help mijn man wil niet klussen!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by puck1234, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    De zaadjes blijven 72 uur leven heh, dus zaterdag klussen en vandaag je ei lijkt mij niet te laat!

Spannend voor mij hier. Nog steeds geen bloed, dus nog steeds beetje moed.
    Vanmorgen getest, negatief. Elke keer als ik naar de wc ga, gaat mijn hart zooo tekeer of er bloed bij zit hahaha. Dit kan echt niet gezond zijn ;)

2. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Ik snap je spanningen dat je zit te wachten maar hou het ook niet op met je spanningen he lieve schat, ik had afgelopen maand ook veel spanningen daardoor was ik ook te laat. En had ook de grote teleurstelling, maar me duimen draaien voor je meid want hoop heb je zeker.

groetjes

3. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoe meer spanningen hoe meer het uitsteld
    was bij mij iig ook zo verleden maand ik was 7 dagen overtijd toen eindelijk me ongie kwam.

4. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Ja bij mij was het net 6 dagen overtijd toen want normaal had ik geregeld de laatste tijd een cyclus van 26 dagen en nu ineens 32.

Hoe is het nou chiaraa me duimen draaien voor je meid.

5. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Hier nog steeds geen bloed.

Ben 2 dagen op cursus, goede afleiding dus!

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Super spannend Chiaraa!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Spannend chiaraa! Ik duim voor je!

Gister weer kunnen klussen :D Heb mijn ventje nu echt duidelijk gemaakt dat het niet vanzelf gaat en hij stemde er mee in maar of hij dat volhoud deze week...? Ik loop daarom ook maar niet te hard van stapel en geef hem vanaaf een rustdag haha. Morgen lukt het hopelijk weer, dan zit ik i.i.g goed met mijn ei ( als mijn cyclus deze maand net zo verloopt als de vorige )
    Mijn banner klopt overigens niet echt. Ik heb wel een cyclus van 28 dgn maar heb op de 12e dag mijn ei en een LF van 16 dgn.

Liefs!

8. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Vandaag wat bloedverlies. We gaan dus door voor de volgende ronde!

Sterre, fijn dat het goed gegaan is! Wij proberen in de goede periode ook om de dag. Succes!

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Wat een domper weer Chiaraa,...

10. vrijheid

vrijheid Actief lid

Sep 17, 2008
    310
    0
    0
    dames wat doen jullie als jij al toen bent aan een 2de kind maar manlief nog niet..nou jah ik bedoel ik slik geen pil ofzo, het is niet dat mijn man niet wilt...maar het klussen dat is meer een probleem, het komt natuurlijk niet vanzelf haha, meneer werkt te hard en valt vaak al op de bank in slaap...dan denk ik weer daaaaaaaaaaammmn weer een dag minder kans op een zwangerschap...ik word er af en toe wel verdrietig van en durf het niet zo goed met mijn man te bespreken...

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    kan het geen innestelingsbloedinkje zijn chiaraa?

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Hey!
    Hier dus hetzelfde probleem, ik werd er ook echt verdrietig van en sacherijnig e.d. Durfde er eigenlijk ook niet goed over te praten maar heb het toch gedaan gister. Daarvoor had ik ook al wat 'opmerkingen' gemaakt maar gister toch even mijn hart gelucht. Ik voelde me echt héél rot. Ik geef je 1 tip, DOEN! Praat erover. Mijn ventje is een man en blijft een man qua vrouwendingen (emoties e.d) als je begrijpt wat ik bedoel maar hij begreep gelukkig wel dat hij ook mee moest werken en dat het niet zomaar gebeurd.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs!

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Inderdaad, toch erover praten Bollie! Je moet even die drempel over en dan gaat het beter! Dat heb ik tenminste zo ervaren.

Ik denk niet dat een innestelingsbloedinkje is. Het is tot nu toe maar een heeeel klein beetje, maar zal morgen wel doorzetten. Dat is meestal zo.

Welke dag houden jullie aan voor je cyclus? Die eerste dag met een beetje bloed, of pas als je het echt volop bent?

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik houd de eerste dag aan zodra ik bloed zie.

15. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Ik hou ook de eerste dag aan dat ik bloed zie, maar als het echt een heel klein beetje is pass als het echt doorzet. het kan inderdaad ook een innestelbloeding zijn ofzo.

Voor de rest gaat alles hier goed, heb veel last van me liezen en kreeg flagen van misselijkheid gisteren tot 2 keer toe, ik weet het is te vroeg voor symptonen maar voelde me eigen echt niet helemaal ok gisteren.

groetjes lilmomo

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    hod moed lilomomo, mijn vriendin voelde zich meteen na de bevruchting anders en dat zat niet tussen haar oren, want ze kwam er pas met 9 weken achter dat ze zwanger was ;)

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Zodra ik bloed (dus ook bruinig) pak ik dat als mijn eerste cyclus dag. Zo is mij dat i.i.g uitgelegd door m'n Gyn en staat ook op de temp-kaartjes die ik van haar gekregen heb.

@Lilmomo: Kop op, je weet maar nooit!

Gister wéér kunnen klussen, yeah! Het gaat echt goed nu ik met mijn vriend gepraat heb. Nu maar hopen dat mijn ei goed zit dan ben ik tevreden deze maand haha.

18. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Hey meiden,

was vandaag bij de AH bij de tabletjes en vitamientjes aan het kijken en ik zag ineens foliumzuur staan, ik zo uhm uhm zou ik het toch maar mee nemen hahaa, het wordt nu toch wel eens tijd he dat ik ermee begin, dus daar ben ik ook maar mee begonnen sinds vandaag.

Chiaraa jammer meid dat het toch is doorgekomen, en de rest van de meiden me duimen draaien ook voor jullie.

groetjes lilmomo

19. vrijheid

vrijheid Actief lid

Sep 17, 2008
    310
    0
    0
    he meid, wat geinig jij had dus hetzelfde.. maar goed van je joh dat je het er toch even over hebt gehad, ik nog niet echt...snap aan de ene kant dat het werk van mijn man enz. wel erg slopend is, dus dan vind ik mezelf wel weer egoistisch dat ik dan effe alleen aan mezelf denk haha, ben besloten in het weekend even gezellie te gaan doen :) (if you no what I mean) maar ach het komt wel goed, voor ons allen

succes ermee meid, ik wens je gauw een zwangerschap toe! you go girl..!

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    @Vrijheid: I no what u mean ;)
    Ik snap wat je bedoeld hoor, mijn ventje maakt ook lange dagen en ik dacht ook dat het egoistisch was van mezelf maar ja, ik ben gestopt met roken (wat ik best moeilijk vind) , ik moet elke dag tempen en in het weekend zet ik er mijn wekker voor, ik let op zoveel mogelijk dingen om het zo gunstig mogelijk te maken (foliumzuurtabletten slikken, geen alcohol drinken etc) dus vond ik dat hij er ook wel iets voor mag doen. Hij kan ook 2 x per week 's avonds gaan trainen (voetbal) dus mag ie ook wel even z'n best voor mij doen.

Hmm nou lijk ik wel een beetje bitchie maar dat ben ik niet hoor haha.

Mijn ei is trouwens verlaat...1 dag pas dus nog geen nood aan man maar van de andere kant ook gunstig met het weekend voor de deur.

Liefs!

Share This Page