Heb ze al af laten koelen (er een paar keer een sateprikker ingestoken, deze bleef helemaal schoon). Keer ik ze om; niet gaar Kan ik ze nog even terugdoen in de oven om te laten 'nagaren'. Ik krijg vanavond visite en dacht nog even snel een wat muffins te bakken.... O ik baal echt!
Ohhhh.... dan zijn ze des te lekkerder! (Vind ik tenminste) Maar volgens mij kun je ze nog best even in de oven zetten.
Ik vind ze niet helemaal gaar ook juist lekkerder... Maar geen idee eigenlijk of ze weer terug de oven in kunnen.
Ikzelf vind het ook niet zo erg als ze nog een beetje klef zijn, maar weet niet of de visite er ook zo over denkt, haha! Ik ga wat folie over de bovenkant doen (die is zo mooi bruin!), en zet ze nog even terug.... Wordt vervolgd!
Hoi! Idd, volgens mij kunnen best nog even in de oven (wij nemen altijd mee van de Bagels en Beans en doen die net voor het eten even in de oven). Heb je trouwens een goed basisrecept voor muffins? Die van mij willen maar niet lukken! (De scones ook niet... dat zouden hele makkelijke recepten moeten zijn, maar ondermijnen inmiddels mijn zelfvertrouwen als keukengodin wel! )
nee dit kan niet.. Het enige wat je dan doet is de muffin weer opwarmen... Na afkoelen zal het deeg niet meer gaar worden..
Voor de muffins heb ik van Koopmans de mix voor fijne cake gebruikt. Voor scones gebruik ik dit recept van de AH: Recept - Scones - Albert Heijn Hopelijk heb je hier wat aan! Op deze site; De Leukste Taarten Maak Je Zelf! vind je ook heel veel leuke ideeen. Van mijn muffins was de ene gaarder dan de ander bleek vanavond. Heel raar; vormen waren evenveel gevuld, stond in midden van de oven, deur tijdens bakken niet open geweest...Mmmm.... Gelukkig was de smaak best goed, maar het waren zeker niet mijn beste muffins....toch een beetje jammer
Hey, dat wist ik niet.... goed om te weten. Dus liever de muffin iets te lang in de oven dan te kort @ TS: Thanks, ik ga deze recepten eens proberen. Om nou elke keer 1 euro zoveel per muffin uit te geven is ook zo overdreven (en ik vind ze zo lekker!) Jammer dat ze nu niet zo gelukt waren!