Wie heeft er een leuk idee????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mona75, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een leuk idee om de aanstaande opa's en oma's bekent te maken dat ze voor een tweede keer opa en oma worden, een t-shirt of iets vind ik zo afgezaagd, maar kom maar eens op een leuk idee..... Hopelijk weten jullie iets???

2. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    volgens mij heb je een tijdschrift speciaal voor oma's en opa's de *Ook* of zo ( meen zo iets gezien te hebben in mn felicitas doos)

Misschien een leuk idee om ze daar een abonement op te geven ( geen idee btw hoe duur t is) of een los nummer?

succes en gefeliciteerd :)

3. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    Haha leuk idee, alleen die hebben ze al van de eerste kleinkind haha maar bedankt voor het meedenken!!!

4. met Sinterklaas, tijdens een rijm......

5. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    hoi!

Ik heb een EHBOkoffer gekocht... Die heb ik volgestopt met babyspullen... EHBO stond dan voor eerste hulp bij oppassen ! Als smoesje hebben we gezegd dat we die koffers via werk hadden voor in de auto.. en dat er een koffer over was... misschien is dit een leuk idee en kun je er je eigen draai aan geven... voor ons was dit wel het eerste kindje.

succes

gr.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    fotolijstje met echofoto erin

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    wij doen lekker afgezaagd :D heb van de week bij zeeman een polo tshirt gekocht op de voorkant komt in een hoek (op borsthoogte zeg maar) Sterk en Stoer!
    en op de achterkant: ik word Grote broer!

ben erg benieuwd hoe het eruit zal zien! wij hebben dinsdag de 1ste echo en gaan het dan volgend weekend vertellen. krijgen ze ook meteen de eerste echo te zien enzo :)

Deel Deze Pagina