Help ! Mijn vriend blowt.

Discussie in 'De lounge' gestart door RUNY, 29 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RUNY

RUNY Actief lid

16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Ik heb net een gesprek gehad met hem , ik heb het precies gedaan zoals jij het beschrijft , ik was ook niet boos maar erg verdrietig... ik stelde hem vragen ook over wat ik heb gevonden hij klonk oprecht ... hij zij dat het oud was en deze werk jas vandaag weer voor het eerst aan had aangezien het weer echt koud aan t worden is . Dat klopte ook . Ik denk dat hij niet zo lang weer opnieuw blowt , maar sinds kort , vanaf dat ons kindje is overleden en ook denk ik dat hij niet intensief blowt aangezien hij na zn werk vaak wel thuis is ... ik hoop dat we er samen uit gaan komen en dat hij het vol gaat houden in de moeilijke tijd die wij doormaken , en sorry als ik misschien kinderachtig over kwam , dat is totaal niet hoe ik ben , maar wist me even geen raad meer en dan doet een mens wel vaker gekke dingen hè haha. Bedankt voor jullie behulpzame reacties !!!

2. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd met het verlies van jullie kindje. Inderdaad vreselijk wat jullie door moeten maken.

Er is een ding wat ik niet begrijp. Je partner is toch moslim? Dan mag je toch helemaal geen drugs gebruiken? Of drinkt hij ook alcohol?

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dit verhaal komt mij zo bekend voor, alsof ik het hier al eens eerder heb gelezen. Maar kan er naast zitten. In ieder geval sterkte met alles. Heb ook een vent die blowt maar daar heeft niemand last van dus vind het wil prima. Of je nu een glas bier drinkt of een blowtje rookt ter ontspanning maakt mij niet uit.

RUNY vindt dit leuk.
  4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina