gelukkig nieuwjaar allemaal met veel liefde geluk en gezondheid en voor ons een beetje vruchtaarheid. allemaal goed door gedaan en heeft iedereen nog tien vingers? ik heb nog nooit vuurwerk afgestoken ik vind dat dood eng. groetjes puck
dames ik zal me wel weer voor de gek houden maar ik denk af en toe steekjes te voelen in mijn borsten oh ik durf niet te hopen. ik denk gewoon dat ik er te veel mee bezig ben en van alles ga voelen ik moet gewoon weer geduld hebben. oh wat duurt wachten toch lang
Spannend Puck. Maar laat je niet gek maken, bij mij betekent het juist dat die ettertjes weer langs gaan komen. Enne... laat dat vuurwerk afsteken maar aan mij over, heerlijk was het weer. Ben wel een held op sokken dan hoor. Wel alles veilig en vooral siervuurwerk en ook alleen met oud en nieuw, niet de dagen of de uren ervoor. Heb net even mijn vingers nageteld, ze zitten er nog allemaal aan
goedemorgen ik ben vanmorgen al weer met de beide beentjes op de grond gezet mijn temperatuur is gezakt dus de duiveltjes komen er weer aan over twee dagen.
hmmm dat is niet zo fijn puck! Balen zeg! Net bij 30+ uitleg gekregen over het tempen enzo, ga er morgen mee beginnen.
Kan het niet zijn dat je temperatuur daalt vanwege die vreselijke vrieskou? Ik heb besloten dit jaar positief te beginnen!
gek wordt ik er van ik heb liever dat ik nu meteen ongi wordt dan die onzekerheid. nu zit ik me weer druk te maken en als ik dan over twee dagen ongi wordt dan lig ik weer met migraine in bed. grrrrr ok dat moest er even uit.
chiara: het gaat redelijk ik weet dat ik ongie ga worden omdat mijn temp vanochtend weer lager was maar tegelijkertijd blijf ik hoop houden omdat ik nog geen spotting heb wat ik normaal minimaal 2 tot wel 4 dagen van te voren heb. ik heb deze maand eigenlijk geen positieve ovulatie test gehad dus weet ik eigenlijk ook niet waneer ik twee weken na mijn ei zit. morgen is het precies twee weken geleden dat we voor de laatste keer geklust hebben voor mijn ei dus we zaten wel goed deze maand denk ik. we wachten maar weer af. ik denk dat net maandag door zet. en hoe gaat het met jou zijn de duivels er nog? groetjes
Hmzz afwachten inderdaad maar of er nog wat gaat komen. Vreselijke dagen zijn dat heh! Hier alles ok, ongi al tijdje voorbij. Eind deze week gaan weweer aan de slag, over ± 1,5 week verwacht ik mijn ei.
mijn hoop is echt weg mijn temp is wederom gezakt naar de temp voor mijn eisprong kwestie van tijd voordat de bom weer barst. voor mijn doen heb ik echt een laat ei. de laatste maanden kwam mijn ei rond dag 10 nu op dag 15 of 16, wie weet is dat omdat ik weer een jaartje ouder wordt? maar goed op naar de volgende ronde in april gaan we toch naar het ziekenhuis. ik geloof er niet meer in op een spontane zwangerschap na 3 jaar geen pil en 18 rondes ovulatietesten. hey chiara als ik nu een vroeg ei heb lopen we gelijk met de wacht weken. groetjes
Ach Puck, weet hoe het voelt. Ook wij zijn al 2,5 jaar bezig en tot nu toe nog helemaal niets wat ook maar op een zwangerschap lijkt. Ben nu met tempen begonnen, maar ben zo bang dat ik dus geen eisprong heb. Na het ongeluk is mijn cyclus ook behoorlijk veranderd. Meis, niet de hoop opgeven hoor! Dikke knuffel van mij!