hallo allemaal even een kort berichtje van me . het gaat nog niet goed. één van mijn medewerkers vertelde vanochtend toen ik ging werken dat ze zwanger was 4 weken pas en dat kwam even hard aan. over twee weken mogen we naar de gyn voor alle uitslagen. de sex tussen ons is alleen maar slechter geworden i.p.v beter ik hoop zo dat ze een oplossing hebben. chiara balen dat het weer niet gelkt is en lilmomo succes op je wachtbankje. knuff puck
Hey puck, Leuk je weer te horen, alleen jammer dat het bij jou wat minder gaat, maar ik hoop op een positieve uitslag bij de gyn binnekort, en dat er snel betere tijden voor je mogen komen. En voor mij is het ook best rottig, me neefje die geen geld heeft en zijn vriendin had hij nog maar 2 maanden die was zwanger ze hebben vorige week ook een dochter gekregen en dan heb ik zoiets van mens hun verdienen het niet eens hebben geen fatsoenlijke woning en inkomen zijn net 2 maanden samen en ze was al zwanger, maja. wachtbankje duurt nu echt super lang al denk ik niet dat het gelukt is:S, ik hoop van wel maar ik denk weer van niet best nogal stressig geweest, want ben moeten stoppen met me antidepresieva deze maakt van de gyn, en dat heeft nogal stress mee gebracht. Meid puck ik hoop echt voor je dat het snel beter gaat, want dat hoop ik hier ook de enige keer dat we seks hebben gehad deze maand was afgelopen zaterdag, en was ook niet jut van het, stelde niets voor, maja voor de rest wil hij ook niet maar het was gelukkig wel de dag dat het moest van de gyn. groetjes lilmomo
Meiden, Ik wil jullie ff een onwijs dikke knuf geven. Zal nog harder duimen. Ik weet hoe het voelt als het klussen niet vanzelf sprekend is. De 2 keren dat we echt onwijs ons best hebben gedaan, hebben hier tot 2 maal toe tot een zwangerschap geleid. Dus het kan echt. Succes... en duim duim voor meewerkende mannen. liefs Poeki
Een en al herkenbare berichten weer na een paar dagen. Ik vind het soms ook egoistisch, maarja, je wilt samen een kindje! Ik doe er ook veel voor, gezonder eten, pillen slikken, geen alcohol meer enzo, dus je moet samen je best doen! Puck, heeeeel veel sterkte samen!
Ja meid dat is helaas wel zo wij doen er veel voor maar mannetje lief niet. Al moet ik wel eerlijk zeggen hij is al 3 maanden gestopt met drinken voor mij terwijl hij echt een probleem had daarmee, dus ben apen trots op hem . En toen ik van de gyn kwam en hij zei dat we de zaterdag moesten klussen omdat ik zondag me ei had heeft hij het ook gedaan, met tegen zin volgens mij maar goed. dus die van mij doet wel degelijk er wat voor. Ook ik drink niet meer met stappen( we gaan ook bijna niet meer weg ) slik pillen, ben veel aan het werk met mezelf omdat ik borderliner ben en nog veel moet leren. heb me antidepresieva volledig afgebouwd, ben ik ook ape trots op steeds naar de gyn pff maja alles voor het goede doel, en maar weer steeds de teleurstelling dat het niet gelukt is, maar chiaraa er komt een dag dat we een positieve test in ons hadden hebben en de gelukkigste vrouw van heel de wereld zijn. Alleen het duurt en het duurt wel heel lang hehe. Ik probeer de humor er maar een beetje van in te zien, niet dat die er is maar dat houdt me tenminste een stuk vrolijker Vanmiddag vroeg de vriendin van me zus(die nog maar 3 weken moet) hoe het bij de gyn was, ze heeft ook ivf gehad, dus ze is ook erg benieuwd hoe het af loopt en ze begrijpt ook hoe ik me voel. zo hoor je ook weer de goede kant van het verhaal dat het toch goed kan lopen. Dus keap your head up high and smile. groetjes lilmomo
wow lilmomo, dus je hebt borderline, etje af dat het goed gaat zonder medicijnen, dat moet wel zwaar zijn...hoop echt heel erg voor je dat het deze maand gelukt is, hoop het voor jullie allemaal trouwens. hoe aa jullie om me steeds maar weer de teleurstelling? geeft het geen hele grote druk op je relatie? liefs maaike
De teleurstelling is er nou eenmaaal en vind het jammer dat het dan niet gelukt is plus menstruatie sagerijnigheid en borderline in 1 dag zou maar zeggen heeft soms wel druk op me relatie maar niet op het feit dat hij zou maar zeggen niet zijn best heeft gedaan. Maar om het feit dat mijn lichaam gewoon niet doe wat ik wil dus meer met mezelf in de knoop. Ik zeg me man altijd als ik ongi ben geworden en hou er dan ook rekening mee dat ik soms heel erg bot uit de hoek kan komen. En soms zegt hij ook dat hij het jammer vind dat we niet zwanger zijn geworden. Maar hij is er niet teveel over bezig op dat moment omdat ik al met mezelf in de klinch zit dat me lichaam niet wil wat wij willen hehe. groetjes
Nou Lilmomo, nog ff en je kunt weeral testen. Ik nog zolang wachten, erg frustrerend! Ben je al zwangerschapkwalen aan het ontwikkelen?
