help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey hey,

Moest om 4 uur terug bellen dus ik gelijk gedaan, ik kan eindelijk terecht na 3 maanden voor mijn samenlevingstest. 9 januari 2009 om 15:15 is het dan eindelijk zo ver.
    de rede dat het zo lang duurde was dat ik hier in het weekend ongesteld ben geworden dan de dag dat ik voor die test kon de arts geen plaats had en de laatste keer was het niet doorgegaan omdat ik naar een ander ziekenhuis moest want daar had hij op die dag plaats maar ik zit nog met me vervoer ben nog bezig met me rijbewijs. :D dus dat is ook niet handig. Naja nu maar kijken wat eruit komt 9 januari :rolleyes:

groetjes lilmomo :confused:

2. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Puck: Weet nog goed dat je dat vorig jaar schreef. Heftig was dat. Had alleen niet bedacht dat dat alweer een jaar geleden gebeurd was. Sterkte de komende tijd!

lilmomo: 9 januari moet het goedkomen, 3 maanden is wel erg lang!

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Chiaraa: kl*te meis :( getverderrie zeg, maar ook nog steeds geen ongi.......?

Lilmomo: jeetje zeg, je zou toch denken dat ze daar tijd voor maken, hoe lang moet je anders weer wachten?

EGO:
    Ik durf het er bijna niet neer te zetten tussen jullie nare berichten, maar jullie zeggen zelf altijd dat ik het wel gewoon moet doen, dus zal mijn nieuws vertellen.
    Morgen hebben we de 20 weken echo. Vind het echt heel spannend, leef er al weken naartoe. Denk wel dat alles OK is, maar ben zo benieuwd wat het voor geslacht is! het maakt me eerlijk gezegd niets uit, maar wil het wel weten ;)
    Ondertussen voel ik de baby steeds vaker bewegen, ook overdag, dat geeft me wel ene gerust gesteld gevoel.

wat betreft de sex zijn we 'overleden' volgens mij, pfffff, manlief had al niet zulke enorme aandrang, en nu ik ook niet meer hoef sinds ik zwanger ben is het helemaal pet.......vind het niet zo erg want we hebben genoeg intimiteit enzo, alleen het is wel gek. vroeger was ik er DOL op, en vond ik dat het altijd te weinig was, en nu heb ik er helemaal geen behoefte aan, maar goed, voel me ook wel heel kwetsbaar in dit veranderende lijf met al die hormonen......

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hartje hey hallo wat gezelig dat je hier mee komt kletsen ook al is het niet het leukste onderwerp. ja ik weet ook nog van je ongeluk.
    ik schrijf bijna niet meer op het 35+ topic daar zijn ze bijna allemaal zwanger. je bent al echt lang bezig hartje jammer dat je mannetje niet altijd mee wil werken. dat is erg vermoeiend.

makuj: leuk en spannend morgen je 20 weken echo. wel jammer dat jullie niet meer vrijen ik denk ook dat als wij zwanger worden dat het dan ook over is erg vervelend.
    succes morgen en laat even iets weten.

lilmomo: balen meisje dat je ongi bent geworden hopelijk lukt de samenlevingstest geniet nog van je vakantie.

hier alles nu weer ok ik was gisteren echt lastig tegen mijn mannetje alles kwam er uit ik heb een half uur flink tegen hem aan lopen zeiken over van alles en nog wat. ik was echt onredelijk maar goed vrouwen?....
    gelukkig is alles weer goed en zijn we weer vriendjes.

groetjes puck

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Alles is OK en het word een meisje :-D

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Puck, wat een heftige tijd hebben jullie vorig jaar beleefd. Logisch dat je daar nu ook weer/nog mee bezig bent! Veel sterkte.

Hartje, vervelend dat je bij ons topic moet komen, maar je bent van harte welkom! Heel veel succes met je herstel.

Lilmomo, fijn dat je toch nog terecht kan !

