help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Dat gaan wij volgende keer dus ook proberen te doen. Maar omdat tot nu toe mijn cyclus altijd maar verkort (42,39,35) ben ik met ovutesten begonnen. Die streepjes bouwden niet echt op zeg maar dus ik had nu nog geen positieve test verwacht. Dadelijk eens zien of hij nog positief is.

En ik ben gisteren vroeger dan mijn man gaan slapen (nog beetje triest en ook wel chagrijnig) maar toen hij kwam slapen was ik nog wakker. Mijn trukendoos nogmaals bovengehaald en deze keer met succes. Dus wie weet...
    En het lukte volgens mij nu wel perfect omdat hij het niet meer verwacht had. Hij voelt blijkbaar echt wel heel veel druk van mijn kant :( . En ik probeer om zo relaxt mogelijk te doen en om niets te laten merken maar hij merkt het toch.

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Op hoop van zegen Bereke!

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    fijn dat het nog gelukt is bereke

dank je wel voor de felicitatie,s

mijn vruchtbare dagen beginnen morgen mjn ei komt meestal tussen dag 10 en 15 en nu lig ik met een zware griep in bed een bijholt onsteking voel me echt klote. en mijn vriend vertrekt vrijdag vroeg om te gaan skieën mijn mannetje wil het nog twee keer doen voor dat hij gaat maar ik vole me echt brak dus ik heb nu zelf geen puf. volgende maand dan maar.

groetjes

4. bereke

bereke Niet meer actief

Oei puck, da's een slechte periode om ziek te zijn! Maar goed, het is nu niet anders. Misschien dat je je morgenavond toch wat beter voelt en het alsnog lukt? Veel beterschap in elk geval! Rust maar goed uit!

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Toch ongelooflijk he,... dat er altijd wel wat tussenkomt... maar,... heel herkenbaar helaas!

Ik mezelf weer langzaamaan gek aan het maken,... heerlijke tijd is het toch ook altijd. Maar heb me voorgenomen pas te testen als ik een paar dagen overtijd ben,...

6. bereke

bereke Niet meer actief

Het is hier zo stil...

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    libelle spannend ik ga voor je duimen probeer je inderdaad niet gek te maken ook al weet ik hoe moeilijk dat is. hier komen de duimen...........................duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
    duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
    duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

bereke het is inderdaad stil hier ik ben ziek heb dus ook niet veel te melden.

8. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    bereke ik heb even op je temp kaarje gekeken spannend hoor ik denk dat je temp morgen wel zal stijgen. ik heb ook lang getempt maar doe dit niet meer elke dag eigenlijk alleen rond mijn ei ik weet voortaan heel goed wat mijn basis temp is.

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Nou gezellig cluppie is dat hier! Hahahhaha,... ik ook half ziek... inmiddels wel wat aan het opknappen... flinke keelpijn, en een neus vol snot!

Thanx voor de vele duimen,... laten we hopen dat ze hun werk doen.

Niet veel symptomen overigens die ik aan een evt. zwangerschap kan koppelen,... het grotendeel wijt ik namelijk aan de griep.

Morgen nog geen test doen... als ik het volhoud. Heb enkel nog een Etostest liggen, maar als ik hier het forum moet geloven deugen die voor geen meter. Dus zal me moeten beheersen niet als een gek naar de Kruidvat te sjezen voor de uiteraard zeer betrouwbare 2 voor 5 euro testen.

10. bereke

bereke Niet meer actief

Libelle, zo spannend! Ook mijn duimen draaien op volle toeren voor je!

Lief dat je even naar mijn kaartje hebt gekeken puck! Ik hoop dat mijn temp. morgen stijgt. Dan ben ik tenminste zeker dat ik een eisprong heb gehad. Er heeft mij namelijk iemand gezegd dat je waarschijnlijk geen eisprong hebt als je cyclus langer dan 35 dagen duurt (en de gyn. heeft dit min of meer telefonisch bevestigd). En aangezien vorige cyclussen altijd minimum 35 dagen waren :( .

