chiara ik ga hééééél hard voor je duimen! welterusten ik kom morgen weer hier kijken hoe het met je gaat groetjes
dat kan chiaraa dat eb ik ook wel eens gehad allerlij dingen voelen die er niet zijn. we blijven voor je duimen geen bloed geeft moed! succes ik doe niet broekgluren maar zwangerschapspagina gluren ha ha groetjes
Dat kan je wel zeggen dat het vermoeidend is pfffff.... Maar bij mij is er ook nog niks tezien, vanmorgen een beetje wit slim en meer niet.
Ik had vandaag een tampon in gedaan zodat ik niet iets zou ontdekken bij mijn schoonouders. Toen ik deze vanavond uit deed, zat er op het einde een puntje bloed. Zal dus wel gaan doorzetten... Ben erg verdrietig en teleurgesteld nu. Ik vind het erg zwaar om zwanger te raken, het doet mij echt heel veel allemaal
Lieve chiaraa ik hoop voor je dat het toeval was, maar de kans is groot dat je inderdaad ongi word...... Is het misschien een idee om even helemaal afstand te nemen? Geen ovutesten, tempen, forum of wat dan ook? Kan me voorstelleen dat je hier knettergek van word. Misschien alles even op een laag pitje zetten. Ik begrijp dat dat bijna onmogelijk is, maar deze stress en teleurstelling zijn niet goed voor jou en kan me voorstellen dat het ook druk legt op je relatie..... Ik denk aan je meis xxxxxxx
Niks te zien weer, maar toch: niet zwanger. Het is gewoon wachten tot het doorzet En hoe is het bij/met jou Little Miracle?
Bij mij is er nog geen enkel teken dat ik het moet worden. Heb het soms wel heel warm en voel me heel goed. Ik zit ook pas in ronde 2, verwacht ook nog niet dat ik zwanger bent maar vind het toch wel spannend. Ik lees veel hier en zie dat bijna iedereen al veel langer bezig is, vind het voor jullie veel erger dan voor mezelf als ik ONg wordt.
chiaraa zwaar klote meid sterkte ik heb ook gedacht een tijd geleden om afstand te nemen maar het blijft gewoon kut om ongesteld te worden hoe je het ook went of keert. we zijn nu bijde al zo lang bezig het wordt inderdaad erg vermoeiend en ik denk soms ook dat het gewoon niet gaat lukken. maar we geven niet op het glas is half vol en niet half leeg en onze kinderen worden gewoon wonder kinderen zo lang we er dan aan geknutseld hebben. hele hele hele dikke knuf groetjes puck
Uhmz om eerlijk te zijn slecht... Komt natuurlijk niet alleen door deze mislukte poging, maar even door van alles bij elkaar. We hadden gezegd dat als het nu niet gelukt zou zijn we naar de dokter zouden gaan, dus dat speelt ook nog een beetje mee. Op dit moment ben ik daar toch nog niet aan toe. Het heeft allemaal nog wat meer tijd nodig, maar ik voel mij alles bij elkaar erg rot. Hoe gaat het bij jou Puck, hoe voel je je?
chiaraa sterkte meid! durf je niet naar de dokter voor de confrontatie of voor de onderzoeken? misschien valt er wel een last van je af als je geweest bent? hier alles ok ik voel helemaal niks dus het zal wel weer niet raak zijn. verder baal ik de laatste tijd enorm van de uitjes en dagen die we mee maken. kerst oud en nieuw net ons jaarlijkse etentje gehad met de vriendenclub het is al weer een jaar geleden dat mijn vriend zijn beste vriend is overleden. bij al die momenten was ik vorig jaar net zo met zwanger worden bezig als nu. bij onze vriend in coma lag heb ik nog bij zijn bed gezeten en tegen hem gepraat en gezegt dat hij vol moest houden omdat we bezig waren met kinderen en dat hij dat nog mee moest maken. ik besef dan elke keer weer dat al zo lang bezig zijn. alles komt goed in 2009 we houden de moed er in! groetjes puck
Hey meiden, Ff een kleine update vanaf mijn vakantie, mijn ongesteldheid is bij mij gisterenavond doorgekomen 1 of 2 dagen eerder dan normaal. heb de gyn gebeld voor een afspraak voor de samenlevingtest hebben ze weer geen plek dat is nu maand nummero 3 al dat het niet gaat, maja ik moest om 4 uur terug bellen of ik alsnog niet een afspraak kon krijgen. chiaraa echt kut voor je leef met je mee en begrijp wat je bedoel. groetjes lilmomo
Wat is dat toch met die afspraken Lilmomo,... schiet lekker op. Kun je niet naar een ander ziekenhuis in de regio?
Ha meiden, mag ik ook met jullie meekletsen? Ik ben dus Hartje en ondertussen alweer 2,5 jaar bezig zwanger te worden. Mijn vent zegt wel graag kinderen te willen, maar dat we nou echt vaak klussen Nou nee dus. Hij is er ook totaal niet mee bezig, zou dus ook niet weten hoe mijn cyclus in elkaar zit volgens mij. Nou zouden we eigenlijk afgelopen januari al naar de dokter gaan, want ja ik wordt er ook niet echt jonger op. Maar op de een of andere manier gebeurd er telkens weer iets waardoor we dus niet gaan en daar baal ik ondertussen wel verschrikkelijk van. Mijn cyclus is ondertussen ook aardig veranderd, heb in januari een auto ongeluk gehad en daarna was het ineens een stuk korter. Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga tempen of ovulatietesten ga gebruiken, dan weet ik tenminste of ik wel of geen eisprong heb. Wat zouden jullie me aanraden? Oja, ik kan niet te lang achter elkaar achter de compu, dus het kan soms even duren voor ik reageer of even kom buurten. Als je antwoord op mijn vragen wil geven, dan graag kort en bondig, mijn concentratie is nog niet helemaal toppie. groetjes Hartje1