help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik bedoelde natuurlijk waarvan hun mannetjes niet van sex houd.
    Sorry.

2. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hey puck,
    jeetje meid wat kl***.
    ik kan me jou reactie heel goed voorstellen, van nou laat maar zitten, ik ben er klaar mee.
    niet goed maar heel goed voorstellen hoor. ik zou het echt niet anders gezegd hebben. ik zou zelfs nog gezegd hebben stop hem maar in het sleutelgat (niet dat het past ;) )

Thura Geplaatst: Di Feb 05, 2008 12:36 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Puck, ik vind het niet zo slim dat je zegt dat het niet meer hoeft omdat je ei al is geweest. Dan krijgt hij niet echt het gevoel dat het ook voor de leuk is... Ik snap je reactie wel, ik zou ook ontzettend gefrustreerd zijn maar ik weet niet of dit je zaak goed doet. Sex is ook een beetje een gewoonte, dus hoe meer je het doet hoe meer je het doet. Ik zou dus blij zijn met elke beurt, plat gezegd, want dan gebeurt er tenminste wat. Of denk je dat dat soort dingen allang neit meer helpen en dat het toch elke keer een moetje is?

Thura, wat moet je dan?
    gaan liggen en tegen je zin in sex hebben, omdat je man lief opeens een kolder in zijn kop krijgt en wel wil?
    sorrie hoor maar ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar dat kan ik echt niet.

Evamariah Geplaatst: Wo Feb 06, 2008 9:44 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Dames...geef die kerels gewoon flink wat eieren te eten rond je eipsrong...in over gerechten en weet ik het allemaal waar neit door heen...daar worden ze hitsig van en zelf ook proberen te genieten....is zoooooo belangrijk....en de man niet op de hoogte stellen van een aankomende eisprong!

Succes!

erg leuk bedacht maar volgensmij is dat een heel groot fabeltje :D

mijn man eet ze regelmatig maar het word er echt niet beter van hoor. helaas :(

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    edith

THANX ik moest erg lachen om je berichtje het doet me goed!
    we hebben gisteren avond er over gesproken en hij belooft beterschap volgende maand ik heb wel even gezegd dat als hij geen zin heeft om het te doen hij wel af en toe hand werk moet verichten om de zaadjes vers te houden. daar had hij ook geen zin in grrrrrr ik heb echt een uniek geval maar wel lief!

groetjes

4. Niet meer actief

En als jij nou handwerk bij hem vericht?
    Wilt hij dat wel dan?

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    taboe! hoef ik niet eens over te beginnen ik zou hem zelfs iedere dag in mijn mond stoppen zelf dat wil hij niet (uniek he) en ik ben er echt niet slecht in hihi heb ik gehoord van mijn ex vriendje

6. Niet meer actief

Hmm dat is jammer.
    Apparte vriend heb jij, niet dat het erg is.
    Alleen zonde dat het op deze manier niet goed zal lukken.

Ik hoop voor je dat hij de volgende ronde vlak voor je eisprong iets wilt ondernemen.

En probeer elke kans te benutten de keren dat hij sex wilt, tenzij jij zelf geen zin hebt dan natuurlijk niet.

Ik zal voor je duimen meid!

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    THANKS ! ! !

8. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    die puck dacht jij dat mijn vent hem zelf vast zou houden hahaha, nou echt niet.

en ik het voor hem doen, het zei met mijn hand, het zei met mijn mond, nou al zou ik op mijn kop gaan staan.
    als meneer niet wil, dan wil hij niet.

ik leef het dus echt wel letterlijk met jou mee.

mijn man gooit het er op, dat zijn vader hem heel goed zijn kop heb ingedrukt, dat hij respect voor een vrouw moet hebben en niet zomaar om het mins geringste er op moet willen springen :confused:

en dat een goede relatie bestaat uit liefde, vertrouwen, warmte en overal samen over kunnen praten.
    natuurlijk zijn vader heeft voor een heel groot gedeelte wel gelijk en op de sex na hebben, we ook echt wel een ijzer sterke relatie en zou hem voor niks en niemand in willen ruilen.

waar de meeste hen moeder of beste vriendin voor opbellen, daar bel ik mijn man voor.
    ik kan echt alles bij hem neer gooien. en hij is de gene altijd die me rustig krijgt en met mijn bijde beentjes op de grond laat staan enz enz.

en ik denk dat jou relatie betreft een beetje het zelfde werkt, anders waren we al lang al opgestapt toch ;)

hou je taai meid laat je niet kiste. mannen pfffffff we zullen ze nooit helemaal begrijpen.

9. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    je hapt helemaal gelijk edith

onze mannen kunne elkaar de hand schudden.
    en inderdaad anders was ik nooit zo lang bij hem gebleven alleen ik kan bij nijn vriend met alles teregd zolang het maar niet over sex gaat dan brabbelt hij maar wat terug.

ik moet elke keer wel lachen om je berichtjes je schrijft erg grappig.

groetjes

10. McNugget

McNugget Niet meer actief

He Meiden...

Haha super grappig.. wat kunnen mannen toch vreemd gedrag vertonen als ze moeten presteren. De mijne ook hoor daarom zeg ik niet meer wanneer ik het vruchtbaarst ben.

