wie o wie kan mij helpen. In mijn zoektocht naar sinterklaas kadootjes heb ik een leuk boek gezien voor mijn zoontje van bijna 2 (waarschijnlijk in een speelgoedfolder). Helaas weet ik niet meer waar en hoe het boek precies heet.:x Het is een boek met daarin woordjes die kinderen geacht worden te kennen als ze naar de basisschool gaan (woorden uit de zogenaamde basiswoordenlijst). In het boek worden de woordjes op een speelse manier uitgelegd met rijmpjes, versjes en plaatjes. Weet iemand waar dit boek te koop is of hoe het heet?
Volgens mij heb ik dit boek deze week gezien in de folder van het Kruidvat! Vond hem zelf ook erg leuk, maar vind Jasmine nu nog erg klein om dit al aan te schaffen. Succes met zoeken!!
Ik heb het nog even voor je nagekeken (folder lag hier nog) was idd bij het Kruidvat;van Dale voorleeswoordenboek van 8.99
geweldig bedankt voor de snelle reactie. Dit was inderdaad het boek dat ik zocht. Echt zo'n leuk hebbedingetje. Als ik het nu niet koop ben ik bang dat ik er later niet meer zo makkelijk aan kan komen. Bovendien vind mijn oudste zoon lezen op het moment heel erg leuk. nogmaals bedankt