Ik was ook een doemdenker geworden hoor. Wij zijn na 11 maanden naar de huisarts gegaan. Die heeft via het lab van het ziekenhuis enkele onderzoeken laten uitvoeren bij mij en mijn man. We zijn allebei getest op chlamydia (schijnt standaard te zijn) en het zaad van mijn man is getest. De uitslag hebben we binnen een paar weken. Toen hebben we ons aangemeld bij het ziekenhuis (intake bij ivf-arts) en de volgende maand (we hadden de intake nog niet gehad) was ik zwanger. Zo vreemd kan het dus lopen. Pim
Kon je snel bij het ziekenhuis terecht of duurde dat ook weer lang? Jullie hebben dus ook niet het jaar vol gemaakt? Was er voor die IVF arts dan ook weer een lange wachtlijst? Volgens mij ben je zo weer 2/3 maanden verder.
chiara ik ben na een jaar ook bij het ziekenhuis geweest we moeten nu nog eerst een half jaar proberen alle uitslagen zijn goed en ik blijf een doemdenker mijn ongi is nog steeds niet doorgezet ik heb alweer vanaf donderdag spotting en buikpijn ook ben ik al twee dagen misselijk ik dacht gisteren dat dat van het drukmaken en de migraine was. ik krijg toch weer hoop ondaks dat ik eigenlijk wel weet dat het niet zo is omdat mijn temperatuur gezakt is. groetjes
Na 11 maanden vond ik het te lang duren, zeker omdat het bij de eerste binnen 4 maanden was gelukt. De ha vond het toen goed om alvast een zaadtest te laten doen - en daar zat dus ook het probleem. We zijn eind september doorverwezen en konden toen pas op 3 december terecht. Duurde dus lang. Pim
op naar de volgende ronde mijn ongi is door gezet. wel weet ik zeker dat we op de goede dagen geklust hebben. groetjes
Shit weer Puck... Bij ons wil het klussen niet echt lukken, wel 2 keer via zelfinseminatie. Tot nu toe nog geen positieve ovutest dus is nog niet zo heel erg.
Ik zit vandaag op me eisprong als het goed is :O Ik merk er btw niets van... maar ooo zie me vriend pas donderdagavond weer... Dan is het zeker telaat voor zwanger raken deze maand?
hoe weet je zeker dat je ei vandaag is Danna, als je dat door ovutesten weet is het idd te laat donderdag, maar als je alleen maar denkt dat het vandaag is omdat het het midden van je cyclus is, zou je je best eens kunnen vergissen en an je wel nog zwanger worden! Mijn cyclus is stipt 29 dagen, maar mijn ei springt pas op dag 17 of 18!
Ok ja ik weet dat niet maar ik ben pas net gestopt met de pil dus er is niets op de zeggen maar met me pil had ik wel rond de 28 dagen. Maar ik merk opzich ook niets van de wittevloed of klodder zoals veel meiden dat noemen -_- Maargoed dan merk ik het vanzelf wel denk ik? Zou wel als een gemiste kans zien En ik werk niet met die ovutestjes...
Mijn eisprong is ook vrij laat in mijn cyclus, ik test namelijk wel. Mijn cyclus is 30 dagen, verder zie banner. Het kan bij jou dus ook best zo zijn dat je ei nog moet komen!
Tis weer even stil in ons cluppie. Banner heb ik even weggehaald, deze klopt toch niet. Wacht nog steeds op mijn ei!
Ja ik ook al lang niet meer op het forum geweest, af en toe checken of er al goed nieuws was bij jullie, maar helaas. Hier weinig van klussen terecht gekomen. Inmiddels al van vorige week maandag aan het werk, zonder maar 1 dag vrij te zijn,... en ik moet nog tot en met vrijdag! Aargh... Dus zal wel zien deze maand, ... enige wat ik kan doen is hopen dat mijn eisprong gekomen is volgens de cyclus van 35 dagen, dan is er nog kans dat het voldoende was. Anders verloren zaak vrees ik...
De 25e ben ik ongi geworden. Na gemiddeld 17 dagen na eerste ongidag heb ik positieve test. Dat zou vrijdag zijn. @libelle, miss heb je het al ergens verteld, maar test jij of temp jij?
Chiaraa, Tempen is volgens de huisarts niet te doen,... omdat ik zeer onregelmatig werk ( in de zorg ) Ik kan niet op vaste tijden tempen, en dan nog is het de vraag wat ik al moet gaan doen of heb gedaan,.... Ovutesten heb ik een tijdje gebruikt, maar vond ik toch wel erg duur worden, mede door die lange cyclussen,.... kon bezig blijven. Dus nu maar gewoon weer even op de bonnefooi! De maand dat ik 35 dagen weer had, hadden we ons klusprogramma wat echt mega goed in elkaar zat, hahah, aangepast op 46 dagen... en daar sta je dan weer met 35 dagen... te balen als een stekker,.. dus ben benieuwd deze maand, hoeveel dagen ze me er nu weer voor geven.
Ja herkenbaar, dat is elke keer weer afwachten! Na verloop van tijd worden die ovutesten idd duur. Gebruik er per maand ook steeds minder, doordat ik nu een beetje weet wanneer ik mijn ei verwacht.
Gekkenhuis hier! Wederom dilemma deze maand. Innesteling of begin van ongi. Heel klein beetje bruinverlies. En dat op dag 31! Wat is het toch verdomd ingewikkeld vrouw te zijn. Aargh. Ik houd jullie op de hoogte.
hai ladies, hoe is het met jullie? Beetje fijn weekend gehad? Wij hebben gisteren lekker niets gedaan, even wat boodschapjes en toen met zijn 2tjes gourmetten en filmpjes kijken, super gezellig Nog 1 weekje school en dan hebben de kids vakantie en dan hoop ik dat ze 30 december kunnen zien wat voor 'merk' baby er in mijn buik zit. het gata erg goed, alleen word ik niet dikker maar dunner, wie buikfoto's wil zien kan in mijn album kijken, heel apart om te zie n hoe ik met 13 weken veel dikker was dan met 16,5 en toen ook dikkerwas dan nu........heb de vk gebeld en die had wel een goede verklaring gelukkig dus voel me wel gerust. liefs maaike
hë verdorie libelle balen! sterkte. 2009 wordt ons jaar allemaal gaan we gezellig zwanger worden! even posietief uitspraakje voor ons................... groetjes