Hey meiden, Vandaag bij mijn nieuwe gyn geweest en hij is me reuze me gevallen zeker vergeleken met die andere die ik eerst had. Ook heb ik gelijk meer duidelijkheid. Progesteron testen waren goed en heb dus een ei sprong heb vandaag ook een inwendige echo gehad en me baar moeder ligt heel hoog dus zaadjes moeten meer moeite doen om erbij te komen. Maar het goede nieuws is, heb een follikel van 15,8 mm dus hij heeft gelijk uitgerekend wanneer hoe en wat. Zondag heb ik dus mijn eisprong. Als het niet raak is deze ronde moet ik volgende ronde gaan voor de samenlevings test. Dus ik ben al een heel eind opgeschoten. groetjes lilmomo
Ja inderdaad, ik ben er erg tevreden over. Nu maar hopen dat me mannetje daadwerkelijk ook mee werkt hahaha. groetjes lilmomo
Omdat hij nooit zin heeft, en ik hem niet kan dwingen he, maar ik heb hem alles uitgelegd hoe of wat en dat we nu veel kans hebben als hij zijn best doe omdat ik nu precies weet hoe of wat en wat er volgende maand ook gebeuren moet. groetjes lilmomo
Staat hij er nu wel positief tegenover? Is er geen enkele manier waarop zijn libido verhoogt kan worden? Weet hij dat zelf misschien wel? Als je eenmaal bezig bent, heeft/krijgt hij dan wel zin? Ik heb in de verplichte periode soms ook totaal geen zin meer, maar als je dan weer eenmaal bezig bent ... Ik probeer maar mee te denken, ik gun je het heel erg!
Hey ja, we weten wel en neit waardoor het komt. mijn man heeft gewoon geen zin en als ik dan toch wat probeer krijg hij wel een je weet wel maar hij heeft dan fysiek toch geen zin. Soms lukt het wel eens maar als het dan gebeurt dan is het ook in een minuut gedaan. Ik denk dat hij zich daar op een of andere manier voor schaam en zich er niet overheen kan zetten. mijn man heeft een alcohol probleem gehad en had toen meer zelfvertrouwen, en nu is dat zelfvertrouwen daardoor ook weer weg nu hij weer drinkt. Maar we proberen het gewoon en we houden de moed er in. Groetjes lilmomo
Nee hij drinkt juist niet meer, vroeger had hij meer zelfvertrouwen als hij had gedronken en nu omdat hij helemaal niet meer drinkt, weinig zelfvertrouwen heeft. Ook door zijn probleem met snel klaarkomen dat is eigenlijk wat ik bedoelde groetjes lilmomo
Sorry was een typ foutje libelle, Gelukkig drinkt hij niets meer haha hij houd het al een aardig tijdje vol ben echt trots op hem.
Dat is in ieder geval goed nieuws . Wellicht gaat hij zich van zelf weer wat beter voelen en zal dit in alles door gaan werken! Succes dit weekend!
Ja dankjewel, dat heb ik helaas wel nodig, gisteren avond wou ik een poging doen en had hij absoluut geen zin ik zo en zaterdag dan? wil je geen kinderen ofzo, jahwel zei hij ik zo ja moet je er wel iets voor doen he! maja
Pfff.... Jammer dat jouw volgende ronde niet heeft gebleken dat ik voorspellende dromen heb. Heb vannacht namelijk over onze baby gedroomd Ik dacht dat ik er niet zo veel mee bezig was....
Hoi hoi, Ik zit al een paar weken op het forum maar ben nu ook tegen het probleem aangelopen dat mijn ventje niet echt mee wil werken. Om een lang verhaald kort te maken, ik heb een gesloten eileider en een vernauwde dus moeten we wat meer ons best doen. Toen ik mij ei (dacht) te hebben en achteraf dus ook was, wilde hij niet...Het moet geen moetje worden kwam hij mee aan. Ik kon wel janken. Het moet ook geen moetje worden maar doordat het wat moeilijker ligt bij mij zullen we wat gerichter moeten klussen maar dat wil er bij hem niet in Toen ik ongie werd afgelopen zondag zei hij wel dat hij het stiekem jammer vond. Ik hoop dat hij zich er nu deze ronde bewust van is dat het niet 'per ongeluk' raak is. Ik maak me er nu al zorgen over wat het gaat brengen deze ronde en ben er best verdrietig over. Liefs!
@ Lilmomo! Succes deze dagen! @ Chiaraa Hoop dat jouw droom uit komt! Succes met wachten,....... @ Sterre Welkom. Lijkt me inderdaad zwaar frustrerend, dat wanneer je ei komt je man het ziet als een moetje. We MOETen ze nog ff duidelijk maken dat het er niet vanzelf in geraakt. Zin of geen zin... gaan met die banaan!