goedemorgen alle uitslagen waren goed voor ons beide. we moeten het nog een half jaar proberen als ik dan nog niet zwanger ben dan kijken ze verder. ik ben zo blij met deze positieve uitslag. we gaan er voor saampjes groetjes
Das goed nieuws Puck! Mag wel weer eens in dit topic. Meestal is er niet veel soeps te melden (behalve van de zwangeren onder ons )
Goed zo puck, ff een lichtpuntje in de steeds teleurstellingen en we gaan er gewoon voor he puck! groetjes lilmomo
Hebben jullie dat nu ook: Bij elke ronde denk ik, als ik nu zwanger raak, dan kan ik het dan en dan vertellen. Bijvoorbeeld op mijn verjaardag en nu bij Kerst enz... (of ben ik de enige met deze gekke gedachtenkronkel ) Ik kijk er zo naar uit om zwanger te raken en dit te vertellen!
Hey! Hahaha, ja Chiaraa dat heb ik nu ook! Stom is dat!. Ik kan nu testen twee dagen voor mijn verjaardag! Zou wel een leuk cadeau voor mezelf vinden! Ik nu in elk geval op de wachtbank. Meer dan voldoende geklust, dus we zullen zien!
Wij zitten midden in ons klusprogramma. Ei is nog niet gesignaleerd. Ik hoop dattie snel komt, het weekend komt mijn moeder logeren
Had het ei er al moeten zijn dan? Wel hopen inderdaad dat ie er voor het weekend is,... hahaha,... en anders maar gewoon op je aller-stilst! Hoewel het nog veel te vroeg is, kwam me daar nu net een vlaag van misselijkheid over me heen,.... poeh... zou het? Of zou het gewoon de vermoeidheid zijn.... kon ik maar ff binnen in mezelf kijken....
Ik heb bijgehouden na hoeveel dagen mijn ei kwam: 1 keer bij 15 dagen, is morgen 1 keer bij 16 dagen 1 keer bij 17 dagen 1 keer bij 18 dagen 1 keer bij 20 dagen Kan dus nog alle kanten uit gaan! Tja, zou inderdaad handig zijn als je ff kon kijken of het gelukt was. Dan zou je daar ook niet meer over in spanning hoeven te zitten! Lijkt mij veel beter voor de stress!
hallo klussers en niet-klussers, ik zou nog even komen melden hoe het met mijn echo gegaan was. nou, alles is prima, en we krijgen een zoon! zijn helemaal happy (want je weet toch nooit wat er met zo'n echo ineens boven water kan komen) en ik ben redelijk los gegaan qua shoppen. ik hoop dta het julie binnenkort ook allemaal gegund is. veel sterkte, geef de moed niet op, en ik blijf voor jullie duimen. liefs, Lien
hey meiden, pff weer een teleur stelling, zou deze maand me samenlevingstest krijgen NOT, de gyn heeft precies wanneer het nodig was geen tijd. dus moet een cyclus overslaan voor de samenlevings test. naja leuk het zand zakt me weer in de schoenen. groetjes lilmomo
Nou hier ook weer negatief nieuws. Perfect klusschema gehad! En er allebei super voor gegaan. Lijkt het alsof ik vandaag ongesteld geworden ben. Op dag 35! Is toch niet te geloven? Nog ff verder koekeloeren of het geen innesteling kan zijn, dat zou beter bij deze dag passen namelijk. Maar alles wijst er op dat ik ongi ben geworden. Baal echt zo enorm! Wat een kutlichaam heeft de vrouw toch!
hallo dames ik ben vanacht ook zo heftig ongesteld geworden ik heb heel de dag krom gelopen van de buikpijn op naar de volgende ronde majkuh ik heb dat ook heel sterk dat ik denk waneer ik het dan ga vertellen alleen nu we al zo lang bezig zijn is het niet leuk meer ik dacht vorig jaar op deze tijd ook als het nu raak is dan vetel ik het met oud en nieuw enz.. lilmomo mijn samenlevings test was mislukt er waren geen zwemmerst e zien maar ze zeiden dat dat aan de timing lag omdat mijn ei al gesprongen was ze hadden overlegd en we hoefde die test niet meer te doen omdat alles goed was dachten ze dat dat ook goed zou zijn. lien leuk een jongen veel shop plezier. chiara ja wat zou het makkelijk zijn als je ei iedere maand op de zelfde dag komt succes groetjes puckkie