t past hier misschien niet helemaal, maar ik wil je toch even antwoord geven. Sorry dames van het oorspronkelijke topic Het is absoluut niet waar dat je te vaak seks kunt hebben als je vriend normaal vruchtbaar is. Wij deden het ook minimaal 1 keer per dag, maar meestal vaker. En de eerste ronde raak! t Hoeft natuurlijk niet zo te gaan, maar het is een fabeltje dat je minder kans op een zwangerschap hebt zo. Dat geldt pas als je vriend een probleem met zijn zaad heeft. Ik weet niet hoe lang jullie al bezig zijn, maar ik zou zeker niet beginnen met MINDER seks te gaan hebben omdat je zwanger wilt raken Veel plezier. *rent gauw weg uit t verkeerde topic*
Hey marb, Inderdaad je antwoord past hier neit echt, het probleem is juist dat je mannetjes geen seks willen en het dus niet lukt om zwanger te raken. Was het maar zo'n feest elke dag seks. Dan was het probleem snel opgelost en was ik hier ook niet en was ik net zoals jij lekker zwanger! of allang bevallen. groetjes lilmomo
Ik lees wel overal dat je beter niet elke dag seks kan hebben ivm de kwaliteit van het zaad. Het zaad heeft 24 tot 36 uur nodig om weer op de oorspronkelijke kwaliteit te zijn. Wij proberen het dus om de dag te doen en ik "plan" het dan vanaf mijn uitgerekende eisprong terug. Ik zit dus op de wachtbank. Heb vorige week zaterdag denk ik mijn ei gehad. Test was vrijdag positief, zaterdag steken in mijn buik. Na 11 á 14 dagen ben ik de vorige keren ongesteld geworden. Dus we wachten weer af!
Yes meiden, het is ons gelukt, weer hebben weer geklust. Vanaf nu maar wachten op het wachtbankje. gemeenschap op dag 12 en 15 nu maar afwachten. groetjes lilmomo
Ik steeds meer aan het twijfelen nu,... zal ik morgen nog een testje wagen... of niet. Blijf het vaag vinden dat ik nu opeens weer een andere lengte van cyclus heb. Verschil van 11 dagen,.... toch wel heel bizar,... nog maar eens een nachtje over slapen. Maandag lekker op vakantie,... even een midweekje er tussenuit!
Hmzz tja wel apart.... Ik ben zelf nogal van het testen, dus ik zou het doen. Daarmee kan ik die malende gedachten geruststellen.
Inderdaad,... zo bedacht ik het voor mezelf ook al! Maar klinkt dan anderzijds weer heel dom,... testen terwijl je net ongi geweest bent.. verspillen zeker? Hahahahaha, ... maar heb er nog liggen, dus zo gepiept. En hoe is het bij jou? Al symptomen aan het ontwikkelen?
hee vrouwke ik begrijp t ook nu ik je story lees iig heb je een lieve vent die goed voor je is en das toch immers het voornaamste! xxx sab
hee marb! jeetje/// ik ben kei blij met je bericht! nu is de mijne wel ziek en idd minder klussen....maar normaliter elke dag meerdere keren,.ik was knetterbang dat zijn zaad dan minder vruchtbaar zou zijn...dank je voor je reactie kus sab
Hey meiden heb ff een updatetje gedaan in mijn album, nu staan er foto van mij jackjes en de pups. groetjes lilmomo
Leuk om ook een gezicht bij de naam te zien! Hier nog geen enkel teken van een eventuele zwangerschap. Ik denk dat het deze ronde weer niks wordt. Zit te denken om dan naar de dokter te gaan en te zeggen dat we al een jaar bezig zijn.... Wat heeft het voor zin om nog langer te proberen als er iets bij een van ons twee niet (helemaal) goed is....
Hey chiaraa, Ik zou het toch nog even blijven proberen tot je echt een jaar bezig bent want misschien denk je nou van er is iets niet goed bij ons 2 terwijl het helemaal niet zo is, en dat alles gewoon in orde is. Ik weet wachten duurt lang dat is bij mij ook zo. Maar de onderzoekjes zijn niet echt super prettig bij de gyn. Mijn zus werd ook na een jaar uit haar eigen zwanger! En de 2de zwangerschap was zo gepiept gelijk raak! Dus je kan er nooit ja of nee op zeggen dat er iets fout is. Zelf ben ik sinds vorig jaar september bezig met me mannetje, Maar omdat ik hiervoor met mijn ex partner ook ander half jaar ben bezig geweest was dat toch wel de rede om naar de gyn te stappen dat het niet lukt. Ik wens je veel succes in het maken van je beslissing, maar mijn mening is wacht de tijd nog even af ook al is dat moeilijk. groetjes lilmomo
lilmomo leuke trouwfoto gewaagd hoor in het rood! ook je hondjes vind ik helemaal geweldig! chiara ik ben bij de gyb geweest en alle onderzoeken gehad alles was goed en dat geeft me wel een geruststelling. we hebben vanmorgen geklust jahoo hopelijk is zometeen mijn ovulatie test positief. groetjes
Lekker Puck! Nu maar hopen dat je snel een positieve test hebt! Na hoeveel rondes ben jij naar de huisarts gegaan?Wij zitten nu in ronde 8.