Majkuh, goed nieuws zeg! Leuk een meisje! Houden jullie dat voor jullie zelf of gaan jullie het gewoon verder vertellen?

Hier alles weer rustig. We hadden gezegd naar de dokter te gaan als het nu weer niet gelukt zou zijn, maar daar zijn we toch nog niet aan toe. We proberen het gewoon nog een ronde en dan zien we dan wel weer!

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hoi Chiaraa,

Hoeveel rondes ben je nu bezig meis? En waarom nog niet naar de dokter, ben je bang oor de uitslag, of bang voor een stempel ofzo...?

Wij hebben iedereen die het maar horen wil verteld dt het een meisje word, hoef dat niet geheim te houden, vind dat zo raar, mensen die het wel weten maar niemand vertellen. Als ik het al voor iemand geheim zou willen houden is het voo mezelf, zie de meerwaarde van geheim houden voor anderen niet zo, maar dat is mijn mening ;)

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    majkuh hartelijk gefeliciteerd een meisje geweldig.

hier alles ok nog ƩƩn dagje werken dit jaar en dan jaja gaan we er voor in 2009 iemand nog goede voornemens behalve zwanger worden natuurlijk?

groetjes

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Thanx Puck :-D

Goede voornemens: Uhhh ja,
    - minder geld uitgeven
    - minder snoep eten door de week

en verder probeer ik eigenlijk altijd al wel goede dingen te doen, o dingen te veranderen, ook als het geen nieuwjaar is ;)

10. bereke

bereke Niet meer actief

Ik vind het geweldig dat dit topic bestaat! Als je alles moet geloven wat je hoort en leest heeft elke man zin op elk moment van de dag! Vond het al raar dat dit bij ons niet zo was...

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    nee hoor bereke ;)

Ik dacht ook dat mannen 'altijd' wilden, maar wij don het ook maar eens per week of eens per 2 weken en nu ik zwanger ben eens per 3 of 4 weken! pffff.....maar nu ligt het aan mij, het hoeft allemaal niet zo nodig dat gefrut aan mijn lijf.

jammer dat je je bij dit topic aan moet sluiten vanwege het onderwerp ;-_ maarw ees welkom :)

12. bereke

bereke Niet meer actief

Bij ons ligt het aan allebei. Ik had in het begin van de relatie constant zin maar dit is dan veranderd (owv stress, werk,...). Eens we dan aan kinderen begonnen (september) kreeg ik wel terug meer zin maar toen had mijn man niet zo veel zin meer. Als hij stress heeft ofzo lukt het soms ook niet. En de laatste tijd is er vanalles aan de hand op zijn werk dus... . Bovendien lijkt hij "faalangst" te hebben als hij doorheeft dat mijn vruchtbare dagen aangebroken zijn. Is soms wel frustrerend hoor. Maar ja, ik heb zelf lang weinig zin gehad dus ik kan hem weinig kwalijk nemen. Hopelijk komt onze tijd vlug. In elk geval, het doet "deugd" om te lezen dat we niet alleen zijn met dit probleem. Want als je alles moet geloven wat je leest en hoort komt dit alleen maar bij ons voor :( .

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    We gaan nu aan de 10e ronde beginnen, maar de eerste ronde hebben we niets gedaan volgens mij en de tweede ronde heb ik geen ei gevonden.

Dus vandaar, het doktersbezoek komt nog een beetje vroeg. Ook omdat mijn man al in de medische molen zit. Alles tegelijk is ook zo wat...
    We zijn er nog niet aan toe en kijken het weer even aan.

Bereke, welkom in dit topic! Hoelang zijn jullie al bezig?

