help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    mooi buikje makuh ben jaloers z,n buikje heb ik nu nog niet eens haha

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Balen Libelle!

Laten we ons inderdaad maar motiveren door de uitspraak van Puck! Dat was in 2009 allemaal niet meer in dit topic terug te vinden zijn, tenzij je heel snel voor een tweede wilt ;)

Majkuh, gek inderdaad, is goed te zien op de foto´s! Wat was de verklaring van de vk?

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    de Vk zei dat ik wrs mijn darmen toen vol had (klopt obstipatie) en dat het kindje nu 'naar binnen groeit' volgens haar hoef ik niets aan te komen en kan het zelfs zoz ijn dat je niet of nauwelijks dikker word.
    het was wel ongebruikelijk zo'n klein buikje voor de derde, maar mijn baarmoeder zit op goede hoogte en ik voel de baby elke dag, dus volgens haar was er neis aan het handje, dat geloven we dan maar!

ik denk zelf dat ik straks wel een x explodeer hoor ;) maar denk nu maar zo, wat niet uitgerekt hoeft te worden, hoeft ook niet terug te rekken, dus als mijn boobies (die van 75A naar 80/85 C zijn gegaan) nu ook willen stoppen ben ik blij ;)

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Inderdaad, 2009 wordt ons jaar! Denk dat ik anders echt gillend gek wordt!

Maar goed, cyclus weer korter,... dat geeft hoop. Heb zelf bedacht dat het nu maar eens klaar moet zijn met dat ontpillen! Whahahaha,... lijkt me sterk, ... 10 jaar pilgebruik,... en gestopt in september 2007. Zou het toch eindelijk wel eens normaal mogen worden.

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    :( vervelend meis...

laten we afspreken dat jullie allemaal in 2009 zwanger worden, lijkt me een goed plan! :thumup:

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Libelle, in ieder geval positief dat je cyclus korter wordt! We zitten na deze ronde van mij op even veel rondes, moet je na gaan!

Majkuh, tja als de vk het zegt zal het wel zo zijn! Klinkt wel aannemelijk wat zij zegt, zeker als je het ook zelf erkent!

Ik had vandaag eindelijk redelijk positieve ovulatietest. Net sex gehad, net als vrijdag.

Morgen nog een keertje testen en als het niet meer positief is, zit het klussen er weer op voor deze ronde.

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    En dan is het weer afwachten, zoals altijd Chiaraa! Ik me nu installeren om te gaan werken. Wordt een lange dag. Eerst een workshop gaan geven op hogeschool Zeeland,... en aansluitend een late dienst... zucht! Ik lag nog zo lekker,... en het is verschrikkelijk koud op de vroege morgen.

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    chiara fijn dat het gelukt is nu inderdaad weer die twee slopende weken wachten hopelijk wordt 2008 dan toch nog jullie jaar
    groetjes

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ha meiden bedankt voor jullie attente reacties!

Zit nu even met een vraagje

Gisteren was mijn ovutest redelijk-zo goed als positief, maar nu een stuk minder.

In het verleden was de dag na mijn ei de test gewoon duidelijk negatief, maar nu dus niet echt.
    Wat denken jullie? Is mijn ei nu al geweest of niet?

Kga nu weer naar school voor een vergadering....

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    denk het wel chiaraa, als hij gisteren posi was en nu minder, tenzij je heeeel veel gedronken hebt, of niet lang genoeg je plas opgehouden, maar ik denk echt het eerste

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    bannercheck

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Vandaag geen positieve test meer, afwachten dus maar weer tot 1e kerstdag....

13. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Als dat dan geen feest is!

Succes!

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ja, dat zou wel een heel mooi kerstcadeau zijn!

15. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ja dat wel, maarja, 25% kans per ronde dat het raak is en 75% van niet.

Kan dus ook een sombere kerstdag worden!

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    NEEEE chiara zo mag je niet denken het glas is half vol in plaats van half leeg!

en trouwens alles en iedereen raakt zwanger om mij heen dus jij behoort waarschijnlijk ook bij deze gelukkige.

wat is het hier trouwens rustig.

mijn vruchtbare dagen zijn ingegaan vorige maand had ik mijn ei ook op dag tien (dat is vandaag) maar helaas mijn mannetje ligt in beb en voelt zich niet lekker mijn ovutest is al drie dagen negatief gelukig hopelijk is hij morgen weer fit hij baalt er zelf ook van hij wil zelf ook heel graag.

groetjes

17. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Heh shit Puck zal je net zien!

En tja, ik hoop natuurlijk voor mij dat jouw theorie klopt ;)

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Laat ik me daar dan ook maar bij aansluiten. ;)

19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Misschien moet ik meer in een ander topic gaan schrijven. Aangezien je dus elke ronde een kwart kans hebt, maar het bij ons cluppie nog niet echt lukt!

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey chiara je gaat ons toch niet verlaten?

bij ons is het vrijen gisteren gelukt maar wel moeilijk hopelijk gaat het morgen beter.

groetjes

Deel Deze Pagina