heb heloofd julie op de hoogt te houden, dus even mijn verslagje: heb vandaag de nekplooimeting gehad, briljante uitslag van 1 op 13620 hersentjes waren goed te zien, maagje was gevuld blaasje ook, dus zo op het eerste gezicht leek alles goed. kindje lag heerlijk rustig in mijn buik, strekte zich af en toe een beetje, maar deed niets op het gepor van de echoscopiste uit, was echt bererelaxed haha. hartje ook gehoord voor het eerste, mooi zoals het moet zijn 149 slagen per minuut. ik ben helemaal verliefd, foto's volgen gauw!
Hey hey, nou echt zwangerschapswalen heb ik geen last van hoor, heb alleen last van me boobies. maja voor de rest ook krampen dat ik ongi wordt en hoofpijn en sagerijnig, nog erger als normaal:S of het gewoon een zwaar ochtend humeur dat kan ook nog. Even kijken hoe het morgen maar weer ga, wel heb ik sávonds een opgeblazen buik, maar dat kan ook weer van me darmen komen, ik wacht het allemaal eventjes af een bereid me gewoon voor op de samenlevingstest voor over 2 en halve week. groetjes lilmomo
zijn we nog maar de enige libelle? het is zo stil hier. check elk uur wel voor een berichtje, maar niemand te bekennen. groetjes lilmomo
Libelle, ben je al vanplan om naar het dokter te gaan ivm jou lange cyclussen of heb je steeds duidelijke eisprong?
@ Majkuh: Mooi joh! Moet toch echt helemaal geweldig zijn als je dat ziet en beseft dat het in jou buik zit en groeit, jullie kindje, super! @Lilmomo: Meid, hoop is het laatste wat je op moet geven. Ik duim voor je dat het raak is en dat de rest allemaal niet meer hoeft. Ik ben mijn ei kwijt Kan wel janken. Heb de afgelopen 2 dagen posi-ovutestjes gehad maar geen temp-stijging. Vanmorgen ook niet en vanmiddag en nega ovutestje...ik snap er niks meer van. Misschien morgen. Ik zit ook even best in een dipje maar dat heeft met meer dingen te maken. Mijn vriend is best een moeilijke en gister weer een beetje mot gehad over iets heel lulligs. Hij is altijd moe en sacherijnig, komt nooit een keer vrolijk thuis, loopt altijd te zeuren over dingen. Pfff, soms twijfel ik weleens of dit allemaal wel zo'n goed idee is... Ik weet dat hij heel veel van me houd en zegt het ook bijna iedere dag maar het is af en toe zo moeilijk leven met hem. Maar ja, ik moet jullie niet lastig vallen met dat soort dingen. Liefs!
Hi, Ik ben er al eens voor naar de huisarts geweest, eind augustus. Heb papieren voor evt. onderzoek etc wel al liggen, maar naar aanleiding van het geen ze me vertelde nog geen verdere actie ondernomen. Eigenlijk geen zin in de medische romplslomp als het nog niet echt duidelijk is dat we dat nodig hebben. In elk geval heb ik een eisprong. Deze verspringt alleen maandelijks. ( weet ik door gebruik ovulatietesten ) Ik ben gestopt met de pil in sept. 2007 en heel wat maanden verkeerd geklust. De periode rond mijn ei zat ik al op het wachtbankje.... dag 30. Had nooit verwacht dat ik dan nog een ei zou hebben. Hms... dus nu eigenlijk pas voor de 2e maand echt gericht bezig geweest. En dan nog is het maar afwachten of het op het juiste moment was. Mijn vriend en ik werken beide zeer onregelmatig, en komt het daarom ook dikwijls voor dat hij de vroege heeft en ik de middag, of hij de nacht en ik de vroege... enfin... redenen genoeg om het uit te stellen. Maar als het nu weer niks wordt hebben we besloten toch ff langs het ZH te gaan om een en ander uit te sluiten. En wellicht kunnen ze iets doen aan de onregelmatigheid van mijn cyclussen. Ikdus toch ook nog regelmatig op het forum ondanks de verbroken relatie zie ik. Waarom opnieuw begonnen met de pil? Ik geloof dat ik er zelf niet meer aan zou beginnen, wat een rotzooi is dat!
Oja, vergeten, hij zegt dat ik niet te hebben ben de laatste tijd en hij zegt dat het wel door de hormonen zal komen maar ik heb niet het idee dat ik echt sacherijniger ben ofzo. Ja, wel af en toe wat snel aangebrand maar dat weet ik en daar let ik ook op. Pff...moeilijk allemaal.