De dikke afscheiding die ik gisteren had ik nu helder geworden, wel heb ik de ongi krampen al heel de dag door. En ben misselijk steeds honger terwijl ik misselijk ben maar goed we wachten het maar weer af. groetjes lilmomo
Vannacht om 1uur getest niet te zien, maar had ook al heel erg veel thee gedronken. Afwachten maar weer maar denk dat de ongi doorkomt. groetjes lilmomo
Jammer Lilmomo,... maar zolang je nog niet ongi bent, is er nog hoop he! Ik gisteren flinke steken in mijn buik en lichte hoofdpijn,..... normaal zou ik dan nu allang ongi zijn, maar niets te zien,.... Morgen 1 dag overtijd, dus dan maar eens een testje wagen!
Helaas zijn nog niet eerder dromen van mij uitgekomen: ik ging vanmiddag even naar bed (doe ik wel vaker op woensdagmiddag) en toen droomde ik dat ik op het forum las dat Lil Momo zwanger was. Er stond namelijk "Hoera". Lil momo,kan je mij vertellen of ik voorspellende dromen heb?
Wat een gestress is het toch altijd! Poeh... in elk geval mijn NOD overleeft, nog steeds niet ongi. Morgenochtend maar eens een testje wagen! Syptomen genoeg, nu nog een dikke streep,...
Het klonk in idd goed, maar de test is wederom negatief! Aarghh! Maar goed,... geef de hoop nog niet op...
Hey chiaraa, ik weet niet of je droom gaat uit komen hier is nog geen ongi te bekennen, maar wel nog steeds de bekende ongi krampen. Als het vandaag niet komt ga ik morgen testen. Me hondje moet trouwens ook in deze dagen bevallen. Dus ben ook erg weinig met mezelf bezig haha. Maar ik hoop inderdaad dat jou droom uitkomt en dat ik inderdaad zwanger ben, maar ik hoop ook dat jij snel een beebje in me buik mag hebben. groetjes lilmomo
Net getest met clear bleu digitale test. een dikke NIET ZWANGER op me scherm, de tranen schoten in me ogen en ik belde me man op hij zo en en en ja of nee. ik zo nee een dikke fette niet zwanger. Voel me echt kut.
Heh Lilmomo wat kl*te! Wanneer was je ovulatie? Je had je banner toch op de kortste cyclus gezet? Ik leef met je mee Lilmomo (maar dat had je vast wel gemerkt) Heel veel sterkte en wie weet....
Nee niet op me kortste cyclus want die was 22 dagen, heb hem op het gemiddelde gezet van de aflopen maanden 27 dagen dus, en moest afgelopen maandag ongi geworden zijn dus zit nu op dag 30, me langste cyclus was 31 dagen maar dat is al 12 rondes geleden. Dus dacht daar moet ik dan maar niet meer van uitgaan. En de laaste paar rondes ging het ook netjes op 26 dagen ongeveer. Maja, nu maar wachten tot die rot ongi maar eens komt want ben het nu wel een beetje beu die onzekerheid. groetjes lilmomo
Chiaraa Gisteren NOD, dus vandaag 1 dag over tijd. Helaas vanmorgen een negatieve test. Maar nog geen tekenen dat mijn ongi eraan zit te komen,...
ahh lilmomo, trek het je niet aan, di digitale hebben veel meer hcg nodig, waarom niet een simpele van de kruidvat?