help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hahaha ik ga niet weg, was maar een grapje!

Goed dat het gelukt is Puck!

De eerste paar keer deze ronde lukte ook niet zo goed, gelukkig was mijn ei laat. Ik heb toen weer nieuwe spuitjes en potjes bij de apotheek gehaald, zodat het altijd nog via zelfinseminatie kan.

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Iemand enig idee hoe het met Lilmomo is? Of als je zelf meeleest? Ben nieuwsgierig of de samenlevingtest al geschied is?

Hier de ongi weer voorbij.... alvast gaan voorbereiden op het klusschema! :) Wel besloten nu niet meer te gaan uitstellen, nog 1x proberen en anders in januari ( 14e is NOD ) dan naar de dok om een verwijzing naar de gyn. Effe alles checken,... ook voor onze eigen rust.

Dus jah... weet van mezelf dat we er echt keihard voor moeten gaan deze maand,... want hebben het beide niet zo op ZH bezoeken zitten... wie weet werpt het zijn vruchten af,... hahaha.

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

Sorry dat ik heel de tijd niet veel van me heb laten horen! Zit zelf ff in een diep dipje al een paar weken! Maja we komen er wel uit alleen heel de maand nog niet geklust omdat ik dus totaal geen zni heb niet dat hij het probeert maar ik heb dus ook geen zin om het te proberen bij hem(grins) weet niet wat ik heb, we vertrekken vannacht voor 2 weekjes naar duitsland, hopelijk gaat het daarna een stukje beter want we zijn gewoon toe aan rust!.

Jullie zullen me snel weer horen!

Groetjes lilmomo

p.s denk aan jullie en duim voor jullie

4. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Geniet van je vakantie Lilmomo, hopelijk doet het je goed en kom je inderdaad weer als`"herboren" terug"

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    he meiden, het vraagt ook nogal wat van jullie hoor, al die strees de hele tijd, wel klussen, niet klussen, wel naar de dokter (nog) niet naar de dokter, pffffff zwaar hooor....
    Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdage, geniet van de vakantie allemaal en kijk vol goede moed naar het nieuwe jaar!

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    thanx

7. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Bedankt Majkuh!

Natuurlijk wens ik jou hetzelfde !

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    limomo fijne vakantie geniet van je rust.

thanx majkuh

ik hev vandaag van de meiden van het werk kerst kadootjes gehad echt lief chocolade twee boeken en een geluks engel op een glazen bol voor op mijn nachtkastje echt superlief ik moest even een traantje wegpinken. als je dat van je personeel krijgt is toch wel een teken dat je iets goed doet.
    de meiden weten dat we zo lang al bezig zijn.

vanavond moeten we eigenlijk nog klussen maar mijn mannetje is nog niet fit ik denk dat het morgen wordt hopelijk is dat niet te laat en leven de zaadjes een halve dag langer.

groetjes

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hopelijk is man snel weer fit Puck! Je ei blijft 12 uur leven...
    Lief dat je collega´s cadeautjes voor je hebben gekocht. Erg sympathiek van ze!

Hier beetje vaag, eigenlijk tot gisteren geen symptomen, maar vandaag...
    2 keer moeten huilen voor iets op tv
    gevoelige borsten
    klonterige afscheiding :oops:
    steekjes/kramp links in mijn buik.

Kan natuurlijk alles betekenen, maar zo ga je toch twijfelen of het misschien wel een keer raak is. Denk dat ik het testen nu niet lang meer uit kan stellen :(

Update: negatieve test. Nouwja, het is ook nog wel erg vroeg... :(

10. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    spannend chiara het klinkt goed we gaan voor je duimen maar voor een testje is het inderdaad nog te vroeg.
    hoeveel dagen zit je nu na je ei?

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hai Ladies,

vanmorgen weer een foto genomen, deze week 2 kilo (!) aangekomen en het is duidelijk te zien ;)

Voor wie wil zien, hij staat in mijn album.

CHIARAA: klinkt wel heel hoopgevend meid, het zou echt een super kerstcadeautje zijn!

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik denk dat mijn ei de 15e was,
    14 was hij positief, 15e nog een beetje
    de 16e weer negatief.

Afwachten dus maar..

Majkuh, wat een verschil met de foto van 19 weken! En met 13 weken juist weer niet zo, maar dat was ook waar je het met vk over had toch?

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ja, echt een groot verschil, maar moet eerlijkz eggen, begin vocht vast te houden, mijn houden beginnen op te zwellen een beetje, mijn kleren zitten nu wel heeel strak (al een maatje groter gekocht......en in 1 week 2 kilo is wel erg veel ;)

Ach ja, vind mijn figuur prachtig zolang ik niet op de weegschaal sta ;)

14. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hahaha goed gezegd Majkuh!

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Super spannend Chiaraa! Je weet je in elk geval de komende dagen goed bezig te houden; symptomen spotten! ;) Hahahaha,...

Majkuh; mooie foto's hoor! En volgens mij kun je best nog een aantal kilo's handelen!

16. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Vandaag alleen wat pijnlijke tepels, verder niets.

De dagen voor mijn NOD maken mij echt zo gek ! Herkenbaar :| ?

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    thanx libelle :)

Verstandelijk gezien weet ik dat wel, maar kamp al met gewichtsproblemen (in mijn hoofd) sinds mijn 13e, dus loslaten is best moeilijk voor me.

Ik woog altijd 60 kilo, toen gaan samenwonen 5 kilo erbij, OK geaccepteerd alhoewel dat vetje op mijn buik best moeilijk was, nu weeg ik 68,5 *slik* kilo (ben 1,76) en ik weet dat het een prachtig gewicht is, maar pffffff ik vind het eerlijk gezegd best moeilijk soms, en die borsten, gadver, ik heb normaal een Acupje, nu een knetterstrakstaande cup C (en een flinke!) echt net siliconen, past zo ontzettend NIET bij mij, dat vind ik best lastig hoor....*bloos*

18. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Nou ik vind die laatste foto van je echt super hoor!

Zo een zou ik nooit op de site durven te zetten!

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hihi, dankjewel :oops: ;) het gedoe met mijn gewicht zit em ook echt in de nummers hoor, dus zolang ik mezelf net weeg gaat het prima, zodra ik dat wel doe gana er allerlei rare dingen in mijn hoofd om die zeggen dat ik te veel weg :rolleyes: terwijl als ik de foto bekijk ik eigenlijk gewoon prachtig zwanger ben :oops: :D

20. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Zo is het maar net!

Deel Deze Pagina