Hoi Sterre Welkom in dit topic! Balen dat je je bij ons "moet" aansluiten. Hoelang zijn jullie al bezig? Hopelijk ziet hij nu in dat hij toch ook zijn steentje zal moeten bijdragen. De seks is voor ons ook vaak een moetje, maar voor het doel doen we het. Als je dan eenmaal bezig bent is het prima! Succes!
Hoi hoi, Ja helaas mag ik me ook bij jullie aansluiten. Dacht al dat ik de enige was Wij zijn pas 1 ronde bezig dus van de ene kant denk...stel je niet aan, dit is pas het begin, het komt wel maar van de andere kant denk ik, stel het blijft zo? Over 6 tot 9 maanden moeten we terug naar de Gyn en als er dan nog niks is dan zal die ook wel zeggen, ga nog maar even door en duurd het misschien nog langer. Misschien moet ik dan weer geopereerd worden, en daar heb ik dan echt geen zin in en vooral niet als we er niet genoeg aan gedaan hebben omdat meneer geen zin had. Pfff, ik ben al blij dat mijn ei (als het goed is) in het weekend gaat komen, dan heb ik nog kans dat hij wel wil. Ik denk dat ik maar weer eens met hem moet gaan praten want zo word het niet leuk om een beebje te maken Liefs!
In het begin was mijn man er ook veel minder mee bezig dan nu. Maar door goed praten weet hij nu ook wat er van hem verwacht wordt en komt hij bijvoorbeeld in de goede periode ook op tijd naar bed. Ik vertel hem ook gewoon mijn mijn klusplanning. Tja je moet wat... Moooie wieg Majkuh! Zelf gekocht of zelf gemaakt?
Hey meiden, Pff zit ff in een dipje, gebruikte antodepresiva al 5 maanden en moest er op verzoek van de gyn mee stoppen. Omdat het schade kan aanbrengen aan de foetus en noem maar op. Vanmiddag is ook een pup overleden die kwam niet goed aan dus voel me nu extra kut, ook heb ik het idee dat mijn mannetje er niet voor gaat van het weekend maar dat zou ook aan mij kunnen liggen ik weet niet hoe het kom. Lilmomo in de dip, ik hou jullie op de hoogte hoe het is gegaan. Groetjes lilmomo
Heh Lilmomo wat naar allemaal! Ik neem aan dat je die antidepressivia ook heel geleidelijk hebt afgebouwd? Tja het schijnt er dan bij te horen, maar ja daar heb je niks aan! Succes en sterkte dit weekend met alles!
heej lilmomo, wat naar van die pup zeg kan me voorstellen dat je even flink van de eg bent....sterkte meis...... de wieg hebben we gekocht, een mevrouw had hem voor haar kleinzoon helemaal opgeknapt en alles zelf gemaakt, kindje was te vroeg geboren en moest naar het ziekenhuis, toen hij eruit kwam wilde hij niet in het wiegje maar in he ledikantje, dus het is helemaal nieuw, wij vinden hem zo mooi dat we hem ook binnen de familie gaan houden
goedemorgen allemaal lilmono gewoon niet te veel foccussen om te moeten klussen. MIjn vriend was ook niet van het seksen hoor maar ik heb in deze 2,5 maand gewoon hem ietsie meer verwend dan anders haha . En niet er steeds over praten maar gewoon verleiden hahaha. En ik merk hoe vaker we sex hebben hoe vaker we nu ook weer willen . Maar werk eerst aan jezelf dan pas kan je een goede moeder zijn. Is niet negatief bedoelt ofzo hoor , maar ik denk zelf als je zelf al niet lekker in je vel zit je je ook niet 100% kan geven en dat zwanger worden misschien ook niet helemaal goed kan gaan lukken. succes en veel sterkte iig
@Lilmomo: Vervelend meis! Ik hoop dat je je snel weer beter voeld, sterkte! @Majkuh: Mooi wiegje! Echt zo'n sprookjeswieg vind ik. Nou, ik heb aan mijn ventje laten merken dat ik toch echt meer wil klussen. Praten met hem lukt gewoon heel moeilijk dus heb ik zo hier en daar een opmerking geplaatst die zeker weten aankomen (aangezien mannen niet zo goed zijn in hints haha) Dit weekend heeft het i.i.g al geholpen, nu maar hopen dat het zo doorgaat deze week als ik mij ei heb.
Joepie de poepie, Het is ons gisteren avond gelukt om te klussen en dat had de gyn ons ook aangeraden, hij zei zaterdag moet je klussen want zondag heb je je eisprong! heb het mijn mannetje gisteren nog eens duidelijk gemaakt wat het allemaal inhoudt hoe wat er waarom, dus nu maar hopen dat het is gelukt, ben echt blij en me dag kan niet meer stuk, groetjes lilmomo
Super Lilmomo! Enig idee waarom het nu wel lukte? Geeft hoop voor een eventuele volgende ronde! (hopelijk niet nodig!) Hier trouwens nog geen nieuws. Vanmorgen getest, negatief. We wachten onrustig af! (ik word echt gek van deze dagen haha)
He meiden! Hier ook iemand die vrijwel nooit op zelfde tijd als mannetje naar bed gaat. Maar wij vinden dan wel ergens anders op de dag een gaatje, of ik ga toch eerst mee naar bed, en daarna sneak ik weer bedje uit.. Misschien heeft iemand er iets aan....?
o mijn vriend valt meestal op de bank in slaap terwijl ik dan al boven op bed ligt ook erg ongezellig maar ja ik maak hem gewoon wakker hoor hahaa. ik heb ook zo me behoeftes
Haha dankje meiden, De rede dat het nu wel lukte was omdat ik had gezegt dat het moest hahaha zowel van mij en de gyn en dat het aangeraden was op zaterdag seks te hebben nou het was me toch gelukt, dus de boodschap was duidelijk. Alleen denk ik neit dat het raak is en dat ik me eisprong vandaag pas heb:S groetjes lilmomo