help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo.
    wat raar.
    als jullie een kindje willen zou hij er toch wat aan moeten doen ziek of niet ziek vind ik , maar succes verder
    ;)

2. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Als het goed is nog voor mijn ei Puck, ben nu begonnen met tempen en zit nog keurig rond de 36.4

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Weet je wat ik raar vind jou mening !

Niet elke man heeft de zelfde instelling als jou vriend hoor.

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ach: ik dus ik reageer niet eens meer op die mensen die denken niet verder dan hun neus lang is.

maar goed mijn ongie is doorgezet dag 1 zit ik nu belt mijn mannetje net op dat hij op kosten van de baas mag gaan skién eind volgende week net in onze vruchtbare dagen en op de sterfdag van onze vriend vorig jaar waar we ook een hele dag een herdenking hebben met de vriendenclub.dus volgende maand zal ook wel weer niks worden.

daarom ga ik nu maar lijnen en veeeeellll sporten zodat ik over 8 weken strak in mijn velletje zit en dan klaar ben om te gaan uitdijen haha

hartje ik vindt temperaturen echt fijn ik temp niet meer elke dag alleen rond mijn vruchtbare dagen en tegen de tijd dat ik ongie moet worden.
    voor mijn ei zit mijn temp altijd rond de 36.2 en lager na mijn ei op 36.5 en hoger
    dus als mijn temp 36.6 is dan weet ik dat we niet meer hoeven te klussen.
    verder gebruik ik ook ovulatie testen dit samen weet ik elke maand wel waneer ik mijn ei heb. en precies 14 dagen later wordt ik elke keer ongie.

maar goed 2009 word ons jaar!

groetjes puck

5. Niet meer actief

ja dat is mijn mening ,
    mag toch wel een mening geven .
    drm open je dit topic neem ik aan!

mijn mening staat buiten die van jou zelf , iedereen denkt er anders over helaas als jij het er niet eens mee bent;)

6. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ach meiden, ik ben het ondertussen wel gewend, van die opmerkingen waar ik uiteindelijk niets mee kan. Ook al zou ik mijn hele situatie hier uitleggen, dan nog zijn er mensen die het gewoon niet willen begrijpen en idd niet verder willen of kunnen kijken dan hun neus lang is.

toetieee001, hou er wel rekening mee dat het me best wat heeft gekost om mijn verhaal hier neer te durven zetten, het is allemaal best persoonlijk. Verder wens ik je veel succes met je mening en hoop voor jou ook dat je snel zwanger bent.

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    het gaat hier niet over een mening maar over een feit onze niet alle mannen kunnen z,n kwakkie gewoon lozen daar komt wel meer bij kijken dan dat wij alleen onze benen hoeven te spreiden!

als het medisch, geestelijk of om andere redenen niet lukt is dat niet raar dan heb een probleem wat je samen met je parter uit moet zien te komen en dat is niet altijd even makkelijk en daarom is dit topic om er met lotgenoten over te praten en en NIET om je negatieve mening te uiten wat ons niet stimuleerd

hier proberen we posief elkaar te steunen in goede en slechte tijden

alle dames dikke knuff van puckie :)

8. bereke

bereke Niet meer actief

Groot gelijk puckie!

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Go Puck !

10. Niet meer actief

nee meid dat klopt ookwel
    was niet mijn bedoeling bedoelde het niet zo.
    iedereen is hier voor zwanger te worden dus ik wens iedereen natuurlijk het beste mijn man heeft ook wel eens geen zin haha.
    maar goed ik denk dat iedereen dat weleens heeft;)

groetjes toetiee wens iedereen het beste ! :oops:

11. Niet meer actief

hallo puck
    het was niet negatief bedoelt.

zoals gezegt sorry , was niet mijn bedoelling.

je hebt gelijk . sommige mannen kunnen dat ookniet;)

ik ben weer zo dom om dat te typen :oops:
    succes iedereen

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ok toetie excuses aanvaard succes met zwanger worden dat is uiteindelijk wat we allemaal willen.

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hai Ladies,

Hmmm, weer ongi's zie ik :( bah.....wat zullen jullie er ondertussen moe van zijn zeg.......vind het echt klot voor jullie meiden.....hele dikke knuffel van mij!

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Weer een hoop duidelijkheid geschept hier,.. hahaha. Ik heerlijk in de vrieskou op het wachtbankje....

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hey hallo dames

vandaag ben ik officieel 3 jaar niet meer aan de pil de reden daar voor is dat ik vandaag 3 jaar geleden ben geopereerd aan mijn baarmoeder jeetje wat gaat de tijd toch snel.

ze zeggen wel een drie keer is scheepsrecht geld dat ook voor drie jaar? haha

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik denk het!

17. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik kom weer gluren hier. Helaas zie ik allemaal ongi's :( .
    Succes meiden, op naar een 2009 beebje.

dikke kus van Poeki

18. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ha Poekie

Voor jou gaat het lekker opschieten zeg!
    Hoe gaat alles ?

19. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

Allemaal nog een goed en gezond 2009 toegewenst!
    Ik ben eindelijk weer terug in Nederland, morgen is de grote dag dan moeten we voor de samenlevingstest ben benieuwd! Wel doet mijn mannetje ook al kost het hem veel moeite zijn best en hebben we gisteren ook nog geklust. Dus nu maar hopen dat het wat word.

Ik laat jullie weten hoe het gisteren was,

Groetjes lilmomo

20. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Umh ik bedoel morgen hehe :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Deel Deze Pagina