het wachten om weer aan de klus te gaan! Hoe gaat het met jou Majkuh? Wanneer heb je je eerste echo?
donderdag gehad! we hebben een pinda van 1,5 cm met hartactie! precies zo groot als verwacht, 8,2 weken oud, dus voorlopig gaat het goed, 30 oktober echo met 12 weken :-D
Hartstikke goed Majkuh! Gek heh, 1,5 cm en toch al een soort van hart, heel apart als je erover na gaat denken. En voel je je goed, of heb je veel klachten?
yep, beroerd, beroerd, eroerd bij de vroige 2 helemala geen last van gehad, nu al 3 weken misselijk (lees spuugmisselijk) maagzuur, opgeblazen gevoel, alles stinkt echt waanzinnig, ongelooflijk! liep laatst door de stad, gadver al die geuren die iedereeen opdoet, ik moest echt bijna spugen! begin daar ondertussen wel een slecht humertje an te krijgen, voel me niet zwanger, voel me al 3 weken ziek das dus wel wat minder, maar gelukkig is het al wel ietsje afgenomen...... je moet er wat voor over hebben
Das wel gek ja, ik zou graag jou klachten willen hebben, in combinatie met de oorzaak ervan! Maarja, als het dan zo ver is, ben je het verleden vaak weer snel vergeten.
Lieve Puck, Ik kom hier af en toe kijken hoe het jullie vergaat. Helaas geen goed nieuws voor jou. Heel veel sterkte en ik hoop het wel te lezen als het gelukt is. x Vera
ik gun het je van harte chiaraa! (liefste zonder de misselijkheid, zere boobs en een trekkerige buik is ook overtuigend hoor )
Meiden nog geen ongi te bekennen, wel een beetje ongi krampen maar tot nu toe nog hoop. groetjes lilmomo
Nog geen ongi te bekennen wel dikke afscheiding dus dat is bij mij meestal het teken dat het eraan komt. Maar ik geef de moed nog niet op. groetjes lilmomo
Ik kom hier ook weer eventjes kijken.. de afgelopen drie rondes hebben wij netjes op tijd geklust (ik gebruik ovulatietesten) én het is ook alle keren gelukt - maar helaas heeft het nog niet tot een zwangerschap geleid. Overigens kreeg ik hier destijds het advies dat ik manlief maar NIET moest vertellen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, want dan zou het eerder niet lukken, maar hij heeft zelf inmiddels aangegeven dat hij het prettig vindt om te weten wanneer het tot een zwangerschap kan leiden. Zo kan hij zich er mentaal op instellen dat het klaarkomen lukt én de andere dagen van de maand hoeft hij niet te balen als het niet lukt!
Nee ik wacht nog even omdat mijn cyclus nogal vaak verschillend is, maar de laatste tijd zat hij op 26 dagen dus dat is tot vandaag. We wachten nog even af. groetjes lilmomo\
Bedankt Majkuh! Afwachten maar weer Lilmomo, 't zou wel een klein wonder zijn als het deze keer gelukt zou zijn. Maar zoals je weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Nog geen ongi te bekennen wel ongi krampen en misselijk, meestal is dat naderende ongi maar ik weet het echt niet me duimen draaien wacht tot orgen met testen, groetjes lilmomo