wil niet lullig doen, maar roken is wel erg slecht voor je vruchtbaarheid......in combinatie met niet veel sex en als iemand dan ook nog niet zulke goede zaadjes heeft.....maak je het jzelf wel extra moeilijk.....waarom niet stoppen, heb ik ook gedaan.
Hey majkuh, Soms in je leven meot je beslissingen maken met wat je als eerst stop, bij mijn mannetje was dat de drank, dat lukt nu aardig, straks op naar de volgende stappen. Gelukkig zijn mijn mannetje zijn zaadjes wel goed. Die test heeft hij gedaan toen hij nog dronk volgende week moet hij een nieuwe afgeven als in ongi wordt. groetjes lilmomo
Hé Puck, balen geen ei, maar je hebt wel een vermoeden wanneer deze was en toch twee keer geklust! Hopelijk is het deze keer raak!
he meis je hebt gelijk we gaan idd vanaf komende week alleen buiten roken dus een stuk minder maar we klussen iedere dag dus dat is geen probleem eigenlijk moeten we stoppen met roken maar ja...ik stop iig definitief als ik zwanger ben x
Ja inderdad ik ook als ik zwanger ben stoppen we gelijk ook met andere mensen die hier komen kunne naar buiten
Tuurlijk is het schadelijk om mee te roken! Lilmomo, hoe is het vandaag? Iets van ongi te bekennen, testje gewaagd...?
Nee nog geen ongi te bekken, wel heel de dag al stront misselijk/honger gevoel weet het niet! pijnlijk borsten maar wel ongikrampen. Heb nog niet getest want tot me langste cyclus is en dan wil ik pas testen, pff als ik dat nog volhou. groetjes lilmomo
Ja inderdaad, dan is het nog een week wachten, maar dat is echt hoogste uitzondering en is niet vaak voorgekomen gelukkig, maja weet niet of ik het tot dan kan uithouden hoor. groetjes
he ladies, ik bedoelde het ook niet betweterig hoor van dat roken, dacht alleen dat als je al zo weinig sex heb en het dus lastiger is om zwanger te worden je juist alle hulp wel kan gebruiken en niet jet risico wil lopen dat het nog langer duurt omdat je toch minder vruchtbaar bent Kan me voorstellen dat het lastig is te stoppen met roken en drinken, aar het kan wel, ik heb het ook gedaan en vriendje ook (alleen dat drinken dan) maar stoppen met 1 van de 2 is altijd beter dan helemaal niet stoppen!
Inderdaad zo is dat, mijn mannetje die kon er behoorlijk wat van, drinken. Hij is daarom met hulp gestopt met drinken, is hard gezegt maar hij was alcholist en hij dronk al vanaf zijn 15 elke dag en hij is nu 32 dus ga maar na 17 jaar elke dag alchohol in je lichaam is erg slecht. Dus dit is al een hele grote stap voor ons/hem. En een hele verbetering, dus die paar sigaretjes op een dag, daar denk ik nou nog ff niet aan om te laten liggen want het is af en toe nog moeilijk genoeg. groetjes lilmomo
Hey meiden, Ik kon het niet laten om alvast te testen, en jawhoor negatief natuurlijk. Op naar de volgende ronde maar weer. groetjes
wat lilmomo NEGATIEF NEE ik had er z,n goed gevoel over deze ronde misschien teste je wel te vroeg geen bloed geeft moed! hier alles ok ik denk ook dat het niet gelukt is deze ronde ik moet vandaag nog een week wachten maar ik voel weer helemaal niets. een van mijn werknemers heeft vanavand haar eerste echo als alles goed is dan gaat ze het tegen iedereen zeggen inclucief de klanten op het werk we werken op een kleine ruimet dus ik zal er vanaf morgen weer heel de dag mee geconfronteerd worden. en krijg ik weer minnimaal twee keer per dag de vraag en jij waneer ben jij aan de beurt het wordt wel eens tijd grrr hoe is het met de rest? groetjes
Ha Puck dat is zo vervelend! Die confrontatie elke keer. Het lijkt ook wel of iedereen die ik in de stad zie lopen zwanger is. Gewoon terugzeggen dat het nog niet lukt, zijn ze meteen stil. Heb ik ook gedaan...