Ik maak me ook wat meer zorgen of alles wel goed is omdat ik vaak schimmelinfecties heb. Volgens de arts die mij daar in januari ook geopereerd heeft, is het chronisch...
na 12 rondes zeker goed geklust te hebben( d.m.v ovulatietesten en temperaturen) en al bijna 3 jaar al niet meer aan de pil ik ben 3 jaar geleden geopereerd aan baarmoederhalskanker ben toen niet meer aan de pil gegaan. ze dachten dat ik geen slijm meer aanmaakte maar dat was allemaal ok nu nog een half jaar proberen succes
ik heb eindelijk me ei gevonden lang leve ovutesten ( zie album) alleen nu heeft me mannetje te veel pijn om te klussen alleen vanmorgen ging het wel hopelijk is het genoeg
Ik heb ook redelijk vaak last van schimmelinfectie en is ook cronisch volgens de arts, is niets aan te doen alleen als het erg is een antibiotica, me arts noemde het gardnarella vaginalis, misschien heb je er wat aan! groetjes lilmomo
Je ei komt er inderdaad aan Melanina! Wie weet zit er nog een klusje in en anders veel succes bij het wachten!
Hahaha ja inderdaad, zo heb me kerst spullen te voorschijn getoverd om het uit te zoeken en te kijken wat ik wil veranderen want ben dit jaar ook verhuisd. Komt meneer thuis, ik doe niet aan kerst. Grr humeur weer ver gezakt, en dan nog vragen wat er is. naja
hihi, gewoon lekker het huiske versieren meis dan moet je manneke er wel aan geloven! een leuk sfeertje creeeren trwns die tattoo van je met alex, is dat je broer?
Nee alex is me man, en die staat op mijn linkerschouder en op me rechter schouder papa en dan geboorte en overlijdingsdatum
ah oke k heb zelf ook 2 tattoos eentje is een slang in de vorm van een s met een 1 heeft mn zussie ontworpen, zij heeft er een met een 2 erin oftewel: tha sista 1 en tha sista 2 en een f op mn schouder, was eerste letter van een ex van me nu is het de f van foutje hehe die tattoo wil ik eraf hebben als mn menneke en ik gaan trouwen, dus wordt flink met de kaasschaaf er overheen hihi heb je inmiddels al wat kerstsnuisterijen opgehangen ?
Hier een lekker begin van de dinsdagochtend, menstruatie komt eraan. Vanmorgen klein beetje bloed....
Jammer meid, vooral als je zo je best hebt gedaan! Maar misschien zet het wel niet door want je bent toch wel te vroeg of niet? groetjes lilmomo
hey meiden heb weer iets raars hoor denk niet dak zwanger ben ofzo want moet nog een week wachten maar had vanmorgen zoiets raars, me pups hadden gepoept en moest en gewoon van kotsen normaa geen problemen mee, kom ik bij me zus (die heeft ook een hondje maar dan 12 wken) en die had ook gepoept, moest ik ook alweer bijna kotsen. Normaal kan ik daar gewoon tegen:S maar dat kan nu toch nog geen teken zijn van zwangerschap? groetjes lilmomo
Tja Lilmomo alles kan! Spannend weer! Hier had ik dus vanmorgen alleen een beetje lichtrood/roze bloed en heeft niet doorgezet. Afwachten wat morgen mij brengt... Het is tot nu toe mijn kortste cyclus.
hey meiden, Ik heb sinds gisteren pukkeltje een soort uitslag op en bij me borsten! het is niet veel maar toch wel raar ineens. Groetjes lilmomo