help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Lilmomo: misschien kun je eens proberen om andere vragen te stellen. Als hij geen zin heeft en je afwijst is je logische reactie: ben ik niet opwindend genoeg, houdt hij nog wel van mij, ...? Maar al deze redenen brengen twijfel bij jou, waardoor jij degene bent die om bevestiging gaat vragen.

Het geen zin hebben om te vrijen of het niet kunnen presteren (voor een kind) draait vaak net om de bevestiging die de man nodig heeft: ik ben goed genoeg en ze houdt van me en wilt met me vrijen, ook al is dat niet voor een kind.

Door zijn afwijzing zo persoonlijk op te nemen laat je nog weinig ruimte voor zijn verhaal. Het is natuurlijk erg moeilijk want je zit er helemaal in en een afwijzing is natuurlijk heel pijnlijk! Maar Ik denk dat je moet proberen om zijn afwijzing van seks niet als een afwijzing van jou te zien! Als je man vraagt: 'zal ik een boterham met kaas voor je maken' en jij zegt: 'neen, ik heb geen zin in kaas', dan wijs je je man toch niet af? Je hebt alleen geen zin in een boterham met kaas ;)

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo: heel herkenbaar je verhaal ik had het zelf kunnen schrijven ik heb ook twee jaar geleden gezegt: ik doe er niks meer aan laat hem maar komen tja ik wach nog steeds! nu we voor een kindje gaan word de afwijzing nog pijnlijker ik vraag me zelf al af of het mogelijk is om iui te krijgen als de sex niet lukt? sterkte meid ik weet hoe je je voelt.

speeters: mooie tip van die boterham daat zit wel een punt in mijn reactie is ook altijd treurig mischien moet ik hem meer ruimte geven.

groetjes

3. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik stel het uiteraard wel een beetje simpel en ik wil echt geen afbreuk doen aan jullie gevoelens want ik herken jullie gevoelens ook! (alle geluk in mindere mate), maar bij mij heeft die 'klik' wel geholpen. Het zal het probleem (geen zin in seks van zijn kant) misschien niet oplossen, maar het geeft jullie wel opnieuw meer ruimte om met elkaar om te gaan zonder dat beide gekwetst in een hoekje zitten.

Ik denk dat dat ook de mogelijkheid vormt om hulp te zoeken, als hij aanvoelt dat je hem begrijpt en het niet persoonlijk neemt dan staat hij er misschien ook wel voor open om eens naar de HA te gaan (want hoe meer je teleurgesteld bent, hoe meer hij zijn geen-zin-in-seks als een 'probleem' en 'afwijking' ziet waarvoor hij zich meer en meer schaamt en waardoor het zoeken van hulp ook veel moeilijker en pijnlijker wordt)

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    speeters: mijn vriend heeft al hulp gehad maar dat heeft niet geholpen het zit tussen zijn oren en ik moet daar mee leven het is z,n schat en ik laat sex mijn verdere geluk in de relatie niet verpesten ook al weet ik heel goed dat het heel belangrijk is. heb ik er vrede mee we hebben het op andere manieren zo fijn samen. het is alleen zo moeilijk nu we graag een kindje willen.

dank je wel voor het advies.

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey puck mijn vriend krijg ik niet eens voor zoiets naar de HA hij vind dat allemaal onzin, het zit bij hem ook tussen zijn oren denk ik. Wel jammer want volgens mij heeft tie weer zijn dag niet vandaag en zonder me eigen maar een beetje af, zal het ook niet proberen klinkt heel stom maar ik heb zoiets van als het niet van zijn kant wil lukken heb ik er ook geen zin meer in om er energie in te steken om samen seks te hebben. Ik weet inderdaad wel dat hij heel veel van me hou en zijn leven met mij wil delen, en ik ook met hem. Maar mis de seks gewoon, ben zoiets gewent en als je het ineens niet meer krijgt voel je je zwaar teleur gesteld en afgewezen maarja ik zal het wel zo aan blijven kijken en het initiatief aan hem over laten. Klinkt misschien egocentrisch maar ik heb geen zin meer in die teleurstelling.

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: als er voor die tijd niets mis was, waarom zou je dan nu naar de huisarts gaan?

Dat zit inderdaad tussen de oren vanwege de gewijzigde situatie.

En ik denk als je dan de huisarts alleen maar als optie gaat noemen dat dat de druk en stress alleen maar zou vergroten. Geeft des te meer aan dat het als een probleem gezien wordt en daar zou mijn man in ieder geval niet relaxter van worden ;)

7. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Nee dat is inderdaad zo en ik ga het hem ook niet voorleggen om voor zoiets naar de HA te gaan om eerlijk te zijn, ik heb het tegen hem gezegt en dat vind ik wel voldoende wat hij er zelf mee doet moet hij zelf weten wil hem ook zeker niet onder druk zetten. Alleen de afwijzing valt me steeds zo zwaar denk dat ik niet goed genoeg ben enzo.
    maarja hij zegt dat het niet aan mij ligt en hij het zelf ook niet weet.

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nee das waar. Ik denk ook inderdaad dat je dat goed moet scheiden. Is niet persoonlijk, maar komt gewoon door de verandering in situatie.
    En ik denk zodra jij het wat zult loslaten, hem niet zegt wanneer het zou moeten dat het dan wel beter zal worden...

Ten minste dat hielp bij ons wel..mn man wilde echt niet weten wanneer het moest..want dan lukte het ook echt niet. Kon ie niet genieten en en niet ontspannen..