Ik hoop trouwens dat gisteren klussen voldoende was. Ik vrees dat het er vandaag weer niet van gaat komen :( .

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Mijn HA vertelde me juist dat ik me daar niet druk over moest maken,... over die lange cyclus... dat ik wel degelijk een eisprong zou hebben,... dat ie alleen veel later zou zijn en ik hem daardoor misschien regelmatig gemist had.

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Libelle, mijn cyclus is heel netjes 28 dagen, MAAR mijn ei springt pas tussen dag 17 en 19 dus mooi niet op dag 14, en dat weet ik door tempen en ik voel mijn ei heel goed (lees:lig letterlijk dubbel van de pijn AUW!weet dan oook EXACT wanneer ik bevrucht ben geraakt haha)

Dus bij 32 dagen zou jouw ei weleens veeeeel later kunnen zijn dan je zelf altijd gedacht had end at dat de reden is dat je nog niet zwanger bent!

13. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Dat zou inderdaad heel goed kunnen,... maar toen ik echt nog heel lange cyclussen had wilde ik niet meer telkens ovutesten gebruiken, kostte me een kapitaal... maar als mijn cyclus nu eens een beetje hetzelfde zou willen blijven dan is het gebruik ervan weer een optie.

Maar vooralsnog ben ik nog niet ongi.... vandaag NOD.

14. bereke

bereke Niet meer actief

Spannend libelle? Wanneer zou je gaan testen?

Mijn temp. is dus niet omhoog gegaan hé! Maak me er toch een beetje zorgen over.

Gisteren is er van klussen niks meer in huis gekomen dus ik heb niet zo'n positief gevoel bij deze ronde. Had ik vorige rondes trouwens ook niet hoor omdat er toen ook telkens iets tussen kwam én omdat we waarschijnlijk op de verkeerde momenten geklust hebben omdat ik niet wist wanneer ik mijn eisprong had (gebruikte nog geen ovutesten toen).

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    waarom niet tempen libelle?

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Weet eigenlijk niet wanneer ik wil testen... Wil mezelf eigenlijk een grote teleurstelling besparen.... maar wie weet ontneem ik mezelf ook wel een grote verrassing! ;) Ik denk dat ik zaterdag ga testen, mocht het nog zo zijn dat ik niet ongi ben... Maar zoals ik in eerdere berichtjes al vertelde... hoop dat ik me zolang kan beheersen... tot op heden nog geen signalen van een naderende ongesteldheid,.. maar ook niet van een zwangerschap geloof ik.. Afwachten maar! Pfff

17. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Temperaturen is ook geen optie volgens HA omdat dit een vertekend beeld geeft,... in mijn geval dan toch. Ik werk onregelmatig... in de zorg. Het is voor mij niet mogelijk op een vaste tijd te tempen... en mocht dit al wel lukken dan zou ik me weer moeten afvragen wat heb ik daarvoor al allemaal gedaan? Enfin.. werd niet gestimuleerd.

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    aha, nee, dan is het begrijpelijk, jammer omdat het zo'n goedkope manier van testen is, kan me voorstellen dat je geen kapitalen hebt voor ovutesten ;)

hoop echt dat je nu niet meer hoeft te testen, maar het eindelijk RAAk is! meteen in januari de eerste zwangere in dit topic zou wel heel gaaf zijn!

19. bereke

bereke Niet meer actief

Ik had gehoopt dat het temp. me wat rust en zekerheid zou bieden (ben nogal een stresskip en had vermoeden dat ik geen eisprong had, vandaar) maar is tot nu toe toch niet het geval. Volgende maand misschien toch maar rectaal proberen en als het dan nog zo onduidelijk is, stop ik ermee want dan bezorgt het me nog meer stress dan anders...

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Rectaal is het meest betrouwbare zeggen ze.

Majkuh... had jij symptomen waardoor je eigenlijk al bijna zeker wist dat je zwanger was?

Deel Deze Pagina