help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    heb zelfs al gezegt van ja als ik van jou geen seks krijg ga ik het wel bij een ander zoeken he! Mannen genoeg die wel seks willen maar nee dan ben je weer boos, ja zegt tie ik wil niet dat je vreemdgaat ik zo ja doe er dan iets aan heb ook gevoel! 1 keer in de maand seks word je echt niet vrolijk van hoor! zeker als het niet is wanneer het moet. heb het idee dat ik morgen me ei krijg heb allemaal steekjes enzo net als gewoonlijk dat me instinct het zegt. maja hij zal wel weer niet willen en ga er ook niet meer om vragen of er mee beginnen want wordt toch steeds afgewezen zeker nu alweer 4 dagen achter elkaar aan het proberen nee hoor hij wijst me steeds af maar wel een dikke leuter in zijn broek. en dan gewoon zeggen heb geen zin. ligt het dan toch aan mij:S dat hij niet wil maja

groetjes lilmomo

2. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

Kom net van de wc af dikke klodder doorzichtige slijm en wat betekent dat, binnen nu en 24 uur eisprong dat was de vorige keer ook zo als ik terug rekende. dus heb manlief verteld dat het vandaag echt moet wil hij ook voor een kindje gaan, en hij zei dus gewoon dat hij geen zin had he! in seks dan! maja nu maar hopen dat hij misschien toch nog van gedachte veranderd en gewoon zijn best doet vandaag.

groetjes lilmomo

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Jemig je zou hem toch wat ! @$%!#^!&#

Ik vind het echt heel erg voor je Lilmomo. Dikke knuffel ....

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik geloof dat ik er in jou geval maar mee zou stoppen hoor Lilmomo,... je gaat er vandaag of morgen echt een keer aan onderdoor hoor,... als dat nog niet het geval is. Succes deze dagen,

5. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Daar ben ik inderdaad over aan het nadenken, om er maar mee te stoppen om proberen zwanger te raken, want ik vind dat beide partners er voor moeten gaan en niet 1, maar als ik hem vraag van wil je kinderen zegt hij ja heel graag. Dus dat snap ik dan weer niet. Hij heeft mij zelf vorig jaar september gevraagd of ik wou stoppen met de pil omdat hij graag kinderen wou. Dus ik snap er niets meer van en denk inderdaad dat het ook beter is om me eigen er maar bij neer te leggen en me probeer te focussen op een ander doel in me leven. Wat dat is weet ik nog niet maar zo kan het inderdaad niet verder, ik ga zo maar naar bed kijken of er wat van komt, ik neem in ieder geval geen initiatief meer. Heb hem gezegt dat we vandaag de kans hebben pak hij die niet jammer dan. Dan houdt de kinderwens voor mij even op.

groetjes lilmomo

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Inderdaad misschien wel even goed om je te bezinnen en dan vooral voor hem!

7. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Inderdaad vooral voor hem, misschien wordt het hem dan wel duidelijk dat als hij zijn best neit doet er niets van komt, en ik me ook niet meer inzet voor onze wens dat er dan bij hem ook een lichtje gaat branden.

Toch hoop ik stiekem dat het lichtje vanavond nog gaat branden, maar denk het niet. Ik zei dat ik naar bed ging en vroeg hij vroeg wat zal ik daar, het is nog geen bedtijd ik speel nog op de playstation. Ik zo naja je kijkt maar ik ben boven zie je wel verschijnen. tot op heden nog geen gehoor of gerommel dat hij naar boven komt.

Dus komt er niets van spreek ik hem morgen aan met het feit mijn kinderwens stil te leggen.
    Wil hem ook niet onder druk zetten maar dit is gewoon niet leuk meer!

groetjes lilmomo

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Het zal moeilijk worden,... maar even een time- out voor jezelf is misschien wel nodig. Kun je weer even opladen zonder telkens met het 'probleem' te worden geconfronteerd. Succes en alvast welterusten.

9. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ik denk dat een time out voor ons beide op dit moment het beste is, dus ik zal ook even afscheid nemen op het forum als mijn cyclus voorbij is. hij is nog niet in bed gekomen dus ik ga slapen, ook weltrusten allemaal.

groetjes lilmomo

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    toch nog geklust gisteren avond en het kwam van hem zelf af dus was dus duidelijk over gekomen.

groetjes lilmomo

11. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Gelukkig Lilmomo !

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    fijn meis, wat een strijd zeg bij jullie, fijn dat het toch nog is opgelost!

