KPN Digitenne, zgn 6 maanden gratis, dus niet??~?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boordevol, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Ik heb een actie van Telfort vaste telefonie plus internet en 6 maanden gratis Digitenne. Ik kreeg eerst aan brief van KPN incl. abo kosten. Daarover gebeld maar het bleek een standaardbrief te zijn zei die mevrouw dus niks aan de hand. Nu kreeg ik een factuur van 55e. Verzendkosten en aansluitkosten 35e. Dat wist ik maar de rest was dus weer abo.kosten. Ik heb gemaild hierover werd er gezegd dat ik de kortingscode die in de brief staat moet invullen via een link die ze in de mail zetten. Ik heb echter op de gewone welkomstbrief geen brief met kortingscode of iets dergelijks gezien. Het is toch van de zotte dat ik moet betalen (het is al afgeschreven) en er is nooit gesproken over een kortingscode? Herkent iemand dit van deze actie? Ik ga morgen sowieso bellen maar vrees het ergste met KPN.

2. julyray

julyray Actief lid

4 feb 2011
    108
    0
    0
    NULL
    dichtbij de zee
    Herken die actie's wel van digitenne.

Vorig jaar december hadden ze een actie, 3 maanden gratis digitenne, vervolgens werden gewoon de abbo kosten van de rekening gehaald. Heb gebeld hoe dat zit met 3 maanden gratis, toen werd mij verteld dat dat pas na de 3e maand zou gebeuren. Dus in april kreeg ik 2x 9,00 terug, en april werd niet afgeschreven van de rekening. Nergens kon ik terug vinden dat het op deze manier zou gaan, maar ok, ik heb het geld terug, en volgende maand zeg ik digitenne op. Het was voor mijn zoon op zolder omdat daar geen tv aansluiting zit. Hij kijkt nu via internet, dus elke maand weggegooid geld, en mooi misleidt met die zogenaamde actie's van digitenne.
    Nooit geen digitenne meer hier!

Zou gewoon morgen even bellen, hopelijk krijg je een duidelijk antwoord! Succes!!

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    JulyRay, nou dat bedoel ik! Er stond alleen 6 maanden gratis maar nergens dat je bv eerst moet betalen en terugkrijgt etc. Vind dat echt zo slecht. Ik hoop alleen dat ze niet moeilijk gaan doen en bv zeggen je hebt een kortingscode en als je het kwijt bent heb je pech want er is NOOIT over een kortingscode of iets dergelijks gesproken. Gelukkig ben jij er bijna vanaf.

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Nou wat een superservice dan toch weer. Moet mijn woorden terugnemen. Ik heb KPN gebeld en ze zei dat ik inderdaad een brief met kortingscode van Telfort moet hebben gehad. Ze geloofde me op mijn woord toen ik aangaf hier echt niets van te weten en nu krijg ik vooraf de 6 maanden abo.gelden op mijn rekening en betaal dan dus maandelijks het avo.geld.

5. julyray

julyray Actief lid

4 feb 2011
    108
    0
    0
    NULL
    dichtbij de zee
    Ben benieuwd wanneer het geld op je rekening staat.
    Ik had in januari gebeld, februari een mail gestuurd, kreeg een mail terug dat het binnen 10 dagen op de rekening zou staan, na 10 dagen niks, weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat het dus april werd.
    Hoop voor jou dat het sneller gaat!

Groetjessss

Deel Deze Pagina