help mijn man wil niet klussen!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by puck1234, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    ja dat zeggen er meer maar daar is mijn mannetje het absoluut niet mee eens hij denkt dat niemand het weet maar ik kan steeds moeilijker mijn mond houden. dat is toch niet zo raar na meer dan een jaar ik ben kapster en die kletsen nou eenmaal graag!

groetjes

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    is ook wel lastig hoor, mensen vragen vaak omdat ze nieuwsgierig of geïnteresseerd zijn, ik zou idd gewoon eerlijk zeggen dat de natuur er nog geen in in heeft, geen hond die dan verder durft te vragen ;)

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Zoiets zeg ik dan inderdaad ook.Of iets van, ja wij wachten het ook af, of we hebben nog geen geluk gehad.

4. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Hey hey meiden,

Geen ongi te bekennen wel heb ik het idee dat ik vandaag of morgen toch ongi wordt.
    Zo niet dan gooi ik er zaterdag of maandag nog een testje tegenaan.

Ja puck wel een lastige situatie, ik zeg altijd gewoon van ja we zijn wel bezig en het komt wanneer het komt he!

groetjes lilmomo

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    hey lilmomo spannend hoor welke dag zit je nu?

6. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Zat nu op 27 dagen maar weer, en net ongi geworden, barst van de buikpijn niet normaal. Morgen maar naar de gyn bellen voor de samenlevingstest voor over 14 dagen. Ik word er gewoon niet goed van. had zoveel hoop, maja als ik uitreken had ik dinsdag vruchtbaar slijm verloren en dat betekent binnen 2 dagen eisprong, maja laat nou net me eisprong donderdag ochtend zijn geweest ofzo en we alleen dinsdag en vrijdag geklust hebben.
    Maja ik zit hier maar weer te balen als een stekker.
    Zei tegen me mannetje maak morgen of overmorgen ochtend maar vrij dan kan je je potje weer afgeven he! hij zo jaja zal wel zien. naja lekkere reactie maar zal ook wel teleurstelling bij hem zijn ofzo ik weet het niet, ga nou maar ergenst anders sagerijnig lopen doen.

groetjes lilmomo

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Balen Lilmomo

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    sterkte lilmomo ik leef met je mee. hopelijk lukt de samenlevings test bij mij is die twee keer mislukt omdat mijn mannetje niet op comando kan klussen.

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Wat gebeurt er dan precies bij zo'n samenlevingstest?

10. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    je moet de avond voor de test of op de ochtend gemeenschap hebben,
    ze doen dan net zo als bij een uitstrijkje een eendebek in en schrapen dan een stuktje baarmoederslijm weg (dat dikker is tijdens je vruchtbare dagen) vervolgens kijken ze dan onder een microscoop of er nog zaadcellen aanwezig zijn.

groetjes

11. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Ok! Bedankt voor je antwoord. En wat als er dan wel of geen zaadcellen worden aangetroffen?

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    chiara: dat weet ik eigenlijk niet.

bij mij is de spotting begonnen ik had nog een beetje hoop dus had toch even getest maar helaas over twee dagen word ik ongi.
    grrr.... maar goed, op naar 2009 misschien een nieuwjaars cadeau.

ik heb dadelijk suprise
    allemaal een fijne sinterklaas

13. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Het schiet hier nog niet al te best op he... hoop dan ook zo dat ik niet mee hoef naar volgend jaar! Nog 13 dagen te gaan!

14. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Jammer weer Puck, snel door naar de volgende ronde.

Die begint voor ons deze week. Ook ik hoop op een leuk kerstcadeautje ;)
    Zoals het er nu naar uit ziet is mijn NOD 1e kerstdag....

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    dames ik heb echt een kut dag gehad op het werk

ik heb een kapsalon en één werknemer is deze week terug van haar verlof en zit lekker op haar rose wolk (wat ik haar erg gun want het is een super meid)
    en de andere verteld sinds deze week dat ze 10 weken in verwachting is (ook voor haar ben ik blij en het is ook logisch dat ze op haar rose wolk zit en het is ook een super lieve meid)
    en ik............... ik ben ongi en chagerijnig en sta heeeeeelll de dag tussen die twee rose wolken in. en dan zeggen de klanten oh wat leuk oh puck ja dadelijk gaat de volgende met verlof. ik heb een paar keer een traan gelaten in de keuken als er niemand keek glas water drinken en weer je happy face opzetten. en eenmaal thuis kwam alles er uit tranen en migraine ik had eigenlijk een verjaardag maar mijn mannetje is er alleen naar toe ik kon het niet opbrengen.
    waarom wordt het ons zooooo moeilijk gemaakt

tevens zegt er nog een klant tegen mij dat ze twee keer ivf heeft gehad ze is nooit zwanger geraakt en ze hebben ook nooit een oorzaak kunnen vinden daar ben ik ook zo bang voor dat het nooit gaat lukken.

sorry voor het lange verhaal ik moest het even kwijt

groetjes

16. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Zelfde verhaal hier Puck

Ook een k*tdag, mijn broer en zijn vrouw zijn zwanger. Het was zo raak geweest blijkbaar. Ze wilden het op eerste kerstdag vertellen (wordt bij ons gevierd) maar omdat mijn pa zijn mond voorbij had gepraat werd het dit weekend bekend. Gelukkig maar, eerste kerstdag is mijn NOD! Zal je zien, ik ongesteld en zij met dat nieuws...

Ik heb er echt van gekotst!
    Ik ben blij voor hun maar ik ben zo verdrietig, elke keer die confrontatie nu. Ik heb echt geen zin in kerst, voor mij hoeft niemand hier naar toe te komen en gezellig te kletsen over HAAR zwangerschap...

* Veegt weer een traantje weg...

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    Lieve chiaraa en puck, wat vreselijk meiden bi de het echt naar..... Hoe lang zijn jullie nu bezig en is er een reden dat het niet lukt of gewoon domme pech?
    Veel liefs van mij xxx

18. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Wij gaan nu de 9e ronde in. Tot nu toe geen reden kunnen ontdekken waarom het niet lukt. Pech dus.
    We hebben nu wel zoiets als het deze ronde niet gelukt is, dat we dan naar de dokter gaan met het verhaal dat we een jaar bezig zijn.

Zie ook deze site:
    http://www.fertimagazine.nl/zorgen/uitb ... lekans.php

In die grafiek is ook te zien dat na 9 maanden tot een jaar proberen weinig meer succesen worden geboekt.

19. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Chiaraa,

Ik wil je even een hart onder de riem steken met betrekking tot wat je schrijft over dat het wel niet zal lukken als het na negen maanden nog niet is gelukt.

Bij ons was ik van de eerste binnen vier maanden zwanger en de tweede heeft 13 maanden op zich laten wachten. Ondertussen hadden we ook een zaaduitslag binnen op grond waarvan we naar het ziekenhuis moesten. De maand er na was ik dus in ronde 13 zwanger. Het kan dus heel erg verschillen. De weg naar de tweede zwangerschap toe was niet leuk en ik kan me je gevoelen goed voorstellen.

Pim

20. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Bedankt Pim

Ik weet dat het niet zo hoeft te zijn, het zijn maar getallen. Maar op een gegeven moment heb ik mezelf er op betrapt dat ik toch een beetje ga doemdenken.

Ben jij na het bezoek aan het ziekenhuis zwanger geworden of toevallig gelijkertijd? Na hoeveel rondes/maanden ben jij naar de ha gegaan?
    En hoe is dat toen verder verlopen?

Share This Page