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ja gelukkig wel, het is niet altijd makkelijk, zeker als je man geen gemeenschap wil en daar ook geen behoefte aan heeft en jij het juist wel wil en daar wel behoefte aan heeft! En nu zeker begint het bij mij een grote rol te spelen hij heeft samen met mij een kinderwens maar kan zich er niet overheen zetten dat het dan nodig is om gemeenschap te hebben, maar ben wel blij dat het gisteren duidelijk overgekomen is.

groetjes lilmomo

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    fijn vor je lilmomo dat het toch nog is gelukt. je kinderwens stop zetten is makkelijker gezegt dan gedaan. hopelijk is het deze maand raak en hoef je daar niet meer over na te denken.

jelly welkom hier

15. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Lilmomo

Ik breek even in...het klinkt alsof jullie een tijdje rust moeten nemen met het actief seksen voor kinderen, anders heb je straks mss een kindje maar geen papa meer voor het beebje. Zou het kunnen dat hij nu heel erg het idee heeft dat seksen alleen nog maar om kindjes gaat? Mijn mannetje praat er dan wel met mij over en hij zegt dat ik niet moet onderschatten hoeveel impact heeft op de man als er gesekst MOET worden en dat seks dan zo snel verbonden raakt aan 'moeten' wat de zin echt helemaal kan wegnemen. Ik merk dat nu ik een aantal maanden niet meer aangeef wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en juist op andere dagen heel knus met hem in bed ben, hem heel voorzichtig wat uitdaag (net een beetje meer met mijn billen tegen zijn kruis ga liggen bijv :oops: ) maar niet meteen op seks aandring, hij wel weer wat zin krijgt...en we het wat meer doen. Kost wel moeite (voor mij zeker gezien mijn leeftijd) niet aan te drinhen rondom mijn ei maar het werkt wel ontspannend. Bij mijn mannetje heeft het ook te maken met algeheel niet zo lekker in zijn vel zitten waardoor hij minder zin heeft. Daar zijn dan weer goede coaches voor...maar ja, da's voor sommige mannen ook een stapje te ver.

Je bent in principe nog jong genoeg om het een half jaartje te laten rusten (ik weet hoe moeilijk dat kan zijn omdat je het liefst NU wilt..) maar je relatie gaat toch echt voor.

Succes!

Koosje

16. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    he limomo,

goed man dat t klussen toch gelukt is!
    maar idd, gewoon niet te veel druk er achter zetten en niet tegen je manneke vertellen wanneer je vruchtbare dagen zijn.

zelf heb ik het tegenovergestelde, mn kerel wil juist iedere dag (meerdere malen) klussen en ok ...ik ook hoor! maar ik heb de angst dat daardoor zijn zwemmertjes juist minder geconcentreerd zijn qua vruchtbaarheid... heb gehoord dat als een man teveel kruid verschiet, de kwaliteit echt slechter is...missch een fabeltje..maar klinkt wel erg aannemelijk

maar als ik jou was, niet teveel denken aan het zwanger willen worden, niet vertellen wanneer je vruchtbare dagen zijn, af en toe je kerel verleiden en voor je t weet is t raak meis!
    x

17. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

dankje voor jullie reacties, maar ik heb eigenlijk nooit gezegt wanneer we moeten klussen in me vruchtbare dagen en het eigenlijk gewoon laten doen. Maar hij heeft uit zijn eigen gewoon geen zin ook al ben ik niet in de vruchtbare dagen dus dat ik hem onderdwang zet tijdens de vruchtbare dagen is dus niet het probleem, juist sinds vorige cyclus en deze cylclus dat ik zeg dat ik vruchtbaar ben enzo lukt het wel maar voor de rest van de maand wilt hij dus echt niet. Hij heeft gewoon geen zin zegt hij want zelfs als ik hem alleen maar probeer te verwennen tijdens dat ik mijn menstruatie heb wil hij niet. Hij weet niet hoe het komt, we zijn er ook al een keer mee naar de huisarts geweest maar die weet er net zoals mijn man geen antwoord op dat hij geen zin heeft in seks.

En umh ja ik ben dan nog maar 20 maar mijn mannetje is al 32 en wil er gewoon voor gaan en dat zegt hij ook gewoon maar hij heeft geen zin in seks, hij weet echt neit hoe het komt dat hij geen zin heeft want hij krijgt wel een erectie maar als ik dan verder wil gaan zegt hij vandaag niet schat. ik zo waarom niet doe ik iets verkeerd lig het aan mij en dan zegt hij nee het ligt niet aan jou lieve schat maar heb gewoon geen zin in seks.

Ik denk ook dat het ermee te maken heeft met zijn werk, zware inspanning overdag en dan wil hij sávonds ontspanning denk ik.

Maja we moeten er toch samen uit zien te komen en dat gaat alleen denk ik als ik ook de druk van de ketel haal maja dat is inderdaad makkelijker gezegt dan gedaan.

Ik hoop dat mijn verhaal nu iets duidelijker is en dat jullie het nu begrijpen.

groetjes lilmomo

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    `lilmomo ik bergrijp je helemaal erg herkenbaar succes

19. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ja dankje puck jij ook meid, hoe is het nou met jou voor de rest! We gaan nog steeds gelijk op helaas;) maja dan kunnen we mekaar tenminste steunen he:p

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Lilmomo,.. gelukkig dat het er toch nog van gekomen is die avond. Hopen dat het voldoende was! Nu weer op je wachtbankje zeker?

Ik ga a.s. maandag lekker op vakantie! Ben er weer zo ontzettend aan toe,....

Deel Deze Pagina