Dus er is hoop...jullie moeten alleen de juiste weg voor jullie zelf vinden.
    Ik hoop dat het je/jullie gaat lukken!

Heel veel succes..enneh k hoop op den duur een mooie banner te zien bij je ;) :D

9. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

haha moest hier zo om lachen :D
    meestal "zwemmen"ze erin hahahahahaha

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0

Ja ik hoop het ook voor mij ben nu in ronde 6 bezig en ja dat wordt niets dus misschien ronde 7. hopelijk duurt het niet zo lang meer.

Ben namelijk 2 jaar geleden ook 8 maanden bezig geweest om zwanger te raken, maar dat was niet gelukt.

Vandaar dat ik ook deze maand een echo had gehad om te kijken of alles goed zat en ook een echo van me liezen omdat ik na mijn eisprong gewoon 2 weken lang door de grond zak van de pijn. Maar alles was gelukkig in orde en dat geeft toch ook weer een beetje hoop.
    Me vriend weet dat ook en die staat gelukkig ook achter mij met echo en weet ik het allemaal wel niet. Maar hij zegt wel altijd ik ga hem zelf maken met jou en niet via IUI ofzo. Ik wil het zelf doen zegt tie, haha vond ik wel lief. Hij zit ook tegen iedereen te vertellen zelfs tegen zijn moeder en vrienden en weet ik het allemaal wel niet, ik wil een kind met haar en als het aan mij ligt komt hij dit jaar nog, want hij wordt alweer 32 zegt tie dan. En ik denk ook dat het komt omdat hij een druk op zich zelf leg daardoor.

Ik zal het allemaal wel zien is het zo dan is het zo is het niet zo dan is het niet zo, alleen de afwijzing dat tie niet wil vind ik altijd zo rottig.

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo: ik leef met je mee ik weet zooooooo goed wat je meemaakt zijn nu je vruchtbare dagen? die van mij over twee drie dagen ik ben benieuwd hoe het zal gaan het is dan carnaval en dat helpt niet echt mee!

groetjes

12. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Nee me vruchtbare dagen zijn alweer voorbij gegaan, de 26ste had ik mijn ei sprong. maar vind het gewoon nog erg omdat hij me nu ook nog afwijst zou maar zeggen het is niet alleen om me eisprong, heb al een maand geen seks meer gehad. Balen, nou vandaag heb ik mijn verjaardag dus wie weet :D

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmono: HARTELIJK GEFELICITEERD met je verjaardag en vraag maar een kadootje van je man uit eigen zak! hihi

fijne dag groetjes

14. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Dat is helaas niet gelukt, heb me verjaardag goed gevierd zou maar zeggen dus nu kwam het er bij mij niet van :oops:

15. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Puck, ik ga voor je duimen vandaag! Zoals je in mijn banner ziet was die ene keer vorige maand niet voldoende om zwanger te raken. Was wel een dag overtijd dus had goede hoop maar helaas...

Manlief heeft nu aangekondigd om het in de vruchtbare week 3 keer te proberen (!). Ben hier erg blij mee al moet ik maar even afwachten of het er ook echt van komt. Hij was ook wel teleurgesteld dat 1 keer blijkbaar niet tot resultaat leidt dus wie weet....

16. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hallo puck

Mannetje lief heeft gisteren zijn goede dag gehad geloof ik, zomaar spontaan. heb hem ook gezegt dat ik dat heel leuk vond van hem. en hij wou er nog wel even met mij over praten zei tie, vanaf volgende maand gaan we ervoor. Maar ik nu heb ik nog een vraagje, misschien raar om te zeggen hoor. maar ik heb deze maand geen seks gehad alleen gisteren, maar gisteren middag met afvegen had ik tot 2 x toe een klein streepje rood en mini mini echt raar. terwijl als ik wel seks had gehad nu mijn innesteling gehad had moeten hebben.

17. Niet meer actief

Misschien heb je weer een cyclus van 31 dagen en heb je een korte luteale fase.
    En gister pas je eisprong gehad..
    Of natuurlijk een gewone late eisprong omdat je cyclus deze maand langer is?
    Weet niet of je ovu testen doet ofzo.

Ik weet ook niet of jullie het hebben gedaan voor je rose verloor.
    Maar anders kan misschien een contact bloeding zijn geweest.

18. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Dan zal het denk ik wel een contact bloeding zijn geweest

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo: ik denk ook dat het contactbloeding is geweest maar je weet maar nooit misschien was het wel je late ei?

hier was het vandaag weer bal ik had zaterdag zondag en vandaag mijn vruchtbare dagen ik denk dat ik nu mijn ei heb omdat mijn temt iets is gestegen 1 graad en ik voel het duidelijk ik zit nu op dag 14 en mijn cijclus is nooit langer dat 28 dagen eerder korter. dit was dus mijn laatste dag om te klussen maar mijn mannetje had een zware carnavals kater en wou niet maar morgen maar morgen is te laat. ik heb nu echt een kut dag ik voel me zo klote weer een maand voorbij en niks gebeurd volgende maand gaan we er voor zegt ie maar mijn hoop is weg ik kan er niet meer tegen ik weet niet meer wat ik moet doen ik ben radeloos

groetjes

20. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ja puck is weet precies hoe je je eigen voel, mannetjes die niet willen en zeggen volgende maand gaan we ervoor. Ik voel me ook altijd zo klote, maar we komen er wel weer boven op puck, ik heb toevallig van het weekend wel seks gehad maar ga het ook maar niet te hard van de daken schreeuwen van voor je het weet is het weer over.

Deel Deze Pagina