Hey meiden, Hët is hier wel heel spannend ja mijn duimen draaien ook voor jou libelle. Ff een vraagje hoor, ik heb het idee dat ik vanmorgen me eisprong had had zo een gigantische pijn in me onderbuik, dat had ik vorig maand ook rond deze tijd. Zou het dan nog helpen als ik miss mijn mannetje verleid vanavond dat het dan nog wel eens raak kan zijn! Want maykje jij had ook zoveel pijn he zei je had je daarvoor of daarna geklust? Groetjes lilmomo
lilmomo je ei blijft nog een paar uur in je eileider volgens mij is die nog z,n 12 uur te bevruchten en niet geschoten is altijd mis GO FOR IT!
Gisteravond wat lage rugpijn gehad... maar nog steeds niet ongesteld... rugpijn inmiddels verdwenen! Nu gaan werken...
libelle spannend! bereke ik temp in mijn mondje en ik haal mijn ei er altijd uit je moet wel er voor zorgen dat je thermometer goed achter ONDER je tong ligt en je mond hééél goed dicht houden verder merk ik ook aan mijn temp of ik van de wekker wakker wordt of al een ker op de klok heb gekeken hoe laat het is bijv om half 7i.p.v 7uur dan doezel ik nog een half uur en temp om 7 uur dan is mijn temp ook hoger ook mek ik een temp verschil als ik net uit mijn droom kom. als je het een paar maanden goed volhoud is het wel fijn. lilmomo hoe gaat ie nog gelukt gisteren? ik ben weer fitter mijn ei is nog niet geweest maar mijn mannetje gaat morgen skiën we proberen het morgen vroeg en dan moeten de zaadjes een paar dagen blijven leven. groetjes
Libelle: ja eigenlijk wist ik het meteen al, heel gek. Met name omdat we een paar dagen na mijn eiw eer gingen vrijen, en mijn vriend echt voelde als een soort van 'indringer' in mijn lijf, hij hoorde er even helemaal niet thuis, een heel apart gevoel en toen dacht ik dat het wel eens raak kon zijn. Verder kreeg ik 4 dagen voor NOD wel heel pijnlijke borsten, zoals ik dat alleen ken als je zwanger bent, maar niet continu, dus twijfelde ik nog heel erg. Toen 3 dagen voor NOD een test gedaan savonds laat en er was een heeeel liht streepje op te zien, volgende dag weer 3 testen gedaan haha, en toen zwag je het zeker al wat beter, maar vriendje was nog niet overtuigd. 1 dag voor NOD duidelijke test Verder had ik niet echt dingen die opvielen, behalve dat gevoel en die borsten dus en het idee dat het echt raak was, maar dat laatste had ik misschien ook gehad als ik niet zwanger was, dus weet niet of dat telt maar hoe is het nu met je?
Hey hey, Nou heb gisteren al me charmes in de strijd gegooit en wel 4 uur lang aanwijzingen gegeven, gaf de hoop al bijna weer op maar jawhoor hij wou ineens wel maar het was ook na 4 keer heen en weer weer gedaan, sorry dak het ff zo zeg hehe, en ik weet niet of het er in was want was nogal vochtig van buiten hehe! maar volgens mij maakt het niet uit hoe veel erin zit al het er maar in zit. Dus nu maar hopen dat ik gisteren idd me ei had en daarom zoveel pijn had. groetjes lilmomo
Hier nog steeds geen ongi te bekennen,... Thanx voor je beschrijving Majkuh! Ik enkel af en toe wat last in onderrug,... vreselijk moe,... af en toe wat pijnlijke borsten ( maar ook niet coninue ) , droge huid, zeer droog haar ( heb ik anders nooit ) en een licht veranderde eetlust... minder eten. Maar dit allemaal kan natuurlijk ook zijn omdat het winter is en ik nog steeds niet helemaal genezen ben van de griep/verkoudheid....
Ik durf niet Vanmorgen met manlief afgesproken dat ik zaterdagmorgen een test doe.... ( als het dan nog nodig mag zijn )
en rode vlekjes, kleine gesprongen adertjes, met name bij mijn hals zo vlak boven mijn borsten.........,.
Zo spannend! Dat jullie nog kunnen wachten... Ik zou het niet kunnen denk ik. Maar goed, die teleurstelling is idd wel super kl*te dus ik snap het wel! Ik had dus maandagmiddag een positieve ovutest en we hebben maandagavond geklust. Dinsdag is het er niet van gekomen maar gisteren wel. Maar dat zal wel te laat geweest zijn zeker? Maar goed, mijn man dacht dus dat het de bedoeling was om dinsdag over te slaan en gisteren te klussen. Vind het wel lief dat hij gisteren zelf het initiatief genomen heeft! En we hebben nog eens gebabbeld over hoe we de druk van het moeten wat kunnen verminderen (omdat daar het probleem vooral ligt bij ons) maar we zijn er toch nog niet uit hoor.
bereke maandag zat je helemaal goed ik heb even naar je tempkaartje gekeken. je eitje is zeker gesprongen. als je maandag middag een positieve test had dan was je ei dus nog niet gesprongen. stel in het vroegste geval was die meteen daarna wel gesprongen dan blijft hij nog zeker twaalf uur te bevruchten. dus zeker op tijd. op naar het wachtbankje twee lange weken succes.
Gelukkig bestaat er nog het forum hé. Kan ik toch wat komen kletsten erover en dat helpt wel om die weken door te geraken!
Majkuh,... maar misselijkheid dus ook niet. Of was je die ook nog vergeten? Hahaha,... Ik in elk geval niet misselijk... straks de hals maar eens bekijken Beginnen nu wel af en toe wat buikkrampjes op te spelen.. hopen dat dit geen slecht voorteken is... ( heb wel erwtensoep gegeten, hahahaha )
Misselijk werd ik ook pas met 6 weken hoor buikkrampjes heb ik niet gehad, maar zoveel andere vrouwen wel, dus het zegt niets