Umh had 7 november mijn menstruatie, en vorige week dinsdag me eisprong denk ik want dat is meestal als ik een propje slijm verlies, kan volgende week dan testen. Maja vind het wel raar dat het dan nu al uitslag en pukkeltje zijn op me borsten en ook in me gezicht enkele puisten. Maja groetjes
hihi ja dankje, mijn man zijn duimen draaien ook hard, hij zei vanavond echt heel iets liefs hij zei ik hoop echt dat er nu een klein mensje in ons buikje zit en hij ga zeggen papa is de best! en mama de liefst haha ik zo ja zie het al voor me allemaal van die shirts en tuten hahaha, ik zo maar niet te veel hopen he want het hoeft niet gelijk raak te zijn. Groetjes lilmomo
hey ladiez was er ff paar dagen niet, zit hier met een zieke thuis ja t heerst he, we geven elkaar het stokje door maarre..spannend allemaal chiaraa, een beetje bloedverlies zegt volgens mij niks, als t nie doorzet testen wanneer je nod is en lilmomo, goedzo maak jullie huiske maar lekker gezellig! sfeer is belangrijk! wij beginnen pas 12 dec, dan halen we een kerstboom op. is de eerste keer dat we samen een kerstboom hebben, vorig jaar was ons kamertje te klein dus binnenkort kerstballen enzo kopen, heb nog wel kerstspul maar da had ik met me ex gekocht en dat waren de goedkoopste omdat we geen money hadden. van die plastic ballen die er echt niet uit zien dus binnenkort kerstshoppen! op 8 dec mag ik testen, missch een laat sinterklaaskado hihi hoest verders met jullie?
erg lief dat je menneke zo praat!cute! je hebt idd zo een leuke shirtjes voor die kleintjes! kan ook niet wachten om onze hummel in de kleren te gaan steken! bijv een spencertje met een blousje en een stoer broekje voor een ventje, ah das zo mooi. als ik zo een hummel op tv zie smelt ik en mn schatje ook! en voor meisjes heb je ook zo een leuke kleertjes. laatst hebben we voor andres zijn neefje van 2 een winterjasje gekocht, das zo leuk! pff word een beetje sentimenteel, hihi xxx
he majkuh, ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. buikje ziet er goed uit! enne...hoe lang hebben jij en je manneke erover gedaan om zwanger te worden? en hoe voelt het nu? x
Hey meiden, Ik denk dat ik van de week gewoon ongesteld ga worden, heb heel de dag al rechts een stekend gevoel in me liezen/bekken en recht onder me rug steken echt raar die steken in me rug maar me zus zei dan wordt je dus ongi, voor de rest wel gevoelige tepels en uitslag op me borsten en me borstkast soort puistje, ook wel vlagen van misselijkheid/buikpijn kan het ff niet plaatse. Maar die steken rechts in me liezen/bekken betekend bij mij naderende ongi. groetjes lilmomo
hai hai, het was raak in maand 1, maar de reden dat ik me bij dit onderwerp had aangesloten is dat ik al 3 maanden met de pil was gestopt om te ontpillen en wij zo weinig sex hadden (eens per 2 weken ofzo) dat ik bang was dat ik dus niet snel zwanger zou raken omdat we het zo weinig deden. Vriendje is heel lief geweest en heeft braaf zo rond mijn ei om de dag met me gesext, dus 3x per week en toen was mij ei geweest, gelukkig maar want we hadden allebei geen zin meer Maar nu ben ik best behoorlijk vruchtbraa, was bij de eerste in ronde 1 zwanger, de tweede in ronde 2 (andere papa's dan mijn vriend......lang verhaal ) en mijn vriend zijn ex was ook in maand 1 zwanger, dus we zijn beiden wel erg vruchtbaar en dat scheelt denk ik wel heel erg.
houd moed lilmomo, je weet het niet zeker, velen van ons dachten dat ze ongi gingen worden terwijl ze zwanger waren......ik blijf voor je duimen!
dankje makjuh, mijn duimen draaien ook, maar meestal een week voor me ongi begin ik krampen te krijgen dat ik ongi word. Natuurlijk hoop ik echt dat het raak is zeker nu me mannetje zo zijn best heeft gedaan. vrijdag 7 nov kwam mijn ongi, dinsdag 18 nov geklust en daarvoor had ik een klodder(ff vies) rauwig kleverig eiwit leek het wel) verloren, vrijdag 21 nov geklust en dinsdag 25 nov geklust. Dus de hoop zit er nog wel in, alleen een beetje jammer dat die ongi verschijnselen ineens komen opzetten
zo echt vruchtbaar dat kun je wel zeggen! maarre een keer in de twee weken....pff zou ik niet volhouden zeg! iedere dag.nl anders wordt er een van ons sjaggie maar wel super dat t raak is! zorg goed voor jezelf en laat je manneke goed voor je zorgen en geniet van t weekend x sab
haha, tsja, nu ik zwanger ben heb ik er niet zoveel behoefte aan, wel intimiteit, maar echt n**ken vind ik niet zo prettig meer. Voorheen liefste 3x per week ofzo en was dus best gefrustreerd want mijn lief wil en kan niet zo vaak, gelukkig is de behoefte nu beter op elkaar afgestemd jullie ook allemaal een fijn weekend toegewenst!
Ja helaas wel, maja het is nu wel minder dan gistern en het is vooral sávonds dat ik er last van krijg. groetjes