Vraag; a.s. maandag wordt onze hypotheek automatisch geincasserd vanaf onze Belgische rekening. Nu maak ik het salaris altijd op tijd over naar deze rekeing vanaf onze nederlandse rabobank. Maar nu ben ik het VERGETEN! Als ik nu nog bij de rabo via internet een spoedoverboeking doe naar het buitenland, wanneer staat het er dan op? Weet iemand dat? Thanks
een spoed overboeking gedaan voor 3 uur duurt in nederland uiterlijk 3 uur .naar het buitenland kan er 24 tot 48 uur overheen gaan.verder heb je een hoop kosten extra vanwege de overboeking met spoed naar het buitenland dit kan snel oplopen van 12 tot 40 dit is per bank verschillend. wij hebben zelf een oostenrijkse rekning als ik daar gewoon geld naar toe over maak staat het daar ook binnen 48 uur op
Hey bedankt voor je antwoord, als het 48 uur duurt is het nog te laat. Ik neem aan dat weekenddagen niet meetellen toch?
Nee weekend dagen tellen niet. "t is een 50/50 kans. Hier in Nederland is het wel zo dat de incasso altijd doorgaat en dat het dus niet uitmaakt als je geld een dag later binnenkomt. Ook als je geen limiet op je rekening hebt. Zou het even tot dinsdag aankijken en anders alsnog zelf het geld overmaken aan de hypotheekverstrekker. Je hebt echt niet meteen een probleem als je je hypotheek een dag later betaald. Succes
Ik heb maandag geld overgemaakt van de rabo naar de kbc. Stond er een dag later op, dus op dinsdag. tip; je kan bij de rabo een maandelijkse opdracht tot overschrijven naar het buitenland instellen. Dan gaat het zelfs in het weekend weg. Zo doe ik het ook voor een vast bedrag.