Ik kan toch nergens mn diploma vinden Heb echt overal gezocht, maar tevergeefs helaas. Begin 15 mei a.s. bij mn nieuwe werkgever als pedagogisch medewerker en ik moet deze week alles versturen. Heb nu mn oude school gevraagd voor het opvragen van een kopie, maar die hebben nu vakantie en het secretariaat is er pas vanaf 13 mei weer. Dus schiet lekker op... Denk dat ik P&O maar bel dat ze mn diploma later krijgen
Haha ik kan die van mij ook nergens vinden! Is in een doos blijven liggen na de verhuizing en heb geen idee welke doos! Je kunt idd de IBgroep bellen, maar ik weet niet hoe snel je dat kunt krijgen nu met de feestdagen...
En sturen ze dat dan op of hoe gaat dat eigenlijk? Heb echt geen idee? Kan mezelf wel voor mn kop slaan, want ik ben altijd erg zuinig op mn spulletjes en papieren, dus snap er gewoon helemaal niks van!
Ah joh, bel je nieuwe werkgever even op en leg het uit. Het is maar een papiertje, krijgen ze dat toch ff later!
Heb ook ff een vraagje. Ben zelf niet meer in het bezit van mijn diploma's. En dat zijn dan alle diploma's die ik ooit gehad heb. Vanaf mijn veterdiploma tot aan mijn Havo diploma zat alles in een map. Die is bij een inbraak helaas verdwenen. Vriendje is ook alles kwijt. Ook zijn MBO diploma. Waar kan je diploma's opvragen? Want HBO zal bij het IBG zijn. Maar hoe zit dat met Havo en MBO? Joyce, succes, zou wel een hele flauwe werkgever zijn als ie hier over valt.
Ik ben mn mavo-diploma kwijt geraakt. Moest ik een kopie van maken, en toen laten liggen op het kopieerapparaat. Toen ik terug ging, was het al weg.. Maar je kunt via de Ib-groep regelen dat je een bewijs van slagen krijgt.
Mijn broertje is ook zijn diploma kwijt. Die is toen een keer gaan informeren, maar het was echt heel prijzig. Er staat me iets bij van 70 euro, maar ik weet het niet meer zeker!
Je kunt bij de ib-groep een bewijs van afgelegd examen opvragen. T kost wel 72 euro per papiertje http://www.ib-groep.nl/particulier/Info ... _kwijt.asp
Klopt inderdaad, ik heb het inmiddels aangevraagd, maar kost gewoon Eur 72! Niet normaal meer toch, maar ja, ik heb het toch nodig! Pff, zonde geld hoor...
Tja je hebt nu namelijk een medewerker van de ib-groep de opdracht gegeven dat hij jou diploma helemaal uit het archief gaat lichten of joun dossier erbij pakt om een bewijs van afgelegd examen samen te stellen. Ik denk dat die medewerker hiervoor wel een uur zo niet meer bezig is met alleen maar jou aan vraag. vandaar de prijs