help mijn man wil niet klussen!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by puck1234, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Thanx :)

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Leuk dat je een zoon krijgt Lien! Kan mij voorstellen dat je als je weet of je een jongetje of meisje krijgt ook wat makkerlijker gaat shoppen. Moet je alleen wel alles opbergen als ze de kamer komen bewonderen! (als je het tenminste geheim wilt houden ;) )

Jee Lilmomo balen dat de dokter geen tijd heeft! Hopelijk heb je de komende tijd een beetje afleiding zodat de tijd snel voorbij gaat!

He Libelle, hopelijk ben je weer over dat baalmoment heen en zie je de volgende ronde weer positief tegemoet! Als het tenminste een menstruatiebloeding was. Hoe gaat het nu?

Puck, ook balen! Veel succes weer de volgende ronde.Het is nu al wel weer een tijd geleden dat een van ons "clubje" zwanger is geworden.
    Hoog tijd voor wat positief nieuws uit die hoek!

Ik had gisterenavond redelijk positieve test, maar mijn man voelde zich echt niet lekker. Aangezien mijn moeder dit weekend komt, en de test vanmorgen nog positiever was, ben ik vanmiddag eerder naar huis gekomen van mijn werk om ff te klussen ;)
    Zo is het er toch nog van gekomen haha.

Nu ff kijken of de test morgen nog positiever is,of dat mijn ei geweest is...
    Nu geklust op zondagavond, dinsdagavond en vrijdagmiddag.

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    klinkt goed chiaraa! zou idd wel fijn zijn als er nu eens iemand van dit clubje zwanger werd, alleen al om de hoop voor de rest erin te houden.

Lijkt me zo lastig als je al wat verminderd vruchtbaar bent, of dat dat vermoeden er is en e dan ook nog een man hebt die niet zo van klussen houd.....

hier gaat alles goed, maandag 15 weken zwanger, gaat eigenlijk best hard. Ik voel het kindje steeds duidelijker en dat geeft me een geruststellend gevoel, nog even en dan kan ik er bewust contact mee gaan leggen.

4. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Zit even te denken

Ik had donderdag al een beetje positieve test, vrijdag nog positiever maar niet zo positief als ik eerder wel eens heb gehad.

Zaterdag buikpijntjes (denk mijn ei) en de test was 's avonds weer minder positief.

Denken jullie dat die iets minder positieve testen dan anders mijn ei hebben aangekondigd?Ik denk zelf van wel, maar ga nu toch twijfelen....

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hi Allemaal,

Vrijwel zeker van dat het gewoon mijn menstruatie is! Het zou er anders te verdacht veel op lijken!
    Uiteraard nog balen als een stekker, maar ook weer blij dat ik weer in cyclusdagen gezakt ben,... werd namelijk wel weer eens tijd. Nieuwe banner, nieuwe kansen!

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Dat is dan in ieder geval 1 voordeel Lilmomo!

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    denk het wel hoor chiaraa, soms slaan die testen nou eenkeer positiever uit dan de andere keer, afhankelijk van de hoeveelheid LH.

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    by the way, las je wilt zien hoe dik ik ben, zie album.......

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Ohhhh wat ben ik jaloers Majkuh! Wat zie je er mooi zwanger uit !

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    hihi, wat lief dankjewel :oops:

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    wat bedoel je chiaraa?

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    majkuh even een complimentje je ziet er prachtig uit zwanger echt super

groetjes

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Ik zie dat ik jouw naam noemde, maar was voor Libelle! Sorry Lilmomo ! :oops:

Zij schreef namelijk dat haar cyclus een stuk korter was geworden. Daar reageerde ik dus op met dat is in ieder geval een voordeel! :rolleyes:

14. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    oww hahaha ik snapte het al niet helemaal, maar nu wel. hier ga alles niet zo goed maar weer niet geen zin heeft hij der in achjah dan maar niet he! begin de hoop toch nu wel echt op tegeven hoor! maja het zei zo.

groetjes lilmomo

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    thank you too!

fijn om te horen hihi, hoop echt zo dat jullie gauw ook van die foto's mogen toevoegen!

16. Jelly

Jelly Actief lid

Aug 9, 2006
    319
    0
    0
    Hey ladies

Ik zit ook met een vent die niet wil klussen. 2 De kindje: Ja! Maar daarvoor ook de nodige "bedprestaties afleveren" ... pffft! Lijkt wel of het een helse opgave is iedere maand.
    Man, man, man... Ik ben het zo beu allemaal! 2 weekends geleden had ik ovulatietesten gedaan van Kruidvat (omdat ik zwaar onregelmatig ben en nu wel eens wilde weten of ik mijn 'gevoel' kon volgen naar eisprongen toe) Die bleek positief en dat weekend is er ook wat afgeklusd.
    Maar nu blijken de testen van kruidvat niet echt betrouwbaar (zie ook album en je zal zien dat de testen ook niet duidelijk zijn, bovenste test is wel het donkerste volgens mij... maar ...) Dus ik wilde gewoon blijven klussen tot , ja we zien wel!
    Maar na dàt weekend zaterdag en zondag te hebben geklust, lijkt voor mijn ventje de klus wel geklaard! hihihi Terwijl ik nog niet zeker ben of ik mijn ei écht wel heb gehad?! Ik baal hier zo van! Vandaag zouden we er weer voor gaan, nu ligt die vent van mij al van 19u in zijn bed! Lekker is dat!
    Zouden ze nog van die onbevlekte ontvangenissen doen soms? :oops: ;)

17. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Hé Jelly welkom in de topic. Jammer dat je je ook bij ons kunt aansluiten! Vervelend voor je dat je man er zo over denkt. Mijn advies is toch om daar eens over te praten. Dat heeft bij ons heeel veel geholpen.

Lilmomo, geef de moed vooral niet op! (weet hij ook dat je moed bijna wilt opgeven?). Misschien schudt dat hem echt wakker!?

18. Jelly

Jelly Actief lid

Aug 9, 2006
    319
    0
    0
    Mja, denk dat praten niet meer helpt bij ons. Hebben we al zo vaak geprobeerd. Maar hoe je het ook draait of keert, mijn man is op dat vlak niet zoals de meeste mannen. Hij denkt niet alle 10 seconden aan sex. Integendeel zelfs, bij ons ben IK dat! hahahahaaa :)
    Nee, grapje! Mijn vriend is gewoon niet zo gek van seks, zoals er hier wel meer zijn, blijkbaar! Ik denk altijd maar dat het aan mij ligt en dat hij me niet meer aantrekkelijk vind en zo van die dingen, maar volgens hem moet ik er écht niet meer achter zoeken! Maar leuk is gewoon anders.
    Toen ik zwanger was van de eerste hebben we het 9 maand niet gedaan, omdat hij het moeilijk had om seks te hebben, wetende dat er een baby in mijn buik zat. Ik kon hem wel begrijpen, maar kon niet geloven dat ik dan 9 maanden "zonder" zou zitten...
    Ik heb alles al geprobeerd, maar niets weet hem te stimuleren om meer met het vrouwtje te vrijen. Hoe moeilijk zij het er soms ook mee heeft...

19. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Jelly Welkom.

Chiaraa jij weer al op je wachtbankje?

Lilmomo wat balen weer,... hoop dat ie snel die knop eens om zet!

Hier de ongesteldheid sinds gisteren voorbij. Nu weer aftellen tot de volgende eisprong.

20. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Ik zit inderdaad op de wachtbank, over twee weken weten we weer meer.

Je kan inderdaad weer afwachten naar je volgende ei! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Share This Page