help mijn man wil niet klussen!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by puck1234, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    lilmono: ik ben er ook nog héééééél af en toe ik duim toch voor je!

sterre: sterkte meid hopelijk heb je op tijd geklust.

ik moet maandag naar de gyn samen met mijn mannetje erg spannend alle uitslagen zijn dan binnen.

groetjes

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hee dames, remember me?
    ik kwam even kijken hoe het met jullie is. helaas nog velen niet zwanger, zie ik. sterkte hoor!

maar jullie weten dat er hoop is: ik ben immers ook zwanger geworden (met ik geloof twee keer klussen die maand). ben inmiddels ruim 18 weken ver, dikke buik en alles lijkt goed. volgende week de 20-weken-echo, da's wel spannend natuurlijk.

zal ik hier nog komen melden hoe dat ging, en wat het wordt?

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    @Lien: Ik ben er pas dus ken je niet maar wel leuk dat je even komt kijken hier. Jou man was ook geen klusser begrijp ik?
    Lijkt me héél leuk als je verteld hoe het allemaal gaat en wat het word! Spannend hoor! Even iets positiefs, daar ben ik wel aan toe.

Liefs!

4. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Lien en Majkuh, goede berichten zeg! Fijn dat alles zo goed gaat en ik ben wel benieuwd hoe het jullie verder vergaat! Kom maar op met het nieuws dus!

Sterre gek zeg dat je ei kwijt is! Is deze dan niet nu net geweest? De testen waren immers positief en nu negatief?

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Mijn temp is niet gestegen dus vandaar dat ik em kwijt ben. Die positieve ovu-testjes zijn leuk maar als mijn temp niks doet dan is er ook niks helaas. Ach ja wie weet morgen...

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    sterre het kan zijn dat je temp pas een paar dagen later omhoog gaat dat hoor je vaker.

succes

7. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Weet je dat zeker?
    Gaat de temperatuur boven de testen?

(heb zelf geen idee :rolleyes: )

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    allebij is goed alleen komt eerst een positieve test dan springt je ei en dan gaat je temp omhoog bij de één is dat meteen en bij de ander een dag of wat later.

9. Vera77

Vera77 Actief lid

Jan 8, 2008
    115
    0
    0
    Hallo! Ook ik schreef aan het begin van dit topic mee en ben nog steeds nieuwsgierig hoe het jullie allemaal vergaat. Ook bij mij was het moeilijk, moeilijk, moeilijk maar was toch snel zwanger. Ik ben inmiddels al 31 weken en het gaat allemaal hartstikke goed. Nog een maand werken en dan mag ik met verlof.

Ik hoop voor jullie dat jullie dit allemaal ook snel mogen meemaken. Ik hoop ook op een goede uitslag voor Puck! Meid, je hebt het niet makkelijk. Sterkte!

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Je temp kan niet vals zijn om het zo maar even te zeggen haha dus vertouw ik daar meer op dan op de testen. Maar...vanmorgen was mijn temp iets hoger dus dat word spannend. We hebben gelukkig! nog geklust gister dus of het goed is geweest qua timing en ei weet ik niet maar het is alvast een stap in de goede richting...geen 3 dagen meer na mijn ei i.i.g.

Oja, heb net weet even een ivu-testje gedaan en die was ook weer nega dus als mijn temp morgen weer hoog of hoger is dan klopte mijn testen wel.

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Zie je ik had al het vermoede dat mij eisprong 2 dagen eerder was geweest dan de gyn had gezegt, heb namelijk getest en negatief, en let op word morgen ongi en niet zondag zoals de gyn zei naja maar op naar de volgende ronde en gaan voor die samenlevingstest he!

groetjes lilmomo

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Heh Lilmomo, het is niet te hopen!

Spannende dagen voor jullie!

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    ja dat zeker, nog geen ongi maar had gisteren wel negatief getest dus denk niet dat het zo is. ben ook al een hele week behoorlijk sagerijnig me stemming is om te snijden. jank om van alles, maar heb ook nog eens griep dusja

groetjes lilmomo

14. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Hoe is het vandaag Lilmomo?

15. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Nog geen ongi te bekken maar wel rozige afscheiding een heel klein beetje dus ik denk dat het er vandaag of morgen wel doorheen kom. voor de rest ben nog al niet lekker in me nopjes. verkouden en noem maar op, plus nog eens super sagerijnig.

groetjes lilmomo

16. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Ben inderdaad ook bang dat het je ongi is. kl*te Lilmomo!

Hopelijk voel je je snel weer fit! Beterschap.

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    balen lilmomo

sterkte meid hopelijk ben je snel weer fit en ben je niet meer chagerijnig.

groetjes

18. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    helaas meiden het is er door heen gekomen ben dus ongi.

19. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Balen Lilmomo,.... Hier aan het wachten op de eisprong, geen idee wanneer dit zal zijn. Maar ruim genomen nu,... en druk aan de klus,... pfff... hahahaha, deze maand echt eens tijd voor vrij gemaakt, en het werkt. Nu alleen nog bevruchten die hap.

Voorlopig afwachten maar,

20. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Wij gaan binnenkort ook weer aan de slag.

Ik heb bijgehouden na hoeveel dagen ik een positieve ovulatietest kreeg. Dit was na 15, 16,17,18 en 20 dagen. Mijn cyclus is varieert ook tussen de 28 en de 32 dagen. Aan de banners heb ik dus niet zo heel veel.
    Je moet toch uitgaan van de mogelijkheid dat het weer na 15 dagen zo ver is, maar ook na 20 dagen. Ruim klusprogramma deze maand opgezet ;)

Share This Page