Want anders probeert hij het wel maar duurd het een eewig heid wanneer die zaadlozing nou is optreed haha... en dan word hij helemaal sagerijnig. En ik lig erbij en denk alleen maar kom nou.. kom nou! :confused:

Zodra het lukt, ga ik gelijk in handstand tegen de muur.. ... ( vandaar dat bij hem de lol er nu wel af is denk ik )

Succes allemaal Be Sexy 8)

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh meiden,

dat is wel heel erg balen zeg.....en ja die eieren is ook maar een grapje hoor hihi;)

Heel veel succes....en er bestaat trwns een liefdes drankje uit maleisie die schijnt ervoor te zorgen dat de man zin krijgt....je kunt het natuurlijk altijd proberen....!Sexy lingerie kreeg die van mij zover s'avonds heel erg laat....;)

Succes.....en liefs eva

12. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    ze moeten samen met zijn 2tjes een topic openen.
    misschien kunnen ze er samen uit komen.
    leuk als mannen onderling :D

ik ben wel blij dat je er nog om lachen kunt, want eigenlijk is het helemaal niet grappig allemaal natuurlijk.

zo haal je er toch wat pocitiefs uit. dat houd je op de been meid ;)

niks mis mee. verder ben ik wie ik ben en type ik wat er in me opkomt zonder eigenlijk na te denken wat een ander te lezen krijgt. :(

eigenlijk type ik als een kip zonderkop dus.
    :oops:

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    goedemorgen

hoe staat het er voor met de romantische mannen?
    ik weet nog niet of ik iets met valentijnsdag doe hebben jullie nog leuke tips (geen versiertips die heb ik al genoeg) leuke orginele ideeƩn?

groetjes puck

14. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Romatisch mannetje dat was bij mij maar eenmalig. Gisteren zei ik tegen hem van umh schat heb je zin snap je op een beetje romatische manier. zei hij door leuk heb je zondag al niet genoeg gehad. ben moe. Valentijnsdag uhhmm daar doet hij niet aan zegt hij hij vind dat allemaal maar onzin, hij zegt ik hou zowieso van je, dus waarom moet dat. Lekker romatisch toch. :(

15. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    in de week is mijn ventje meestal ook niet te vinden te moe geen zin noem maar op maar met een beetje spelen komt dit op de vruchtbare momenten wel in orde hoor hij wilt ook wel graag een kleintje dus zonder klussen komt dit er niet he maar uitdagen dat helpt hier wel hoor :D

16. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hallo met zijn alle,

nou als mijn man van zijn woorden daden gaat maken, dan ga ik het beleven hoor van het weekend. :p
    vandaag ontdekte ik vruchtbaar slijm, ook handig mijn man staat weer ergens onderweg te overnachten, :(

maar hij heeft me belooft morgen avond te vrijen, en dan doen we het zondag en dindag ook :) zegd hij hahaahahah nou das wel erg veel van het goede maar we gaan het zien.

neem maar van mij aan dat ik heel erg teleurgestelt ga worden. :cry:

ik ga jullie op de hoogte houden hoor,

en over valentijn, ja sorrie daar doe ik zelf niet eens aan. ik vind het een beetje commercieel. ik ben erg van het spontane.

en mijn man verwent me best veel zo tussen de bedrijven door.hahahahaha dit klinkt ook stom he als je geen sex krijgt hahahaha.

maar goed hij komt heel regelmatig in belgie en ik ben dol op belgische bonbons. die neemt hij regelmatig voor me mee. en ik krijg geregelt een bos bloemen en hij verzint altijd wel wat leuks om te doen dus valentijn hoeft voor mij niet.

meiden succes

kiefs edith

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    edith: succes dit weekend we gaan er vanuit dat je deze keer niet teleurgesteld wordt maar dat we positief moeten blijven.

lilmomo: romantisch!
    ja twee keer in de week het was te proberen grrrrr mannen

wij doen eigenlijk ook altijd weinig met valentijnsdag alleen de eerste twee jaar.
    het eerste jaar kreeg ik een weekendje londen het tweede jaar kreeg ik een strijkbout en de jaren daarop niets meer. ik stuur iederjaar een vrijgezelle vriendin een bloemetje en vertel dat niet haha dat is zooooo leuk die reactie pas na een tijdje vertel ik pas dat ik het was.

groetjes

18. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hey tibo,
    als jij je man nog uitkan dagen dan kan er nog een hoop goed komen hoor :D

nou hier hebben we gister gahad. ik ben niks teleurgestelt nog. het was het wachten weer waard :D . met alles der op en der aan hahahaha.

al ben ik wel bang dat het telaat was. mijn temp is vanmorgen 2 /10de gestegen :(

ik snap nog niks van dat tempen,maar weet wel dat je temp stijgt na de eisprong toch?

ik heb niks tegen mijn vent gezegd en wil wel weten of hij zijn woorden waar maakt. erg gemeen misschien,maar ja morgen moet hij zijn best nog maar ff doen en dan zeg ik hem wel dat zijn ronde voor het kindje er op zitten

succes meiden.

liefs edith

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    wauw edith supperrrr als je temp vandaag is gestegen zat je volgens mij gisteren goed je temp moet nu drie dagen hoog blijven dan weet je het zeker .
    nu op het wachtbankje twee weken! ik ga voor je duimen

20. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Mmm lekker raar, stond vanmorge op en had echt het gevoel ben ongesteld. NOT, moest eigenlijk gisteren ongesteld worden als ik van me laatste cyclus uitga dat is 26 dagen, gisteren niet geworden dus dacht zal wel morgen zijn, ook niet dus. Zwanger kan ik ook niet zijn want heb alleen vorige week gesekst. Lekker frustrerend. nu maar wachten tot ze komen.

Deel Deze Pagina