help mijn man wil niet klussen!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by puck1234, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Succes Lilmomo! En klussen net voor de eisprong pakken ze je in elk geval niet meer af!

2. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Juig niet te hard, ben echt boos sagerijnig kwaad alles wat je kan bedenken. Hij had er dus geen zin in vanmorgen! Dus heb de gyn kunnen afbellen want ik moest om om 15:15 zijn. Belt hij net op ja ben zo thuis, hij stikt er maar in!
    :x :x :x

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Sterkte!

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    oh lilmono balen snapt hij niet hoe belangrijk dit is?
    ons was het ook niet gelukt de samenlevings test maar niet omdat hij geen zin had maar omdat het niet lukte na een half uur proberen.

sterkte meid dikke knuff

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    geen zin? pff wat een *** kan hij toch een keer zin MAKEN :rolleyes:

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Wat zal jij balen Lilmomo en dan heb ik het waarschijnlijk nog lichtjes uitgedrukt!

Succes.....

7. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Jup heel erg lichtjes uitgedrukt! Maja meneer is al zo'n piekeraar en heeft al niet vaak zin maja zijn oma is woensdag overleden en daar zat hij te veel mee in zijn hoofd zei hij! Naja dan moet ik het maar geloven he! Tot nu toe weer niet gesekst, alleen woensdag! Maja toen wist hij het nog niet van zijn oma.

Groetjes lilmomo

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    En hoe is de sfeer er nu onder Lilmomo?

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Ooow wat verschikkelijk balen Lilmomo !
    Hopelijk maakt hij vandaag toch nog even zin, ondanks hij een moeilijke periode heeft nu.
    Dikke knuff !

Puck, ik hoop inderdaad ook 3 jaar is scheepsrecht :) , mag nu wel een keertje raak zijn !

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Ik denk niet dat hij veel zin gaat hebben vandaag! We zijn sinds vorige week terug uit duitsland en 4 dagen later overlijdt zijn oma, hij voelt zich nogal kut dat hij nu niet langer is gebleven en dat het echt zo slecht met der ging ze was nog maar 74 vind ik eigenlijk vrij jong! Maja ik geef hem gewoon zijn ruimte en zijn rust:S want hij had het er eerst niet eens over gehad! Dat kwam gisteren middag pas uit zijn mond rollen! owja me omda is trouwens overleden zo heel droog maja gisteren avond brande hij wel in tranen uit dus het zit hem wel degelijk dwars, naja nu maar kijken wat deze zaterdag avond brengt.

groetjess lilmomo

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0

Hehe of ik doe lekker romantische en val om half 10 al in slaap op de bank tot sóchtends haha. naja hij baalde dat ik niet boven was gekomen haha naja pech gehad

12. Vera77

Vera77 Actief lid

Jan 8, 2008
    115
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik kwam ook even kijken hoe het er met jullie voorstaat. Helaas geen nieuwe zwangeren. Heel veel sterkte en succes dit jaar!

Enne Puck... nog steeds geen baby hier (nu 40w4d)!

Vera

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Spannend Vera !

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    hey vera spannend het wachten zal wel lang duren nu?

in ieder gaval niet op mijn verjaardag geboren dat was vandaag 34 jaar ben ik geworden ik heb net 48 volwassenen en 17 kinderen op mijn feestje gehad was best druk ik zit nu net en alles is de deur uit.

groetjes

15. Vera77

Vera77 Actief lid

Jan 8, 2008
    115
    0
    0
    Nog gefeliciteerd Puck! Dat klinkt als een vermoeiende verjaardag..

Het wachten gaat inderdaad lang duren. Het kindje was vorige week nog niet ingedaald. Straks mag ik weer naar de vlk. Kijken of het nu wel het geval is...

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Alsnog gefeliciteerd Puck!

17. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    gefeliciteerd puck!

18. bereke

bereke Niet meer actief

Puck, ook van mij nog een late maar gemeende "gelukkige verjaardag".

Ik denk dat ik vandaag een positieve ovutest heb gehad (ben niet zeker omdat ik er pas mee bezig ben en alles nog niet perfect kan interpreteren). Dus ik moet m'n mannetje nu gaan verleiden. Weet alleen niet goed hoe want hij weet dat het vandaag zou "moeten" en dan is het altijd moeilijk omdat die druk er achter zit. Ik hoop maar dat het lukt.

19. bereke

bereke Niet meer actief

En zoals ik al dacht is het er dus niet van gekomen. We hebben dapper een serieuze poging ondernomen maar lukt niet tot de finish. Dus weer een maand weggegooid. Super!

20. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Morgen misschien nog een kansje?
    Ik heb vaak twee dagen een posi test....
    Wij proberen ook altijd meerdere keren voor de geplande eisprong te klussen, zo is die ene keer niet meer zo belangrijk.

Puck, nog gefeliciteerd! (mijn man was gisteren ook jarig ;) )

Share This Page