Mijn man heeft per ongeluk nat opgezogen en nu stinkt mijn hele stofzuiger. Zo,n rioolluchtje. Ik hebzo,n stofzuiger zonder stofzak. Ook in de slang is stof vast gaan zitten. Wie heeft een oplossing?
Miss biotex of waspoeder opzuigen? Ik heb nu in elk geval een heerlijk geurende stofzuiger, maar dat is met zak.
waspoeder opzuigen of van die speciale stofzuiger geurzakjes van bijv brise kopen en die in je stofzuigerbak pleuren wij hebben ook een zakloze stofzuiger en dat werkt perfect
ik doe er altijd een stuk keukenrol in waar ik parfum op heb gespoten. heb me laten vertellen dat waspoeder niet goed voor de stofzuiger is.. (jammer want deed dat vroeger dus ook altijd) de slang kan je eraf halen en een keer goed van binnen uit spoelen.. en dan in zon laten drogen
Action heeft ook aparte geurstaafjes voor in de stofzuiger. Bij ons ideaal, anders ruik je de geur van de hondenharen die in de stofzuiger zitten. Nu ruikt t lekker fris!!
O dat is ook handig, soms zijn mijn geurdingen net op en dan wil ik toch graag een lekkere geur. Ruik je het lang?
Weet niet of er wel gewoon een filter in zit maar ik spuit altijd wat parfum op de filter, doet ook wonderen!
Ik heb alijd van die papieren geurzakjes die je bijv bij het tuincentrum kan kopen voor in huis, toilet enz. Na een paar weken verliezen die hun geur en dan scheur ik ze open en zuig de korreltjes op....Ruikt je stofzuiger wekenlang heerlijk!
Ik doe altijd wat druppeltjes van een proefmonster parfum wat ik nog heb liggen op het filter.. werkt super !
Mijn zakloze stofzuiger werkt perfect , heb tot nu toe geen last van vieze geurtjes gehad , wat ik wel had met stofzuigerzak ... Maar ik ga de tips wel in mijn achterhoofd houden , wie weet kan ik ze ooit gebruiken , maar wasverzachterkorrels , nooit van gehoord , waar haal je die ? ik heb een dyson anti -allergie