help... mijn nier-katje eet niet

Discussie in 'De lounge' gestart door Beckje, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Heb je nog a/d?? Anders dat proberen!!

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    niets helpt :( zelfs de lekkerste worstjes en voer... heb nu van alles aan haar aangeboden... enigste wat ze nam is 2 plakjes fricandeau waar ze een hele dag over gedaan heeft. verder is het gigantisch drama.... ze hangt alleen maar een beetje zielig erbij. ik ga vandaag met de dierenarts overleggen of het niet verstandig is om haar toch vandaag in te laten slapen... want met opname en gedoe schiet ze niets op, omdat de oorzaak niet weg te halen is en dus alles weer van voor af aan zal beginnen binnen paar maanden :(

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heel veel sterkte.:(
    Maak nog maar wat foto's van haar.;)

4. Only me

Only me Niet meer actief

Heel veel sterkte :(

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    thnx :(
    belde net mijn pa of hij mee wil... krijg nauwelijks reactie, zit weer achter zijn klote spel. hij reageerd bot en geïrriteerd...
    zegt: ze heeft maar met de maag hoor...
    ja door de nieren.... dus het komt gegarandeerd terug. al is het over een half jaar....

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb je niemand anders die met je mee kan gaan?:(

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb een kat gehad met leverfalen en die knapte erg op van prednison en ging toen weer eten. Van die astronautenvoerblokjes, ook van Hills dacht ik. Uiteindelijk hebben we hem ook in moeten laten slapen hoor, dat wel.

Sterkte.

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat astronauten voer moet ze echt niet meer :( ook worst niet. haar nierdieet waar ze dol op is niet. haar kattensnoepjes niet. zonnebloemolie... macaroni (gekookt) niet...
    ik weet 't niet meer :(

verder heb ik niemand die mee kan gaan. me beste vriendin zit in engeland. rest van me familie in duitsland.... :( is echt niet leuk zo

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    me katje besloot toch om maar weer beter te worden :D ze eet alles weer en is weer even spraakzaam als altijd :D

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    gelukkig zeg!!!
    Wat kan je weer opgelucht adem halen.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O wat fijn zeg.
    Ik hoop dat ze zich zo blijft voelen en nog een tijdje mee gaat.:)

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mja de dierenarts zei een half jaar... toen hij de nieren op de echo zag. maar goed, ze zeggen wel vaker iets :) gewoon hopen dat het goed blijft gaan :D

Deel Deze Pagina