14. bereke

bereke Niet meer actief

Nog niet zo lang, al voelt het voor mij al lang... . Ik ben eind augustus gestopt met mijn pil (eindelijk want ik wou dit al zoooo lang maar mijn man wou nog even wachten) en ik ben dan vrij vlug ongesteld geworden. Op mijn eerste "natuurlijke" maandstonden was het dan 42 dagen wachten (nog wel met condoom gevreeƫn toen omdat ik nog medicatie moest afbouwen). Daarna duurde mijn cyclus 39 dagen en de laatste duurde 35 dagen. Het vermindert dus wel maar toch lijkt alles zo traag te gaan. Ik ben soms bang dat er iets mis is met ons. Al weet ik dat we nog niet zo lang bezig zijn en dat ik waarschijnlijk nog gewoon aan het ontpillen ben. Maar ben een negatief ingestelde persoon en mijn negatieve gevoelens nemen het soms gewoon helemaal over... . Daarom dat ik veel steun haal uit verhalen van lotgenoten die wel positief kunnen blijven!

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Gefeliciteerd Majkuh!

Super Lilmomo!

Hier momenteel ontzettend druk,... krijg het niet meer bij elkaar geslapen! Grr,... maar klusprogramma is niet onaardig,... dus daar al heel blij mee! Kon nog net allemaal ingepast worden!

16. bereke

bereke Niet meer actief

Wou toch nog even wat aanvullen bij mijn verhaal. Het is bij ons dus niet zo dat alleen mijn man (af en toe) geen zin heeft, maar ik ben dus ook zo! Het is bij ons niet zo dat het er echt nooit van komt maar toch een beetje minder dan bij een "gemiddeld" koppel, denk ik. Wat natuurlijk zeer vervelend is nu we voor een kindje gaan. Het voelt dan tijdens de vruchtbare periode aan alsof het moet en dat bevordert dus bij beide de goesting niet... . En ik ben dan zo teleurgesteld wat hij natuurlijk direct merkt en voelt...
    Ik ga proberen om deze cyclus iets relaxter te zijn maar of me dat gaat lukken. Het is in elk geval al een opsteker dat wij niet de enige zijn met dit probleem. Ne mens zou zich echt abnormaal gaan voelen op den duur.

Trouwens dames, bedankt om mij welkom te heten! Fijn dat ik er nog bij kan!

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Heeey meiden ben jullie nog steeds niet vergeten hoor !

Nieuwe meiden balen dat jullie je hier moeten aan sluiten.. Maar welkom in het clubbie die hetzelfde mee maakt als jullie..

Majkuh wat leuk een meisje! Gefeliciteerd :D

Lilmomo balen van je ongi..

Puck, dikke knuffel

Chiaraa, je meot pas naar de dokter gaan als jullie er echt aan toe zijn hoor.

En dan even een standaard kopiebericht:

Heeey lieve meiden (en de mannen van de lieve meiden :)) en mooie beebs

Ik wil jullie een fijne jaar wisseling wensen.
    En dat al jullie dromen uit mogen komen..
    Veel gezondheid, geluk en liefde !

Liefs Ikdus :D

18. bereke

bereke Niet meer actief

Ook ik wens jullie fijne feesten toe en een schitterend 2009. Dat al jullie wensen mogen uitkomen en dat het een zorgeloos jaar mag worden.

Groetjes,
    bereke

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo allemaal

mijn laatste werkdag van het jaar zit er op!

bereke welkom hier succes meid vanaf aug is inderdaad nog niet zo lang maar als je iets er graag wilt is elke dag te lang succes in 2009

hey ikdus wat leuk weer iets van je te horen hoe gaat het met je?

iedereen fijne feestdagen en een vruchtbaar 2009 ik ga bij vrienden door doen alleen heb ik er nog niet zo veel zin in gewoon omdat er weer een jaar voorbij is en ik bijna 34 jaar wordt hopelijk ben ik volgende week zwanger maar zelf heb ik er geen goed gevoel over.

groetjes

20. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Een gezond en liefdevol 2009 !

En dat onze bescheiden wensjes maar uit mogen komen ;)

Deel Deze Pagina